Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäjät, mitä kikkoja käytätte suhteen salailuun?

Vierailija
10.02.2005 |

Suihku ennen kotiintuloa? Ei alusvaatteita pyykkikoriin? Toinen kännykkänumero? Vältätte vierekkäin matkustamista ja lomien varaamista samalla varausnumerolla Vai mitä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tuhlaa aikaani miettimällä, jos mieheni pettäisi. Jos sellaista tulee ilmi, sitten vasta pohdin ratkaisujani. Tiedän olevan ihana, joten itseluottamus kunnossa. Mies rinnalla on mahtavaa, mutta tiedän pärjääväni imankin.

Vierailija
22/36 |
18.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) virittelee suhdetta vai

b) haluaa saada kumppaninsa kiinni pettämisestä?

Ihmiset - toista ei voi omistaa. Sen puitteissa tehkää mikä tekee teidät itsenne onnelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti tyttöystäväänsä. Arvatkaa mistä tyttöystävä alkoi epäillä jotain olevan tekeillä?

Ukko lopetti kotona suihkuttelun. Ei siis peseytynyt enää kotona, mutta silti pysyi puhtaana ja raikkaana.

Tässä vinkki teille, jotka epäilette teitä petettävän.

Vierailija
24/36 |
18.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin arvais jo siitä.

Vierailija
25/36 |
18.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vain ei koskaan tarviais,mutta sitähän emme voi tietää!!

Vierailija
26/36 |
19.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan pettäjä ei saa pointseja kotiin, raukkamaista touhua! Erotkaa ennen kuin alatte pettämään älkää vedättäkö petettyä osapuolta.

Vierailija
27/36 |
19.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei kaikinpuolin sytytä...

mulla mies,joka saa minut syttymään yhä uudelleen ja uudelleen,vaikka vuosia oltu jo yhdessä. Edelleen ollaan rakastuneita,seksiä on paljon ja se on ihanaa,perhoset vatsassa nytkin odotan,että mies tulee kotiin ja pääsemme yhdessä saunomaan.

Ei tulisi mieleenikään alkaa suhteeseen miehen kanssa,jonka kanssa ei kaikki asiat suju hyvin. Kun asiat on huonosti,niin alatte pettämään ja haette siitä lohtua ja intoa parisuhteeseenne,vaikka tosiasiassa teidän pitäisi hakea eroa.

En ymmärrä,että naiset aina tyytyvät toiseksi parhaaseen,kun pitäisi valita itselleen se paras,kerralla.Ja uskokaa,sen kyllä tietää kuka se paras itselle on,jos sellainen on sattunut kohdalle. Jos joskus tunnette löytäneenne sen parhaan,mutta silti pitää pettää,ette todellakaan ole oikeilla jäljillä kumppaninne suhteen ja siinä tapauksessa suosittelen etsimisen jatkamista.

jos on hyvä suhde,se parisuhde ei arkeen kaadu eikä väljehdy,jos siitä osataan ja halutaan pitää huolta!

Vierailija
28/36 |
19.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa 15 vuotta. Varsinkin alussa oli tosi jännää ja kiihkeää, uutuuden viehätystä. Mies on paras ystäväni, kanssakulkijani, yöllinen lämmittäjäni, lapseni isä, rakastettuni.

Mutta 15 vuoden jälkeen se ihana vieras mies sytyttää mut kiihkoon hetkessä, jutellessamme tms. Oman kullan kanssa vaatii kamalasti työtä että kostun. Enkä silti ole pettänyt miestäni vaikka välillä haaveilen seksistä toisen miehen kanssa.

Vierailija
29/36 |
19.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotelliin kirjautuminen väärällä nimellä on rikos. Ihan tiedoksi vaan.

Käykää töissä ruoka-aikana " lenkillä" :) punaisin poskin takaisin...

