Inglesina espresso... Hanna1979!!! tai marikao!!!
Täältäkö tilasit?
http://shopping.kelkoo.it/b/a/ss_Inglesina_espresso.html
Mä en tota italiaa niin ymmärrä, että Help?
Mistä, miten yms kun ne Inglesinat tilasit? Tekis mieli noi vaaleansini-harmaat =)
Nukke :)
Kommentit (60)
Mutta en valita! Nämä vivahtaa vähän savunsiniseen mikä on mun lempiväri =) Luulisin et menee pitkään, selkänoja on meinaan aika pitkä ja meidän poika on nyt noin 75cm ja " hukkui" noihin vielä ;) jalat ei edes kunnolla vielä yletä jalkapussin sisään.. Me lähetään ulos testaamaan noi kunhan poitsu herää, tietkin on nyt ehditty auraamaan ihan kun meitä varten =))
Se vaaleanpunainen on kans IHANA väri! Nämä siniset on tosi tyylikkäät mutta voin kuvitella ne vaaleanpunaset =) tosi herkulliset!
Trinity78, uskoisin et ei ollenkaan hankala tilata ilman luottokorttia tilisiirrolla, menee toimitukseen ehkä pari päivää enemmän aikaa, mutta eihän tämä 6 päivää mikään pitkä aika edes olekaan, saati sit et menis pari päivää lisää.
Nehän saa lukittua kääntymättömiksi mutta huomasin et parempi ohjattavuus kun kääntyvät!
Joo luulen et kans tilaan ne....mäkin aluks aattelin et jos se kuvan sininen väri on liian kirkas, mut ei sit näköjään. Vaikuttaa hyvältä =) haitko ne postista vai toiko kotiin...aattelin kun lähössä ens viikolla mummolaan vähäks aikaa. Et tilaanko sit vasta ens viikolla..
no sit joudun viel oottaa viikon ennen ku tilaan ne =( ei malttais, mut tosiaan en ole ens viikon alussa kotona ja mies töissä. Plääh....edelleen kateudesta vihreänä. =)
Sateenvarjorattaita mä en ostais. Niissä kun on pienemmät pyörät ja muutenkin ne on hepposet vähän isommalle lapselle, eikä niissä ole tavarakoriakaan? ellei jossain uudemmassa mallissa?
Katso www.newbabyland.com sieltä passeggini ja Inglesina, nämä on Espresso-malli.
joissa on vaan kasaan menevä runko ja istuin sekä tosi pienet pyörät.
Eli saavat itse kärryt ensi viikolla, lähtevät hetimiten postiin kunhan olen ne maksanut!
Muuten Peppiina, tuli vaan sellainen juttu mieleen (no täähän tietty maksaa...:(...) että osta kahdet kärryt ja niihin on myytävissä sellaisia " rattaiden yhdistys nipistimet" ...
Sitten saisit tytöillesi tuplat, joita muilla ei taatusti ole!!!!:)
Näköjään vaaleanpunaisia kärryjä alkaa olla muillakin valmistajilla...
Noi Mclarenit on tosi hepposen näköset, ja tosi pikkaset pyörät.
Meikä jo testas kärryt ulkona ja kaupassa.. Vähänkö nauratti kun yks isompi setä alko kaupassa, että " mihinkäs päin rouva on menossa, että pääsis ohi menemään" meikä siihen , että " jaa-a, kun tietäs itekin" ja siirsin kärryjä 5cm taaksepäin.. johan heppu pääsi ohi.. ja tilaa olisi ollut vaikka 2 samanlaista isoa miestä mennä vierekkäin ohi =))
Onko nämä rattaat helposti kokoontaitettavat? Ja menevätkö pieneen tilaan?
Noi vaaleenpunaset on kyllä IHAN PAKKO saada... ;o)
Eilen tuli viestiä Lucalta, että rattaat ovat saapuneet.
Maksoin Masterilla ja tuloillaan ovat.
Pientä sähläystä omalta puolelta, laitoin vahingossa kodin postinumeron, kun piti laittaa firman postinumero osoitteeseen.
Siksi toimitusosoite firmaan, jos kerran toimittavat kotiovelle...kun ei meillä olla päiväsaikaan kotona! Ja saa kaverikin tulla hakemaan omansa helpomin keskustasta!
Mailia vaan perään, että vaihtavat oikean Zipkoodin...
Mutta mikä mukavinta, kyselin kautta rantain, että onkos tullut paljon tilauksia Suomesta " more than usual" ???
Ja Luca suorastaan innostui...sehän ei koskaan käytä maileissaan mitään hymiöitä tms.
Nyt sanoi, että orders keep coming from Finland more, more, MORE AND MORE!! I don' t know why, but I' m very happy!:)))
Noh, valaisin sitten hieman tilannetta...ja kerroin tästä " kansanliikkeestä" tällä palstalla...oli tosi iloinen ja kiitteli.
