Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No, jokos on noloja tilanteita tälle vuodelle?

Vierailija
17.01.2005 |

Tai yleensäkin listataanpas taas pitkästä aikaa noloja tilanteita, niin saadaan nauraa!

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
30.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se joku huomannut minut ja seuraillut touhujani jostain kauempaa. Omat kärryni olin jättänyt johonkin. Kyllä nolostuttaa.

Vierailija
2/62 |
30.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurilla aivan samallainen talo kun meilla.tottakai olin paukannu sinne lauantai sunnuntai vastasena yönä klo4 pimpotellu ne tullu avaamaan ja mä vaan sössöttäny tulin nyt kotiin haluan nukkumaan .

voi v et hävettääääääääääääääää:(

ja varmaan kauan.

25v.n

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
30.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerhossa et äitillä ei olekkaan pippeliä vaan pelkkä reikä risupuskassa.Häpesin siinä eteisessä kun lastani riisuin.Vieläkin tulee nolo olo.Tätit vaihtoi äkkiä puheenaihetta.

Vierailija
4/62 |
30.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin omista hävetyksistäni:

Olin pari viiikkoa sitten täpötäydessä paikallisjunassa ja podin kovaa flunssaa. Aivastus tuli väkisin, sentään käsi suun edessä. Kurkusta lensi kamala limaklöntti pitkin käsiä ja sitä sitten yritin hädissäni levitellä ja etsiä nenäliinaa. Yäk! Katseet poltteli...

Vierailija
5/62 |
30.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jutut pyörii välillä kovastikin pippelin ympärillä. Siskoni tullessa kylään, poika heti ensi töikseen ilmoitti että meidän isillä on iso pippeli!

Tuo nyt on varmaan aika tyypillinen juttu lasten suusta, koska joka ipanaa taitaa jossain vaiheessa sukuelimistä puhuminen kiinnostaa. Eikä tuossa mitään noloa sinänsä ollut, koska tulijani oli sisko. Enemmän nolottaa, jos poika alkaa pihalla naapureille kailottaa isin pippelistä.

Vaikka nolompaa se taitaisi miehen itsetunnolle olla, jos poika mainostaisi hänen isillä olevan pieni pippeli. :)

Vierailija
6/62 |
30.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten laitoin tavaroita ihan tuntemattoman miehen kärryyn, höpisin siinä tietysti myös jotain. Tämä tuntematon sitten sanoi, että kärryt ovat hänen. Pyysin tietysti anteeksi. Kysyin eikö hänellä olisi käyttöa ko. tuotteille?

2. Juhlissa olin juuri hörpännyt kahvia, kun ystäväni kertoi mojovan vitsin. Kahvit turskahtivat suustani n. kolmen lähimmän rinnuksille. Onneksi olivat kaikki hyviä tuttuja...Silloin hävetti!

Vierailija
7/62 |
30.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yhtäkiä huomasin unohtaneeni laittaa lapselle kengät jalkaan. 1-vuotias lapsi siis nukkui yhdistelmävaunujen runko-osassa, eikä ollut edes jalkasuojaa, vain sadesuoja...

Laitoin sitten lapselle omat sormikkaani lämmittämään jalkoja. Loppumatkasta jo unohdin tämän, joten en tiedä, kuinka moni mahdollisesti ehti nähdä lapsen jalat sormikkaineen, jos tämä ojenteli niitä ulos sadesuojan alta.

Vierailija
8/62 |
05.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pääsinpä sitten ilman lapsia asioille.Aattelin oikein vähän siistinpänä lähteä.Vähän meikkiä, ja korkeakorkoset saappaat jne.

No, tämä mamma sitten kävellä kepsuttelee, on niin kiva kun on kerrankin asiallisen näkönen.

Juu,paitsi että kun menin pankkiin, valkeni totuus!Seisoin siinä tiskillä mukamas niin asiallisen näkösenä, katsoin alas, ja mitä ihmeen mustaa roikkuu housun lahkeen alta??Sukkikset!Oli jääny sukkahousut housun lahkeeseen ja sieltä se luikerteli pitkin lattiaa.

Aika vikkelään poistuin paikalta, monen hymyn saattelemana...

Vierailija
9/62 |
05.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankissa oli todella kohtelias mies kassalla, tuli jopa avaamaan oven, jotta pääsin lastenvaunujen kanssa sisään. Annoin kassalla henkkarini ja virkailija etsi ja etsi tiliäni, mutta sanoi, ettei tällä tunnuksella löydy.... Olin siis aivan väärän " firman" pankissa! Kyllä hävetti, en edes muistanut, missä pankissa itselläni on tili.... Sitten vain yritin nolona jotain sopertaa ja poistuin vähin äänin pankista. Onneksi myöhemmin muistin oikean pankin nimen :)

Vierailija
10/62 |
05.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän matkan päähän ja sinnä oli myös toiset kärryt sis tyhjät, no tämä toinen nainen sitten ottikin mun kärryt, no eipä siinä siis mitään kun ne kerran oli tyhjät.

Mutta sillon oli rahat tiukilla ja olin sitten laittanut jonkun hikisen 50 centtiä niihin kärryihin ja liimannut kauppalappuni siihen päälle ettei tarvii kädessä kantaa. En sit kehdannu mennä sanoon tädille että anteeks saanko mä mun kärryt takas.

Ilo oli suuri kun lähdin kaupasta ja vein kärryt sinne mihin kuuluukin ja niissä oli siis 2 ¿ kolikko, oli siitä siis hyötyä tienasin 1.5¿...

Ja kiitos ei typeriä kommentteja rikkailta... köyhät ymmärtää että 1,5¿ on joskus todella iso raha kun rahat on lopussa.

Vierailija
11/62 |
05.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päädyin ihastukseni luokse yöksi. Meidän piti käydä vaan kahvilla. Oli siinä kiva sit nukkumaan mennes ottaa vaatteet pois kun oli kulahtaneet alusvaatteet. Olleen joskus vitivalkoiset ja nyt harmaansinertävät.

Nyt 1kk myöhemmin tuli juttua hänen kanssa siitä kun sanoi, et olin tosi ujo alussa. Kerroin syyn ja hän oli luullut, että ne kuului olla sen väriset! =)

Vierailija
12/62 |
02.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilutan kauppakärryjä aina vaikka lapsi ei ole mukana...Kaverilla jäi ruokakassit kaupantiskille (oli jo maksanut ), laitoin väärän miehen kärryihin makaronipusseja kaupassa ( sen jälkeen olen katsonut mihin kärryihin ostoksia laitan) :-)

Vierailija
13/62 |
02.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sanoin kuskille terve ja heitin sen pussin sinne kyytiin, niin eikös solmu auennu ja veriset siteet ja vauvan kakkavaipat sieltä lehahtanu esiin!

Huh...Ikinä en enää heitä " lennossa" roskapussia sinne autoon..

Vierailija
14/62 |
02.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hautajaisissa. Ruokailimme pyöreän pöydän ympärillä ja en tuntenut muita seurueeseen kuuluvia. Siinä sitten juttelimme ja söimme. Leikkasin perunaa, joka oli kovahko. Painoin veitsellä kovasti perunaa ja yhtäkkiä veitsi lipashti perunasta ja peruna ampaisi voimalla suoraan vastapäätä istuvan miehen syliin. Perunan mukana lensi annos lihakastiketta, joka sotki vieruskaverini puvun + perunan mukana olleena myös vastapäätä istuvan miehen mustan puvun. Välissämme oleva pöytä sotkeutui myös. Minä pysyin puhtaana.

Voi että minua hävetti. Yritimme lautasliinoilla siivota pukuja ja liinaa. Ja asiaan osattomilla nauratti ja osa tunsi varmastikin puolestani myöthäpeää.

Tänään tämä juttu jo naurattaa ja näitä ihmisiäkään en ole nähnyt tämän jutun jälkeen.. Lienekö tuntisikaan, jos vastaan tulevat. Sillä loppu hautajaiset katselin lähinnä kengänkärkiäni.

Vierailija
15/62 |
02.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Noh, sanoin kuskille terve ja heitin sen pussin sinne kyytiin, niin eikös solmu auennu ja veriset siteet ja vauvan kakkavaipat sieltä lehahtanu esiin!

