Nyt tulee tv2 kyllä mun mielestä kaikkien aikojen parhaat Satuhäät;)
Kommentit (21)
Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen...Aiemminkin olen tämän jakson nähnyt,mutta en muista mitä "erikoista" siinä tapahtuu??
morsiamen tyttökin tullut 14 vuotiaana raskaaksi ja asuvat sekalaisella porukalla kaikki yhdessä
polttaisko tupakkia ja viinikin jois maistua,
Joku roti pitää olla että mt-potilaita ei otettaisi tähän...
mutta missasinko jotain. Onko tällä rouvalla tytär menehtynyt vai jossain matkalla, että ei pääse häihin? Minusta ihan herttanen pariskunta.
Menkää korvalääkäriin, jos ette kuule. Jos taas kyse on kuuntelemattomuudesta, kannattaa jättää kommentoimatta.
Joku roti pitää olla että mt-potilaita ei otettaisi tähän...
se jo kuollut tytär saanut 14v lapsen? Mulla meni ihan ohi kun vaavi huusi.
Lapsi ja lapsenlapsi saavat asua huolehtivan äidin kanssa.
tuo elossa oleva iina tyttö on saanut tuon ainon kun on ollut 14
ilman päihteitä ja pitää hyvää huolta elossa olevista tytöistään sekä näiden jälkikasvusta.
Hatunnosto Annelle! Ja paljon onnea ka kaikkea hyvää tulevaisuudessa.
Ja olen siis ventovieras, enkä tunne kyseistä perhettä ollenkaan.
ilman päihteitä ja pitää hyvää huolta elossa olevista tytöistään sekä näiden jälkikasvusta.
Hatunnosto Annelle! Ja paljon onnea ka kaikkea hyvää tulevaisuudessa.
Ja olen siis ventovieras, enkä tunne kyseistä perhettä ollenkaan.
tosi tylsää, kun jaksatte spekuloida ja tehdä oletuksia ihmisistä, joita ette edes tunne. Hoitakaa omat asianne ja antakaa muiden ihmisten elää omansa. Hyvin tasapainoiselta tuo pieni tyttö, kuin myös muut perheenjäsenet vaikuttavat.
Eikös elämä olisi tylsää jos kaikki olisi samanlaisia? Minusta ihanan tuntuisia ihmisiä...Raskasta varmasti Annelle.
Miten sää seuraat ohjelmia puoliunessa?
Se nainenhan on absolutisti ollut miltei 2 vuosikymmentä!!!
siinä oli useampiakin pikkuisia. Oliko sillä edesmenneellä Pauliinalla lapsia? Jos yksi lapsista siis Iinan.
omana hääpäivänään, liekö osaksi ujoutta tv-kameroiden edessä.
Morsiammella oli selvästi tatuointi ollut olkapäässä joka näytti itse poistetulta, osaksi arpikudoksen peittämä..?
Mietin vain että missä välissä se oli kerinnyt mennä 2 kertaa kännissä naimisiin jos ollut jo 18v selvinpäin, nyt ilmeisesti joku 40v? Eli ollut ryyppyputkellaan vain muutaman vuoden? Oli kyllä naama sen näköinen että olisi tärpätti maittanut pidemmänkin aikaa sekä ääni vanha viskibasso..
ikilemppari.