Vierailija
30/36 |
19.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vierailija
31/36 |
19.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole voimia lähteä, vaikka meillä todella on se lastenhoito- ja taloudellinen suhde. Jonakin päivänä on ehkä lähdettävä, mutta en nyt voisi tehdä edes lapsilleni sitä, että he joutuisivat kuluttamaan lapsuutensa siihen kun äiti juosee rakastumistensa perässä- mistä voin tietää että seuraava ihmissuhde onnistuisi. On surullista, että joutuu hakemaan läheisyyttä ja hellyyttä muualta, mutta ei se kotonakaan väkisin vääntämällä tule. Ja ilman sitä en jaksaisi lasten kanssa. Niille joiden rakkaus kukoistaa vuodesta toiseen on käynyt hyvä tuuri. ja ollut ehkä taitoa alita oikein ja vaalia suhdetta. Ja onni löytää ihminen joka tekee samoin. Ei niin kaikille käy.

Vierailija
32/36 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jaksatte pitkään tota salailua ja kiinnijäämisen pelkoa? eikö ole kuluttavaa pitää puh äänettömällä ja jossain piilossa koko ajan? ja on teillä tyhmät puolisot jos eivät huomaa siitä mitään. kun vain eroaisitte niin pääsisitte niin paljon helpommalla.

Vierailija
33/36 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vapaa ja nainen avoliitossa. textailtiin kyllä vaikka nainen oli miehensä kanssa kotona. nainen tuli käymään luonani " shoppailureissulla" ja kävi suihkussa ennen kotiinsa menoa. lisäksi kävin myös hänen luonaan kun hänen miehensä oli matkoilla. ei tainnut avomies tietää yhtään mitä tapahtui.

Vierailija
34/36 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikille teille pettäjille käy kuten parhaan kaverini ex-avovaimolle joka jäi kiinni kaverini pettämisestä:

Kaverini sai tietää asiasta. Asuivat kaverini omistamassa rivitaloasunnossa (olivat jo pari vuotta olleet yhdessä), ja kaverini meni kotiin kesken työpäivän, pakkasi kaikki avokkinsa omistamat tavarat ja jättii ne oven ulkopuolelle. Avokki tuli kotiin myöhemmin, huomasi tavarat ja kysyi kaveriltani että mitä tämä tarkoittaa? Johon kaverini vastasi jotain " Minä tiedän kaiken" .

Avokki oli valahtanut kalmankalpeaksi ja alkanut selittää normaaleja selityksiä kuten " sevaintapahtui ja minärakastansinua ja anteeksientiedämikäminuunmeni" .

Frendi otti avokistaan niskaperse-otteen ja kirjaimellisesti viskasi naisen ulos asunnostaan. Pettämistä kuulemma oli tapahtunut useitakertoja eli kyse ei ollut yhdestä hairahduksesta.

Naisen elämä kuulemma romahti täysin, ei paikkaa lähellä minne mennä jne, kaikki omaisuus käytännössä mukana. Myöhemin olen joskus nähnyt hänet kaupungilla, resuisen ja kieltämättä riutuneen näköisenä. Niin makaa kuin petaa, sai täysin mitä ansaitsi.

Toivottavasti kaikille teille pettäjille käy niin kuin tuolle lumpulle!

Vierailija
35/36 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on minun ja rakastajani suurin yhteydenpitoväline silloin kun ei tavata.. Minä olen työhuoneessani " tekemässä rästitöitä" ja messengeri koko ajan päällä.. Jos mieheni nyt jostain syystä sattuisi tulemaan huoneeseen ja kävelemään kohti niin että voisi tulla katsomaan ruudun puolelle (ruutu on " väärinpäin" oveen nähden) ehdin vallan mainiosti sulkemaan messengerin ja kun työraportti on koneella auki hän ei epäile mitään...

Vierailija
36/36 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkanut sitä salaamaan vaan kerroin miehelle. Sovittiin asia ja ettei siitä puhuta enää koskaan. Jos erehdyn toiste niin se on loppu sit. Mulle tuli niin huono omatunto etten voinut olla kertomatta. Enkä vois sittenkään jos toiste kävis näin... Tosin ei tule käymään, mä opin kerrasta.