Huh...Ikinä en enää heitä " lennossa" roskapussia sinne autoon..

Vierailija
16/62 |
02.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3 vuotiaan poikani kanssa lähestulkoon vieraan mummon hautajaisissa. (mieheni kaukaisia sukulaisia ja mieheni ei mukana koska oli työmatkalla) Kun arkkua oli miehet laskemassa hautaan halusi poikani välttämättä päästä lähelle katsomaan. Itse jäin takaalalle koska en kokenut kuuluvani itkevien lähisukulaisten sekaan. Tarkkailin vain ettei poika mene liian lähelle kuoppaa. Yritin varovasti maanitella poikaa luokseni, mutta totesin lopulta että en voi väkisin yrittää ottaa häntä sieltä pois, koska silloin nousee kova meteli ja se olisi ollut pahempi kuin se, että hän tarkkailee toimitusta lähietäisyydeltä. Kun arkku sitten lopulta saatiin laskettua kääntyi poika itkeviin omaisiin päin ja kirkkain silmin totesi kuuluvalla äänellä " Sinne meni!" Kyllä siinä vaiheessa hävetti...

Vierailija
17/62 |
02.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä yhden ystäväni kanssa illalla baariin ja tanssimaan. Siinä sitten kiirehdittiin bussille ja juuri ja juuri ehdittiinkin. Bussissa juttumme jatkui, kunnes pian tunsin jonkin oudon löyhkän leijailevan nenääni... katsahdin ympärilleni ja mitä näinkään; sylissäni nökötti pullea roskapussi! Pussi oli ollut oven suussa menossa roskikseen, tarkoitus oli ottaa toinen pussi, jossa oli pikkukengät (oli talvi). Vähin äänin ujutin roskapussin lattialle, painoin kelloa ja jäimme parin pysäkin jälkeen lähtöpaikastamme pois bussista ja kävelimme kotiini pussien vaihtoon ;-)

Vierailija
18/62 |
23.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, ystäväni tuli autolla siihen ja valitin että nää oon niin rumat ja huonot, pakko saada uudet. se vaan, että hänen mielestä ne on hyvännäköiset ja ruutukuviointi on nätti. minä mainosin isoon ääneen että ihan kamalaa jos jotku ostaa tällaisia uutena, ei kellään voi olla niin huono maku. sitten ystäväni otti auton takakontista vaununsa... tuliterät hartanit, mutta... ÄLLÖTTÄVÄLLÄ RUUTUKUVIOINNILLA. menin aikas punaiseksi...

Vierailija
19/62 |
23.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni hirvein moka tapahtui kaksi kuukautta sitten. olin lopettanut pikkuhiljaa 1-vuotiaan imettämisen ja lähdettiin miehen kanssa ensimmäistä kertaa kahden vauvan syntymän jälkeen mihinkään. lennettiin Barseloonaan. no otin jo lentokentällä pari paukkua ja tietysti reittikoneessa piti irrotella kolmen päivän loman kunniaksi ilmaisilla juomilla. kahden vuoden alkoholittomuus unohtui täysin ja join kuin nuoruuden päivinä. lopputulos oli se, että jo paljon ennen laskeutumista olin aivan turrissa ja oksennukset sylissä. mitään en muista, mutta mieheni on hieman valaissut että olin kovasti riidellyt lentoemojen kanssa. olivat sitten porukalla yrittäneet siivota vaatteitani. jotenkin mies on mut sieltä hotelliin raahannut. koko loma ja loppuelämäkin varmaan pilalla tuon takia. oon absolutisti ikuisesti!

HÄVETTÄÄ

Vierailija
20/62 |
24.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan käsilaukkuni yleensä ostoskärryyn ostosteni ajaksi. Kassalla sitten nostan laukkuani ja tarkistan, ettei tuotteita ole sen alla piilossa. Muutama kuukausi sitten kävi kuitenkin niin, että vasta pakkauspaikalla huomasin salakuljettaneeni tonnikalapurkin laukkuni alla ohi kassan. Hups. Palasin sitten kassalle maksamaan " varastamaani" tuotetta hieman nolona. Poistuttuani huomasin jättäneeni sen ensin varastamani ja sitten maksamani tuotteen sinne kassalle... :-D