Ja lupasi laittaa lahjan tilauksen mukana!:)
Aion tässä lähiaikoina tilata tytölle noi vaaleanpunaiset matkarattaat (tyttö kohta 3 kuukautta) ja mietin vaan, että minkä ikäisenä voisi noihin jo istuttaa? Jos siis laskee sitä selkänojaa mahdollisimman paljon, niin meniskö jo ennen puolen vuoden ikää?!
Voiko noita matkarattaita pitää ainoita kuljetusvälineinä vai kannattaako säilyttää yhdistelmät esimerkiksi talvea varten? Missään suurissa lumikinoksissa en kuitenkaan koskaan joudu liikkumaan kun tiet on yleensä täällä aurattu ;) Noi yhdistelmät on jotenkin niin raskaat, ettei paljon kiinnosta niiden kanssa liikkua..
No mutta auttakaa nyt joku ensikertalaista, joka aikoo ostaa elämänsä ensimmäiset rattaat :)
Heippa!
Minusta nuo ei ole hyvät vielä 3 kuiselle mutta jo 6kuiselle kyllä menevät. Selkänojaa ei saa kunnolla makuuasentoon mutta sellaiseen lepoasentoon saa kyllä. Meidän poika ei pysty noissa nukkumaan, sen verran pysty se asento on. Ja lyhyt se makuutila että hän ei oikein mahdu olla kun jalat roikkuu vaikka ei iso vielä olekaan (10kk)
Istumarattaina menee mielestäni hyvin ja kyllä joku niissä varmasti voi tirsatkin hätätilassa nukkua, mutta ainoina rattaina me ainakaan emme pärjäisi noilla koska poikamme nukkuu joka päivä päiväunet terassilla kuomurattaissa.
Talvella noi kyllä kulkee auratuilla teillä ihan kviasti mutta kuomurattaat on silti talvella paremmat ja suojaisammatkin!
Ja espressojen jalkapeite on huono, se ei suojaa hyvin, se roikkuu vain jalkojen niitä osia suojaamassa jotka roikkuu siellä kun istuinosa päättyy.
Minä itse olin näihin tosi pettynyt. Esim Gracon rattaissa paljon paremmat nuo istuma ja makuu tilat ja asennot!
Niin, en minä vielä ole tytärtäni niihin laittamassa, mutta ajattelin josko tilaisi etukäteen jo nyt niin olisivat sitten valmiina kun " tarve tulee" :)
Joku tuolla mainitsi aikaisemmin, että selkänojan saa melko alas, mutta nyt kun tulikin eriäviä mielipiteitä niin alkoi mietityttämään... Lisää mielipiteitä otetaan vastaan! :)
Tuo väri vaan niin houkuttelee...
Kaverini, joka tilasin samaan aikaan kärryt on käyttänyt niitä 5kk vanhasta alkaen. Keksi jonkun systeemin, millä saa selkänojaa alemmaksi kuin sen kuuluisi tulla. Irroitti vissiin sen kuomun ala-osan (on tarralla kiinni) siitä selkänojasta. Näin muistelisin. Eli sai kallistettua istuinta vielä vähän alemmaksi.
Se vaaleanpunainen on kyllä hurjan arka väri!
Itse olen hysteerisen tarkasti sitä vartioinut, mutta joku toinen lapsi oli tarhan vaunuvarastossa käynyt lääppimässä sitä...:(
Eli oon pessyt pyykkikoneessa kaikki muut kangasosat, lukuunottamatta kuomua. Tulleet ihan uudenveroisiksi, tosin irroittaminen ja kiinnittäminen oli ihan vihon viimeistä hommaa!
Ja hetken päästä tytsy oli jo taas kengillä kiivennyt rattaisiin istumaan!!;)
Itse en ollut tyytyväinen...ostettiin pojalle kun 9kk vanha ja mielummin olisin ottanut gracot juuri sen takia, että noissa ei pysty nukkumaan kunnolla...kun ei saa makuuasentoon. Ja istuinosa on tosi pieni....tuntuu että poika ei mahdu istumaan hyvin. En tiedä minkä ikäiselle noi olisi sopivat. Ainut hyvä puoli on pieni koko eli pystyy vaivattomasti liikkumaan ruuhkissa. Rannalle ei voi ottaa, kun pyörät ei mene upottavassa hiekassa yhtään eteenpäin. Kesällä ja syksyllä paljon käytettiin pojalla....mutta olisin mielummin ostanu gracot näin jälkikäteen.
... mistähän sitä saisi rahaa noihin rattaisiin... suorastaan pakkohan munkin on ne meidän tytöille saada! Ellei tuplana niin istukoonsa niissä sitten aina vuoronperään :o)