Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin prkl, että olen onneton laittamaan hiuksiani ://

Vierailija
03.06.2010 |

Ei tästä ikinä tule lasta ei p*skaa, aina tukka vaan "roikkuu" vaikka kampaajalla käymisestä, väristä tms ei ole kiinni.

Mulla on puolipitkät hieman taipuisat hiukset, niitä on paljon ja ovat liukkaat.

On leikattu nyttenkin kerroksittain ja vuoltu, mutta en vain saa tätä laitetun näköiseksi.

Mikähän hiusväkerrin olisi mulle hyvä?? haluaisin välillä laittaa tätä jotenkin enkä "pestä ja mennä".

Olisi hieman "koholla juurista ja kuohkea.

KRAAAAAHHH!!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin sieppaa, niin leikkaa ne lyhyeksi! Ei tartte olla nero käsistään, että saa todella lyhyet hiukset laitettua. Itsellä luonnonkihara hius, taipuisa ja hallitsematon, mutta miepä pidän sen muutaman sentin mittaisena, ei tartte tapella sen kaa eikä stressata, aina on hiukset hyvin.

Lyhyet hiukset vaan vaatii myös hyvän leikkauksen, mulla esim. etuhiukset on toiselta sivulta lyhyet ja pitenee toiselle puolen, joka pitää kampauksen "muodissa mukana", kiitos ihanan kanpaajani.

Ja tietty, lyhyet hiukset vaatii ( huom. minun mielestä) voimakkaan värin, itse pidän mustana, mutta siis blondi tai punainen on kans ok. Joku pliisu ruskee taas ehkä ei..

Ihme ongelmia ihmisillä, ja aivan omasta päästä vedettyjä :)

Vierailija
2/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä osata huonoa. Mulla kokonaan keraamiset levyt, ei vain keraamista pinnoitetta. Ne myös taipuu sivusuunnassa kun tekee kiharoita yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se pitää laittaa. Pese ja pidä -tyyli näyttää lyhyessä tosi pliisulta.

Pitkä tukka on kätevä. Pese ja pidä -tyyli toimii :)

Vierailija
4/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa ymmärtää näitä jotka käyttävät kymmenittäin eri aineita tukkaansa, ja ties mitä väkertimiä yms.

Paljon helpompaa on, kun ei käytä juuri mitään, näin eivät hiukset myös rasitu ja kulu vaan näyttävät hyvältä.

Ihan turha tunkea kaikenmaailman aineita tukkaan, oikeanlainen leikkaus on tärkeämpi. Itse en koskaan suostu ottamaan sellaista leikkausta mikä "vaatii" laittamista.

Toki laitan hiuksia joskus eri tavoin kiinni, nutturalle, ponnarille jne. mutta on jos en jaksa tai ehdi niin näyttävät ihan hyvälle sellaisenaankin.

Vierailija
5/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri löysin pelastuksen: hiuspuuteri.

Vierailija
6/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sitä puunaa ja värjää ja hoitaa että saisi kiiltoa kutreihinsa ja sitten jollain puuterilla se kiilto pois??

Toisekseen ei kai tuo pelkkä puuteri sitä kampausta "kohota" ja laita??

Ap

Vierailija
7/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vie kiiltoa pois :)

Vierailija
8/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä liputan rullien nimeen. Mulla on hieman luonnonkiharat hiukset ja sellaisia ei ainakaan saa vuolla (eli ilmeisesti tarkoitat veitsellä leikattua). Tulee entistä vaikeampi hallita. Mulla leikataan siis ihan aina saksilla.

Vierailija
9/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen lättätukka

Vierailija
10/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ainakin kampaamoliikkeistä, Stockalta ja Sokokselta.

Vierailija
11/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä ei saa hiuksista lähtemään pois. Täytyy pestä kaksi kertaa että lähtee, joten itse en käytä sitä kuin erikoistilanteissa..

Vierailija
12/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee pois ihan harjaamalla (Osis).

Hiuspuuteri on siis todella hyvä kohottamaan ja kuohkeuttamaan. Ripsautellaan ihan vähän tyveen, pörrötetään ja sit muotoillaan. Tadaa!

Vierailija
13/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuspuuteri ei kyllä yksinään riitä, kyllä ne hiukset täytyy osata laittaakin. Volumaster on oikein käytettynä superhyvä kestävään tyven kohottamiseen tai suoristusraudallakin onnistuu. Ghd-rauta on aivan ykkönen hiusten kaikenlaisessa muotoilussa!

Oikeat tuotteet omalle hiustyypille ovat sitten avain siihen kestävyyteen, kiiltoon jne. Ja hiuspuuteri kyllä vie sen kiillon eli on mattainen tuote, mutta sitä laitetaankin vain tyveen eikä kukaan varmaan haluaisikaan että tyvi kiiltelisi rasvaisen näköisenä? Se on viimeistelytuote, joten pohjalla täytyy olla joku muu tuote. Ja lakka aina päälle! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi