Ottaisitko mieheksesi mieluummin
Kommentit (8)
+ vielä älykäs. Sellainen mieheni on.
mutta mallihan ei välttämättä ole mikään jokatytön bilehile eikä remonttireiska perheelleen omistautunut uskollinen puurtaja.
siivoa, laittaa ruokaa ja ei polta eikä juo. On rehellinen ja viihtyy kotona. Mitä muuta pitäisi vaatia? Oikea mallimaailma on usein muuta kuin mitä lehdissä kirjoitetaan, jos on lepsukka luonne, ei alalla kauaa pärjää.
Mieheni ei tarvitse liata käsiään rakennustöissä tai autonkorjaamisessa. Minä hoidan!
siivoa, laittaa ruokaa ja ei polta eikä juo. On rehellinen ja viihtyy kotona. Mitä muuta pitäisi vaatia? Oikea mallimaailma on usein muuta kuin mitä lehdissä kirjoitetaan, jos on lepsukka luonne, ei alalla kauaa pärjää.
Tahdon myös kauniin miehen rinnalleni olen itse hyvin kaunis. Vähän liian lyhyt malliksi mutta kasvoilta sopisin hyvin. On vaikeaa löytää tasoista seuraa etenkin kun työmaailmassa kaikki on ns perunanenäisiä remonttimiehiä :D ja haluaisin kauniin miehen rinnalleni.
ollut minulla kriteerinäni kun mieheni valitsin, se tuli vaan kaiken muun hyvän lisänä. Mies on senverran fiksu ettei olisi huolinut pelkän ulkonäön perässä juoksijaa.
12.
remontti-reiskan.