Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkimäki vaiko Linski parempi? Kummassa on pliisummat laitteet? ov

Vierailija
03.06.2010 |

Kummassa on pliisummat laitteet? Meillä on 9v (tytön pituus on n. 138 senttiä, en tiedä, kun tyttöä ei ole pariin kuukauteen mitattu), 6v (pituus n. 119 cm) ja 3v. Minä joudun menemään lasten kanssa laitteisiin, koska mies on jättiläinen (pituutta 210 cm) eli hän ei luultavasti mahdu kaikkiin laitteisiin.

Mutta itse en taas sitten tykkää hirveästi mistään laitteista, jotka a) menevät korkealle (paha korkeanpaikan kammo), b) menevät "väärinpäin" tai c) kumpaakin. Esikoinen ei kyllä sinänsä välitä tuollaisista laitteista, mutta.. Ja keskimmäinen on aika varovainen ja arka eli hänelle riittäisi hyvin joku possujuna-karuselli linjakin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäellä joudut menemään joka laitteeseen mukaan. Tykkimäessä ainakin esikoinen voi käydä jossain itsekseenkin.

Ja Linnanmäellä on enemmän tosi hurjia juttuja.

Vierailija
2/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimmäinenkin pääsee yksin. Ja jos on 119cm, niin kengät jalassa pääsee varmaan myös yli 120cm laitteisiin. Mutta on myös vanhemmallekin hurjempia laitteita, trombi, star flyer jne. Mutta myös lintsillä oli yllättävän paljon laitteita joihin alle 120cm pääsee yksin.

Tykkimäki on rauhallisempi paikka ja tuo kolme vuotias voisi viihtyä siellä mukkelis makkelis(olikohan nimeltään tuo) talossa, on siis hop lop tyyppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäellä joudut menemään joka laitteeseen mukaan. Tykkimäessä ainakin esikoinen voi käydä jossain itsekseenkin.

Ja Linnanmäellä on enemmän tosi hurjia juttuja.

Vierailija
5/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin se sateenkaarilaite (en tiedä onko se vielä siellä) ym.

Vierailija
6/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINSKI? Se on LINTSI!

Vierailija
7/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINSKI? Se on LINTSI!

Itse tulin toteamaan saman asian. ;)

Vierailija
8/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINSKI? Se on LINTSI!

Meillä päin se on Linski ja sillä selvä! Ja kummastippas muut tajusivat mitä mä tarkoitin..

ap

Vierailija
9/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin se sateenkaarilaite (en tiedä onko se vielä siellä) ym.

Vierailija
10/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on katsos suhteellista.

T:se, joka mainitsi nuo kaks laitetta

Vierailija
11/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiasta toiseen, kyllä siellä tekemistä riittää 9- ja 6-vuotiaille. Tykkimäestä en osaa sanoa mitään.

Vierailija
12/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinäkään ole mitään järkeä! Kyllä te stadilaiset olette sitten ärsyttäviä nipottajia noiden lyhenteiden kanssa!

ap

Vierailija
13/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINSKI? Se on LINTSI!

Meillä päin se on Linski ja sillä selvä! Ja kummastippas muut tajusivat mitä mä tarkoitin..

ap

Vierailija
14/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

murteet? HALOOO vaan itselles. Kaikesta tekin saatte kinan aikaan, ei voi muuta sanoa!

ap, joka lopettaa nyt tähän.

Vierailija
15/15 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa menisin pienten lasten takia Tykkimäkeen, se on ihan ehdoton 3-9-vuotiaille. Lintsille sit isompana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän