Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inglesina espresso... Hanna1979!!! tai marikao!!!

16.01.2005 |

Täältäkö tilasit?

http://shopping.kelkoo.it/b/a/ss_Inglesina_espresso.html

Mä en tota italiaa niin ymmärrä, että Help?

Mistä, miten yms kun ne Inglesinat tilasit? Tekis mieli noi vaaleansini-harmaat =)

Nukke :)

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
16.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne vaan mailia ja pyydät " erikoistoimitusta"

Vierailija
2/60 |
16.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin mailia ja kysyin toimittavatko Suomeen. Toivottavasti laittavat pian vastausta, olen jo myynyt " alta" entiset rattaat =) ja pitäis saada jotain tilalle ja pian.. Tuntui tuo englanninkielikin tökkivän kirjoittaessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
16.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tänään sinne päin mailia ja kyselin...vielä ei ole tullut vastausta.

Ihmettelin tuota MarikaO:n hintaa...

Mulle sanoivat, että yksien kärryjen toimituskulut ovat n.46¿, eikä 29¿...niinkuin M sanoi???

Kysyin myös tätä mailissani. Toivottavasti, eivät ole jättäneet meidän tilausta roikkumaan ja odottamaan M:n tilausta...siis tyyliin, että kun ovat kerta kaikki suomeen tulossa tms?????

-Hanna

Vierailija
4/60 |
16.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastoista, jopa tehtaalta? taitaa olla haluttu väri! Luulisin, että vaaleansini/hopea ei ole NIIN suosittu kun tuo vaaleanpunainen.. No, kai mä kestän :/

Olis vaan kiva säästö jos edes 100¿ Suomen hintaa vähemmän postikuluineen.. 140¿ on aikas halpa matkarattaista, ja vieläpä hyvistä. Tulee muutenkin tarpeeseen kun tarvii automatkoilla saada pieneen tilaan.

Toivottavasti eivat tosiaan viivytä muiden tilauksien toimitusta sen takia, että odottavat jonkun " kuljetuskiintiön" täyttymistä..

Vierailija
5/60 |
16.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään olisi tarvittu, mut kun mä taas halusin...;)

Hirvee kädenvääntö niitten ostosta...ovat jo meidän neljännet kulkupelit!!!:O

Juu, eli ei ollenkaan tarpeelliset! Mutta ah, niin ihanat!!

Sovittiin sitten, että ne on mun joululahjat ja vanhat pitää olla myyty ennen uusien tuloa!

Vierailija
6/60 |
16.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tahdon vähän vaihtelua, se virkistää.. =)

Toivotaan, että tilaukset lähtee pian. Laitan tälle palstalle tietoa, kun mulle vastaavat. Niistä postikuluista yms. Ehkä jo huomenna kun arkinen aherrus taas alkaa.

Vierailija
7/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tossa vähän tutkimustyötä ;) ja opiskelin italian kieltä samalla.. Newbabylandin sivulla on tuotteiden kohdalla teksti " consegna in" ja 25 tai 5 giorni, eli toimitusaika 25 tai 5 viikkoa. Vaaleanpunaisten ja punaisten Inglesinojen kohdalla siinä on tuo 25 giorni! eli toimitusaika niissä on tuo 25 viikkoa?! Vaaleansini/hopean kohdalla oli 5 giorni, eli kun ei ole niin suosittu väri, sitä löytyy varastosta ja toimitusaika on lyhyempi?! Toimitusehdoissa mainitaan myöskin tuo 5 giorni ja jotenkin käsitin että pätee jos tuotetta löytyy varastosta..

Odottelen vielä sitä sähköpostia..

Vierailija
8/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toimitusaika 25 tai 5 päivää.. olisko noin?

Vierailija
9/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattaiden valmistus vaatii 25 työpäivää vastattiin minulle meilissä.

Ja siis ovat jopa valmistajalta eli tehtaalta loppuneet, on italiassa niin suosittu väri, siksi sitä ei nyt saa suomestakaan mistään liikkeistä.

Hanna1979: Et kai sä nyt mennyt sanomaan että suomesta joku toinenkin tilannut ja sillä eri hinta jne..???

Eihän sinulla ole edes tietoa kuinka monet mahdollisesti olen sieltä tilannut. Useammat tulevat varmaan esullisemmalla postikuluilla.

Meilissäsi muuten sanoit mulle että sulla hinta myös 140¿ kuluineen.

Ne tulevat pakettina Suomeen, siis joka tapauksessa tulevat erillisenä kuljetuksena niin eivät jää odottelemaan muita mahdollisia tilauksia/maksuja.

Kuka on sinun yhteyshenkilösi siellä? vai onkohan edes sama paikka mistä olemme tilanneet.

Oletko sinä maksanut rattaat jo!?!?

Sinun kannnattaa asioida ihan englannin kielellä sinne päin, sillä tuossa italian kieli on hyvin vaikeaa ymmärtää sanakirjankaan kanssa jos sitä ei ollenkaan osaa. Eri sanan muoto voi olla jopa aivan eri sanakin.

