Klassikkogallup: Milloin menetit anaalineitsyytesi?
Kommentit (48)
Olin sopivasti kännissä. Irstasta...
Raskaana ollessani harrastimme sitä jopa enemmän kuin tavallista seksiä, varsinkin loppuraskauden aikana. Ja mahtavaa oli.
25 olin ensi kertaa kokeilleissani ja säännöllisesti harrastamme yhä
Siihen jäikin silleen koukkuun, että peppuilua harrastetaan tämän tästä. Saan myös orkun sieltä.
niin koetteko jotain eroottista myös silloin kun käytte paskalla?
Nimim. " En kyllä yhtään tajuu mitä eroottista peräreiässä vois olla!"
Minun maailmassa naiset ei paskanna
ja oli iloinen yllätys! Rasvaa vaan ja rauhallisesti alku, niin homma onnistuu. Ja Iiiiihaaaaaaaaaanaaaaaaaaa orkku tuli mullekin juuri viime viikolla. (tietysti siis siten, että samalla hierottiin klitorista, aivan kuten normaalissakin yhdynnässä)
Jos kaipaatte vaihtelua, niin kannattaa kokeilla, suosittelen!
Varoitus! Siihen voi jäädä koukkuun ;)
Ja ei, en tunne mitään eroottista p**kantaessani, kuten en myöskään emättimessä kuukautisten aikana tai pi*lussa virtsaamisen aikana.
mulla tuli katos jo 10v teini-ikä.. T: se 14 veenä
Yksikseni innostuin kokeilemaan sormilla, kun miestä ei anaalijutut kiinnosta.
On muuten edelleen elämäni paras orkku.
Nautitko silloin samalla tavalla seksistä kun nyt isompana? Minkä ikäisiä sun kumppanit oli?
ja kyllä jo teininä osasin nauttia seksistä T 12 ja 14v
ensimmäinen kerta ei ollut kamalan kiva, mutta nyttemmin siitä osaa jo nauttia.
Ja sitä tehdään tooooodella harvoin. En tahdo että paikat on sitten jossain vaiheessa niin löysät, että vessaan saa juosta kun hätä yllättää...
Niin, enkä myöskään saa mitään seksuaalista tyydytystä/kiihotusta kakkiessani..
YEAH BABY!!!!! EXIT ONLY! UPEETA!
neitsyt olen yhä tässä asiassa enkä aio sitä edes menettää
On jäänyt " ohjelmistoon" , ja nyt on peppuilua harrastettu sitte yli 10 vuotta.
..oli ikävä kokemus.
Vasta lähiaikoina on uudemman kerran uskaltautunut.En koskaan ajatellut että voisi tehdä niin kutaa! Kun on oikein kiihoittunut ja laittaa riittävästi liukkaria niin NAM!
joo, ja dildo + liukkarit samaan aikaan käytössä myös.
Muitsan ekasta pyllypanosta kuinka syntisen ihanalta tuntui sen jälkeen. sattui, mutta hyvällä tavalla. aaah.