Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inglesina espresso... Hanna1979!!! tai marikao!!!

16.01.2005 |

Täältäkö tilasit?

http://shopping.kelkoo.it/b/a/ss_Inglesina_espresso.html

Mä en tota italiaa niin ymmärrä, että Help?

Mistä, miten yms kun ne Inglesinat tilasit? Tekis mieli noi vaaleansini-harmaat =)

Nukke :)

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modulo inserimento dati personali

Nome (o ragione sociale

per la consegna della merce):

Cognome (o P.IVA

Indirizzo (per la consegna

della merce):

Città (per la consegna della merce):

CAP (per la consegna della merce):

Provincia di (per la consegna

della merce):

Telefono fisso (per la consegna

della merce, preferibilmente fisso):

Telefono cellulare (di chi fà

l' ordine, preferibilmente cellulare):

Indirizzo e-mail (di chi fà l' ordine):

Ridigita e-mail (di chi fà l' ordine):

Pagamenti disponibili:

Contrassegno

Bonifico bancario anticipato

Carta di credito ( Visa, Mastercard, Maestro, Cartasì)

Ritiro a negozio

Tätä sivua tarkoitin, eli noihin kaikkiin kysymyksiin vastataan...

Vierailija
22/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niihin sini/hopea värisiin. Mutta se koodi laitetaan siitä etusivulta siihen hakuruutuun oikealla. Tolla koodilla tulee esiin sivu, jolla on sini/hopeat rattaat postimaksuineen Suomeen tilattavissa. Kysy Lucalta se koodi noihin vaaleanpunaisiin?!

ja sitten se tilaaminen: tämä oli hauskaa =)

Nome (o ragione sociale ETUNIMI

Cognome (o P.IVA SUKUNIMI

Indirizzo (per la consegna KOTIOSOITE

della merce):

Città (per la consegna della merce): KAUPUNKI POSTINUMEROINEEN

CAP (per la consegna della merce): MAA

Provincia di (per la consegna EI TARVITSE

della merce):

Telefono fisso (per la consegna EI TARVITSE

della merce, preferibilmente fisso):

Telefono cellulare (di chi fà MATKAPUHELINNUMERO (LAITOIN)

l' ordine, preferibilmente cellulare):

Indirizzo e-mail (di chi fà l' ordine): SÄHKÖPOSTIOSOITE

Ridigita e-mail (di chi fà l' ordine): SÄHKÖPOSTIOSOITE (vahvistus)

ja rasti ruutuun VISA tai Mastercard. ja sit sitä alla olevaa linkkiä eteenpäin. Kortin numero, haltijan nimi ja voimassaolo kk vas ja vuosi oik. ja taas alla olevaa ok:ta tms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucalla taitaa bisnekset pyöriä hyvin???:)

Vierailija
24/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilausksia satelee =) eikä vähintään tän mainostuksen takia..

Juu, tuli aika äkkiä se koodi! lievän huvittuneisuuden havaitsin rivien välistä ;)

Vierailija
25/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hullut suomalaiset" tilaa innoissaan Roomalaisesta lastentarvikeliikkeestä...;)

Vierailija
26/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mun kyselyt (ja sit niitä varmaan lateli jo muiltakin???) oli niin tyypillistä Help, no can do -tyyliä, ettei Luca voinut olla taatusti nauramatta (partaansa?) =)

Vierailija
27/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki fanit kokoontukaamme! Luca parka ;) pitäisköhän lähettää Lucalle " fanipostia" =)) ei jumankekka, meikä putoo kohta tuolilta kun ei pysty lopettamaan nauramista.. opiskelee jo netin kautta italiaa, että saa vaivaset rattaat ostettua jostain maan ääristä.. on sitä ihminen pehmee ;))

Vierailija
28/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt tää mami lähtee nukkumaan...

Sogni dolci a tutte le madri fuori là!!!

Vierailija
29/60 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lipsahti edellinen viesti ennen aikojaan :) Siis mäkin taidan kohta liittyä teidän funclubiin... oon jo pitkään katsellut noita rattaita kun Hanna niistä täällä joskus mainitsi. Kertokaahan sitten heti kun saatte rattaat koti-Suomeen, millaiset ne ovat, menevätkö pieneen tilaan jne!! Osaako kukaan italiaa niin paljon, että löytäisi mulle vastaavat vaaleanpunaiset TUPLArattaat...?! :) Vai pitäisköhän meilata suoraan tuolle italiaanolle :O)

Vierailija
30/60 |
18.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan fanipostia Lucalle, kyllä ne asiat sitä kautta selviää ;

Vierailija
31/60 |
18.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en oikein usko, että niitä saa vaaleanpunaisina...höh!!:(

Inglesinalla on vaan niitä perinteisen värisiä tupla/triplarattaita ja vaunuja.