Tässä en ala enempiä tästä meilitse tavoittaa marika4@luukku.com

Vierailija
10/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuljetusmaksu on yhdeltä se 46¿. Asioin tietenkin enlanninkielellä =)

Kysyin mailissani kohteliaasti , että toimittavatko rattaita Suomeen ja jos toimittavat, tilaisin samantien Inglesina-Nuovo Espressot light blue sky-värissä. ja kysyin myös, että paljonko toimitusmaksu on.

Vastaus oli kohtelias, että toimittavat mielellään välittömästi minulle haluamani rattaat hintaan 140¿ + 45.85¿ kuljetusmaksu, yhteensä siis 185.85¿.

Selailin lähinnä omaa uteliaisuuttani niitä newbabylandin italiankielisiä sivuja =) ja tuo rattaiden tekeminen, ei toisia rattaita tehdä 25 päivää ja toisia 5 päivää? ;)

Vierailija
11/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaaleanpunaisista espressoista sanoivat toimitusajaksi 25 päivää. hinnaksi postikuluineen 185,48¿. en vielä tilannut kun en osaa päättää mitkä haluaisin.

Vierailija
12/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tilasin niin ei tarvinnut luottokorttinumeroa lähettää sähköpostitse, laittoivat vaan sähköpostissa numerotunnuksen, jolla pääsin newbabylandin nettisivun hakutoiminnalla suoraan sivulle, jossa oli haluamani rattaat, niiden hinta ja postikulut Suomeen valmiiksi laskettuna <- ja siitä pääsin laittamaan tilausosoitteen ja maksamaan luottokortilla tuon summan.

Täältä Suomesta menee ilmeisesti tarpeeksi tilauksia, jotta ovat kehittäneet tilaus-systeemiään =)

Vierailija
13/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli postikulut jaettuna kaverin kanssa on 29¿. Eivät ole vielä saapuneet heidän varastoon. Asioin Lucan kanssa, enkä vielä ole maksanut.

Vierailija
14/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vielä ole ostettu kasaan meneviä rattaita, joten nuo kiinnostaisi. Onko kellään tietoa kyseisen merkin laadusta..onko parempia kun suomesta saatavat Gracot ym. Meneekö pieneen tilaan? Ja sitten voiko luottaa netissä maksettuihin tuotteisiin että toimittavat perille? Tarviiko olla visa kun maksaa netissä...ite en ole koskaan tilannu netin kautta mitään, enkä omista visaa. Paitsi visa elektroonin, mutta se ei vissiin käy vai käykö? Jos joku viittii vastata...mä ihastuin kans noihin vaaleensinisiin ja haluisin sellaset 10kk vanhalle poitsulle. =)

Vierailija
15/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallinen kaveri ja neuvoo hyvin tällaista tumpeloa ;) Tilasin ja maksoin saman tien. Voin siis odottaa isoa pakettia viikon kuluessa, koska väri ei ole tuo paljon kysytty vaaleanpunainen, vaan vaaleansini/hopea. Saan nuo entiset rattaat pois ärsyttämästä :)

Vierailija
16/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei..muakin kiinnostaisi nuo rattaat...

Meillä ei vielä ole ostettu kasaan meneviä rattaita, joten nuo kiinnostaisi. Onko kellään tietoa kyseisen merkin laadusta..onko parempia kun suomesta saatavat Gracot ym.

*Luulisin, että ovat paremmat kuin Gracot, ainakin kalliimmat, käyttökokemusta ei ole. Olen kyllä ollut tosi tyytyväinen meidän Gracoihinkin, mutta nuo olivat niin spesiaalin väriset.

Meneekö pieneen tilaan?

*Varmaan menevät?

Ja sitten voiko luottaa netissä maksettuihin tuotteisiin että toimittavat perille?

*Sitä ei voi koskaan varmasti tietää?

Tarviiko olla visa kun maksaa netissä

*Tarvii, tai Mastercard.

...ite en ole koskaan tilannu netin kautta mitään, enkä omista visaa. Paitsi visa elektroonin, mutta se ei vissiin käy vai käykö?

*En usko, että electron käy???

Jos joku viittii vastata...mä ihastuin kans noihin vaaleensinisiin ja haluisin sellaset 10kk vanhalle poitsulle. =)

Lainaa kaverin luottokorttia tms, muuten voi olla aika hankala tilata.

Vierailija
18/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysy miten saisit ostettua ilman luottokorttia. Todella hyvää palvelua olen saanut tähän asti! Vastaavat nopeasti meileihin. Minulle ei ole vielä tehty " ohareita" nettiostosten suhteen, toivottavasti ei vastedeskään..

Vierailija
19/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli sivulle laitettu rattaiden hinta + postimaksu Suomeen mainittuna!

Vierailija
20/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inglesina espresso SK4 for Finland

ja hinta laskettu kokonaisuudessaan postikuluineen.

katso koodilla 7676! esim.