tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
Oman kullan silmät
sinisen on harmaat
ne on minun mielessäni aina.
Joka sunnuntai
väliin viikollaki
aina kun vain silmäni kiinni painan.
Mua ei hotsita tehdä töitä, mä haluisin olla kotona mun lapsen kanssa.
Jos totta puhutaan piiloutuisin mieluummin vessaan, laittaisin kädet korville ja huutaisin ja lujaa.
Ihanaa tämä elämä kahden murrosikäisen, yhden uhmaikäisen ja vielä eroahdistuksesta kärsivän vauvan kanssa toisina päivinä.
No, onneksi näitä päiviä ei niin montaa viikossa ole.
kun ei oo pitkään aikaan ollu pakkasia..
Tämä ei ole moneen minuuttiin heittänyt minua ulos.
Vierailija:
Miten sais tähä ketjuun lisää vauhtia??!!
Vierailija:
Mitä, jos kertoisitte omista viikonloppusuunnitelmistanne?
Luultavasti venyn ja vönyn sisällä lasten kanssa, ellen käy välillä ulkona. Ei ole mitään erityisempiä suunnitelmia.
on oltu pari yötä ja päivää hoidossa ja töissä!
Huomenna tyttöni menee tukiperheeseensä yökylään ja minä viihteelle..
Vierailija:
on oltu pari yötä ja päivää hoidossa ja töissä!
Huomenna tyttöni menee tukiperheeseensä yökylään ja minä viihteelle..
Meille tarjottiin yhdelle lapselle tätä mahdollisuutta, mutta jotenkin tuntuu vielä turhalta, kun noita kyläpaikkoja on vielä ainakin omasta takaa.
käy vaikka lukemassa pelastakaa lapset ryn sivuilta..ota sieltä linnkki tukiperhetoiminta..
Mutta se vähän riippuu.. Välillä hän siellä muutamana iltana kuussa ja yhden yön, mutta ajattelin muuttaa sen niin, että pe-su kerran kuussa, ja minulta myös kysyttiin josko joskus voisi olla 4-7 vuorokauttakin, mutta jahka kasvaa vähän..(4,6v)
Vierailija:
Mutta se vähän riippuu.. Välillä hän siellä muutamana iltana kuussa ja yhden yön, mutta ajattelin muuttaa sen niin, että pe-su kerran kuussa, ja minulta myös kysyttiin josko joskus voisi olla 4-7 vuorokauttakin, mutta jahka kasvaa vähän..(4,6v)
Terveisin ed.kirj.tukiperhettä " käyttävä"
Mulla ei ole hajuakaan mistä aiheista tässä ketjussa on keskusteltu... =)
kunhan kirjottaa mitää mieleen tulee tai yhtyy edellisiin jutunaiheisiin...lukee vikana tulleet...miten muuten jotkut osaa kirjottaa punasella ton teksin tänne??
Taas yks levoton yö takana ja väsyttää :(
[color=lightblue]Vain viestikentässä.
ja tärkeilevät tyhjäntoimittajat!