Mutta mikä ettei Lucalle vaan postia, niin asiat lähtee rullaamaan!:)

Vierailija
32/60 |
18.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seurantakoodi, jolla voin seurata paketin kulkua postissa tänne Suomeen. Vähänkö olen täpinöissäni. Noi on niin makeet matkikset!! ja täällä Helsingissä ei ole luntakaan niin voin ottaa heti käyttöön =) Todella nopeasti saivat rattaat lähtemään babylandista!

Hanna, ilmoittavatko sulle sähköpostilla, kun saavat sitä vaaleanpunaista taas liikkeelle? Taitavat Suomen lastentarvikeliikkeet jäädä ilman niitä, kun nopeat ja hintatietoiset asiakkaat ostaa ne suoraan Italiasta! ;)

Vierailija
33/60 |
18.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri tilasi ne punaiset ja odottelee niitä myös kovasti. Harmi, se taitaa joutua odottelemaan turhan takia kun ne tulevat mun vaaleanpunaisten kanssa samaan aikaan...Olisi sen värin saanut jo varmaan aiemmin.

Hmm...täällähän tuntuu olevan suorastaan kansanliike Inglesinan kärryistä??? Hmm...olenkohan mä saanut sen aikaan???;)

*röyhistelee täällä rintaansa*

Vierailija
34/60 |
18.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulossa tosi nopeaan noi siniset. Tulisikohan jo perjantaina?

Ei malttais odottaa! =))

Montakohan tilausta on Hanna1979:n aikaansaannosta?! =) *aaltoja*

Vierailija
35/60 |
18.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Ciao bellas!!!

Tää mami lähtee taas nukkumaan...:)

Vierailija
36/60 |
21.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin lähetysseurannasta niin 2 tuntia sitten olivat jo logistiikkakeskuksen lajittelussa! Vähänkö on nopeaa toimintaa! Ihan Priority-postipakettina tulossa sellanen 10.3 kg paketti.. Maanantaina taidan saada ne omasta postista hakea. Ja sit kehtas sataa lunta niin maan penteleesti, et sisällä taidan saada niillä poikaa työnnellä :/

Vierailija
37/60 |
24.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli postin mukana kotiovelle kuljetettuna tänä aamuna.

Paketti oli ehjä, samoin matkikset. Ne oli helppo kasata ja laittaa.

Noi on IHANAT! Kevyet ja näppärät työntää. Täällä sisällä vasta työnnelty mutta tosi hyvä tuntuma noissa on.

Meidän Emmaljungat näyttää rohjoilta noiden rinnalla vaikka ovat niistä pienimmästä päästä. Nämä Inglesinat on tukevan oloiset vaikka siron näköiset, ollenkaan ei tule " muovimainen" olo näitä tutkiessa ja katsellessa, onhan noissa alumiiniputkirunko.

Säädettävä työntöaisa on tällaiselle lyhyelle (154) ihmiselle must, vaikka eihän nämä korkeat olekaan.

Tavarakori on näppärän kokoinen ja tavarat hyvin saatavilla. Tavarakorin saa myös irroitettua.

Jalkapeite on kätsä ja todella paksuksi topattu. Sisäpuolelta se on muovitettu, jotta kengät ei likaa pussia.

Kaikenkaikkiaan hyvä ostos! Poikakin tykkäs istua noissa, hihkui riemusta kun näki hyvin ympärille =)

Vierailija
38/60 |
24.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit kun minua houkuttaa nuo vaaleanpunaharmaat edelleen... ja varsinkin jos se jalkapeite on paksu ja kätevä, samoin kuin tavarakori. Hei onko niissä siis pyörivät etupyörät? Entäs kuinka selkänojan säätö toimii? Kerro kaikki :))

Vierailija
39/60 |
24.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapyörissä kätsä yhtenäinen jarru.

Selkänojassa portaaton säätö sellaisella nailonnarusysteemillä, menee lähes makuuasentoon. 5-pisteturvikset on mutta käytän ehkä niitä vaan sieltä alaosasta, olan yli menevät osat laitan selkänojan taakse pois tieltä. Sadesuoja tuli mukana ja sille on verkkotasku selkänojan takapuolella. Kuomu on tukeva ja näppärä kiinnittää tai irrottaa. Ei voi muuta kun kehua!

Linjakkaan näköinen, tukevan oloinen ja näppärän tuntuinen matkaratas! =)

Vierailija
40/60 |
24.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasitko sä ne sini-hopean väriset? Ite oon täs nyt viikon huovannu ja souvannu et tilaanko ne rattaat...ja luulen et tilaan ne. Ainut et joudun maksaa ne pankkisiirrolla mikä ei ole niin helppo juttu kuin luottokortti. =(

Mut oliko se millainen se väri luonnossa? Millaset renkaat? Ettei ole liian lenksut ja kääntyile mihin sattuu? ja sit vielä et oon täältä lukenu et se istuinosa ei ole kovin pitkä eli niis ei periaatteessa vois nukkua? Mul poika nyt 10kk vanha ja aattelin et onkohan noi sit kuin pitkäikäiset...

Kiitti jos viittit vastata.