Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun menette lääkäriin tai synnyttämään siistittekö alapäänne?

Vierailija
13.02.2005 |

Joskus mietityttää: Onko tyhmempää siistiä alapää kun jos antaisin sen olla luonnollisesti. entäs kun olette menneet synnyttämään, ajaletteko karvanne. Minua niin hävettää tummat jalka/perskarvat sekä joka paikkaan levinneet häppärikarvat. Mites te olette toimineet?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimulla rehottaa ihan hirveesti ja en ois kehdannut mennä luonnollisessa tilassa. Aattelin,että miellyttävämpää lekurillekin, ku ei tursua pitkiä karvoja koko alakerta. Synnyttämään taisin mennä luonnolisena, koska ei taipunut kunnolla ajelemaan.

Vierailija
2/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kamalaa jos gyne pyörtyisi. Meillä mies mielellään repii vahalla karvani pois. Varsinkin nyt kun olen raskaana ja en yllä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainostavat, että harrastavat karvojen ajelua yhdessä...Meillä mies ei ikinä ajelis mun alapääkarvojani. Olis ihan ihmeissään, jos tommosta ehdottaisin.

Vierailija
4/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ajelee alapääkarvani. Mutta kuinka siistiksi te ajatte alapäänne gynelle tai synnyttämään mennessä? Mä aina ajelen ihan posliiniksi alta ja häpyluun päälle jätän viirun. Oonko ainut?

Vierailija
5/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein lääkäriä huomioitte, kun ette voi esiintyä luonnollisina. Mihin tämä maailma on menossa? Eikö näissä nykyneurooseissa ole mitään rajaa? Tämä koko karva-asia on kyllä äärimmäisen mielenkiintoinen. Mikä niissä pelottaa? Miten naisilla voi olla noin huono itsetunto? Miehetkin varmaan ajelevat munakarvansa jos menevät urologille... joojoo... Ottakaa nyt rakkaat siskot itseänne niskasta kiinni. Oikein säälittää lukea noita viestejänne.

Vierailija
6/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ne ole tiellä

Vierailija
7/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kamalaa kuultavaa kun kätilöt ja gynet kahvitauolla nauroi naisten karvoituksia. Ykskin kertoi, kuinka jollain synnyttäjällä oli jäänyt paikat raakamatta kun oli tullut niin kiire, että ne karvat roikkui puoleen sääreen. Toinen taas kirvasi sitä, että kun äidit ei siisti alapäätä niin karvoissa haisee kusi kun ne käy pissalla. Eräs gyne kertoi, että häntä aina ällöttää panna käsiä sellaisesta puskasta läpi kun ei näe, onko siellä kenties vaikka satiaisia.

Arvaatte varmaan, että itse vahasin itseni tarkkaan ennen kuin lähdin synnyttämään.

Vierailija
8/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oli kamalaa kuultavaa kun kätilöt ja gynet kahvitauolla nauroi naisten karvoituksia. Ykskin kertoi, kuinka jollain synnyttäjällä oli jäänyt paikat raakamatta kun oli tullut niin kiire, että ne karvat roikkui puoleen sääreen. Toinen taas kirvasi sitä, että kun äidit ei siisti alapäätä niin karvoissa haisee kusi kun ne käy pissalla. Eräs gyne kertoi, että häntä aina ällöttää panna käsiä sellaisesta puskasta läpi kun ei näe, onko siellä kenties vaikka satiaisia.

Arvaatte varmaan, että itse vahasin itseni tarkkaan ennen kuin lähdin synnyttämään.

JOS toi on totta, niin ongelma on vain noilla kätilöillä sun muilla. Jonkun kätilön mielipiteet ei hetkauta mua mihinkään suuntaan. Tollaset idioottimaiset kommentit ei todellakaan sais mua ryhtymään mihinkään niin naurettavaan kuin alapään ajelemiseen ennen synnytystä. Taitaa hoitohenkilökunta jakaantua rankasti kahtia: oikeasti välittäviin, kutsumusammatissa työskenteleviin ihaniin ihmisiin ja toisaalta tyhmiin paskiaisiin. Ja kuten sanottu, niiden tyhmien paskiaisten mielipiteet ei vois mua vähempää kiinnostaa.

Vierailija
9/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö niillä kätilöiööä ole joku vaitiolovelvollisuus? Eihän ne sais ruotia asiakkaidensa alapäitä kahvitauolla.

Vierailija
10/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan ihokarvat ja yritän saada kuivuneita kantapäitä kuntoon. Raskausaikana piti kynnetkin lakata:))

Vierailija
11/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta niitä on jotenki hankala ajella kun eihän sinne edes kunnolla nää... ;)

Vierailija
12/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuullut tollasia samallaisia kätilöjuttuja, ja oon siitä asti ajellut synnyttämään mennessäni karvat. Totta kai kätilöt puhuu paskaa äideistä, samalla lailla kuin kassatädit ja tarjoilijat asiakkaistaan! Joka työpaikalla on salaisuutensa, koittakaa nyt ajella niitä karvojanne, mulla ainakin ekassa synntyksessä kätilö ajeli tieltä niitä karvoja, hiukan hävetti!!! Nyt oon oppinut.

Vierailija
13/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi mitenkään mennä " luomupehkona" .

Vierailija
14/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä oon kuullut tollasia samallaisia kätilöjuttuja, ja oon siitä asti ajellut synnyttämään mennessäni karvat. Totta kai kätilöt puhuu paskaa äideistä, samalla lailla kuin kassatädit ja tarjoilijat asiakkaistaan! Joka työpaikalla on salaisuutensa, koittakaa nyt ajella niitä karvojanne, mulla ainakin ekassa synntyksessä kätilö ajeli tieltä niitä karvoja, hiukan hävetti!!! Nyt oon oppinut.

Sanotteko lapsellennekin jos joku kiusaa häntä koulussa, että koita olla enemmän kiusaajan mielen mukainen ja alistua hänen mieltymyksiinsä että saisit olla rauhassa?

Jos ne karvat on tiellä niin eikö se nyt kuulu hyvänen aika kätilön duuniin ajella niitä tarvittaessa?

Uskomalta tuntuu että aikuiset kirjoittavat tällaisia juttuja. Ja mitä ihmeen löyhkääviä viidakkoja teillä oikein on, ettette kehtaa niitä gyneille näyttää?

Vierailija
15/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista ladyshave konetta, niin ei iho ärtyynny. Nostan jalan pöntölle tai altaanreunalle ja pikkupeilillä katson mistä on hyvä ajaa ym. Tavallisella höylällä ajelen sitten suihkussa jalkakarvat alhaalta että ylhäältä sekä vielä lyhennän pitkiä roikkuvia mitä ei koneella pysty ajelemaan. Näin iho pysyy hyvänä, eikä tule näppyjä. Minulla ainakin tapana tulla nivusiin näppyjä jos ajelen höylällä, varsinkin jos on jo vähän käytetty. Koneella ajaessa ei se sänki pysy kauaa poissa mutta viikon ainakin pysyy suurimmat karvat kurissa, eikä ole kasvanut sellaista paksua piikkiä, mikä höylällä ajaessa tulee.

Vierailija
16/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanotteko lapsellennekin jos joku kiusaa häntä koulussa, että koita olla enemmän kiusaajan mielen mukainen ja alistua hänen mieltymyksiinsä että saisit olla rauhassa?

Jos ne karvat on tiellä niin eikö se nyt kuulu hyvänen aika kätilön duuniin ajella niitä tarvittaessa?

Uskomalta tuntuu että aikuiset kirjoittavat tällaisia juttuja. Ja mitä ihmeen löyhkääviä viidakkoja teillä oikein on, ettette kehtaa niitä gyneille näyttää?

Vierailija
17/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on naurettavaa alentua ajelemaan alapäätään synnyttämään lähtiessä " ku mitä ne kätilötki musta muuten ajattelis" . Periaatteellisella tasolla siis musta sama asia.

T. 18

Vierailija
18/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tulee niska kipeeksi jo ilman vatsaa kun ajeli karvat, nyt haluaisin siistiytyä sekä lääkäreiden että mieheni (ja tietty itteni) takia mutta en näe siis mitään kun iso vatsa (rv36+6) edessä. Peilin kanssa myös hankalaa... Mieheltäni en kehtaa kysyä.

Ideoita!!!???? jos edes jonkun verran saisi siistitettyä...

Vierailija
19/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran firmani juhlissa (suurin osa miehiä) . Kun viina virtasi ja estot häipyi, alkoi miehet kertoa, millaisia pehkoja naisilla on. Asun pikkukaupungissa ja tunnen aika hyvin nuoret naiset. Kuulin, kuinka hirveitä lärpysköitä monella muuten niin hyvännäköisellä naisella on. Eli siis lerpattavia häpyhuulia. Ja kyllä miehet nauroi niitä oksettavia karvoja aika vapaasti.

Olis kyllä hävettänyt jos en siistisi alapäätäni ja joku kertoisi siitä muille.

Vierailija
20/69 |
13.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hyvä esileikkikin, miksi olette niin häveliäitä?