Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen, joka valittaa sulle aina tavatessanne jostain, oikeasti inhoaa sinua.

Vierailija
03.06.2010 |

Kyseessä on välillinen tapa ilmaista aggressiivista oloa, joka hänelle tulee sinun seurassasi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla logiikalla hyville ja rakkaille ystäville ei voi koskaan kertoa huoliaan tai valittaa mistään. Eikö se ole pikemminkin päinvastoin, että sellaisille ihmisille, joita inhoaa ei haluta avautua ja sanotaan vain että elämä on ihanaa.

Jos jollekulle uskaltaa valittaa oman elämän asioita, niin kyllä se kertoo jo aika suuresta luottamuksesta.

Vierailija
2/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tavallaan itsekorostusta, että haetaan huomiota tai myötätuntoa sillä, ehkä ihailuakin tyyliin "miten sä jaksatkaan kun sulla on niin raskasta"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeille ihmisille kehtaa kertoa myös ne negatiiviset tunteet ja ajatukset.

Tuntemattomille tulee esitettyä sitä kevyttä "kaikki on hyvin ja elämä on ihanaa"-asennetta.

Oon oikeasti syvällinen ihminen. Pystyn myös miettimään paljonkin raskaita ja negatiivisia asioita. Mutta näitä mietteitäni jaan vain niiden kanssa, jotka ovat minulle tärkeitä, luottamuksen arvoisia, ja joista välitän aidosti.

Vierailija
4/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti AP:n linjoilla. Jotkut ihmiset valuttavat ympärilleen negatiivista energiaa, ja käyttävät "läheisiään" likasankoina.

Vierailija
5/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joka päivä soittaa tai on oven takana kahville tulossa.

Vierailija
6/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla joidenkin kohdalla noinkin, mutta enpä usko, että on kovin yleistä. Mun mielestä monet ihmiset kommunikoivat ja luovat samanmielisyyttä negatiivisen kautta. Ehkä he eivät osaa puhua positiivisista asioista. Mun mielestä se on hirveän raskasta.

Vierailija
7/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on aina kaikki huonosti.

Itselle aina ja kaikesta valittaa 5 lapsen yh-äiti jonka lapsilla 4 isää, kaikki ulkomaisia ja osa hävinnyt takaisin kotimaahansa, ongelmia mm. elatusmaksujen saamisessa, yhdellä ADHD (todettu lääkärin toimesta) ja 2 pahasti allergisia. Mulla onnellinen parisuhde jo 11 v, yksi helppo ja erittäin terve lapsi, ei taloudellisia ongelmia. Yleensä kun tavataan niin hän valittaa ja minä kuuntelen, en omista asioista viitsi juuri mitään kertoa...

Vierailija
8/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla logiikalla hyville ja rakkaille ystäville ei voi koskaan kertoa huoliaan tai valittaa mistään. Eikö se ole pikemminkin päinvastoin, että sellaisille ihmisille, joita inhoaa ei haluta avautua ja sanotaan vain että elämä on ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi