Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet usein valittelee kun vaimo antaa itsensä kulahtaa avioliiton ja lasten myötä

Vierailija
02.03.2005 |

vaikka tällä palstalla naturelleilla naisilla on vain rakastavia miehiä, jotka hyväksyvät heidät sellaisinaan??

Kummatkohan valehtelee ;)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolista löytyy kaikenlaisia ihmisiä?

Vierailija
22/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut yhdenkään miehen moisesta valittavan. Ap:n tuttavapiirissä myös erot taitavat olla hyvin tavallisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihmettelen, että missä sinä törmäät noihin vaimonsa kulahtamista valitteleviin miehiin? Ravintolassa vai? Itsekin aika paljon käyn ulkona, eikä kukaan ole valittaan tullut, vaikka olen muidenkin miesten kuin oman kans tanssinut ja jutellut.

Ja missä niitä kulahtaneita naisia sitten liikkuu? Minä väitän, että niitä kulahtaneita miehiä on yhtä paljon kuin naisia!

terv kolmonen

Vierailija
24/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miestuttavani ovat kertoneet muiden miesten kommentteja asiasta. En todellakaan näe mitään syytä keksiä tällaista omasta päästäni.

Erot ovat tuttavapiirissäni yhtä tavallisia kuin sinunkin tuttavapiirissäsi. Miksi kaikki aloitukset koetaan hyökkäykseksi, minä ihmettelen ristiriitaa miesten ja naisten puheiden välillä, ja ihan aiheesta!

En ole kuullut kenenkään miehen ylistävän sitä, että hänen vaimonsa kulkee ponnarissa, verkkareissa ja meikittä. Sen sijaan itsestään huolta pitäviä vaimoja ihaillaan ja heidän miehiään jopa vähän kadehditaan. Miehet eivät ylistä naturelleja muijiaan, mutta nämä muijat ylistävät itseään. Se on jotenkin surkuhupaisaa.

En väitä missään nimessä että miehet pitäisivät itsestään parempaa huolta, se ei edes liity aloitukseeni.

Vierailija
25/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa syyttää vain itseään jos vaimolle jopa suihkuun pääseminen on kovan järjestelyn takana...

Vierailija
26/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saa syyttää vain itseään jos vaimolle jopa suihkuun pääseminen on kovan järjestelyn takana...

Niinpä niin. Mieshän on aina syyllinen naisen masennukseen, liikalihavuuteen, alkoholiongelmaan ja rumaan pärstään. Naiset eivät koskaan ole vastuussa mistään, vaikka vaativat niin kovasti sitä tasa-arvoa. Mutta naisethan eivät olekaan ihmisiä, vaan jumalia.

Vierailija
27/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

osui ja upposi vai?

Vierailija
28/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kohtuullista edellyttää että puoliso huolehtii ulkonäöstään ja kunnostaan, mutta vain jos niin tekee itsekin.

Suomessa on todella paljon porukkaa, joka ei peiliin tunnu katsovan. Harmi.

Vierailija
29/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta on kohtuullista edellyttää että puoliso huolehtii ulkonäöstään ja kunnostaan, mutta vain jos niin tekee itsekin.

Suomessa on todella paljon porukkaa, joka ei peiliin tunnu katsovan. Harmi.

Yleensä kaikista suurinta meteliä toisen sukupuolen (naisten) ulkonäöstä pitävät ne itse aika homssuisen näköiset (miehet). Todella harvoin kuulee siistin ja fiksunnäköisen miehen arvostelevan omaa vaimoaan. Toisaalta siistit ja fiksunnäköiset yleensä valitsevat samanlaisen partnerin itselleen.

Joten näyttäkää minulle yksikin pariskunta, jossa mies on huippukomea ja vaimo ylipainoinen, plösö ja epäsiisti, ja jossa mies suureen ääneen arvostelee vaimoaan ja ihailee nuoria ja nättejä. Sitten uskon!

Vierailija
30/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomalla omasta kulahtaneesta vaimostaan he saavat samalla tilaisuuden kehua vastapuolta seksikkääksi ja kauniiksi ja siinä loisteessa pääsevät saatille ;)

Vierailija
31/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja samalla periaatteella saavat siltä lihavalta ja kulahtaneelta vaimolta, joka sitten netissä kehuu miehensä rakastavan hänen naturellia tyyliään :D

Vierailija
32/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin no siinä yhdessä blogissa, mikä avionrikkoja se olikaan. olisipa mukava nähdä millainen adonis siellä olisi nimimerkin takana, tuskin on itsekään mikään lahja maailman naisille, kunhan kuvittelee.

tottakai vauvavuodet koettelevat parisuhdetta siinä kuin naisen vartaloa, minäkäsitystä ja itsetuntoakin. järkevät ihmiset ymmärtävät, että elämään kuuluu erilaisia vaiheita ja jaksoja, ja että aina ei ole tarkoituksenmukaista keskittyä omaan ulkonäköön.

Vierailija
33/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro ap missä tuollaisia miehiä muka on?

Vierailija
34/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole kuullut kenenkään miehen ylistävän sitä, että hänen vaimonsa kulkee ponnarissa, verkkareissa ja meikittä.. .

mä olen nimittäin näyttänyt ihan samalta kuin nyt jo ennen kuin rupesimme edes seurustelemaan. No verkkareissa mä en kyllä ole kuin lenkillä ja kotona

Vierailija
35/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin ja samalla periaatteella saavat siltä lihavalta ja kulahtaneelta vaimolta, joka sitten netissä kehuu miehensä rakastavan hänen naturellia tyyliään :D

mitä tämä oikein tarkoittaa???

Vierailija
36/36 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä, ettei miehelle kotona heru, jos hän kertoo suoraan mitä ajattelee läskistä, meikkaamattomasta ponnarivaimostaan. Pienillä valheilla irtoaa, myös vaimolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi