Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveyskeskuksesta :(

Vierailija
03.06.2010 |

Miten voi olla niin mahdottoman vaikeaa saada suomenkielinen lääkäri???

Itsellä on jälleen kerran hiiva. Tällä kertaa lääkkeet ei auta ja ekan kerran olen käyttänyt myös voidetta. Kirvelee ja kutisee niin perkeleesti.

Ajattelin, että pakko käydä lekurissa. Ja sain sitten ulkomaalaisen mieslääkärin :(

Periaatteessa ihan sama onko mies,nainen vai minkä maalainen, mutta kun noi meidän terveyskeskuksen lääkärit puhuu niin auttamattoman huonoa suomea, että aiemmilla kerroilla en ole saanut selvitettyä vaivojani, koska lääkäri ei ymmärrä ja itse en ole ymmärtänyt lääkärin mongerrusta. Ja englantia puhuvat ihan yhtä huonosti.

Vituttaa jo etukäteen ihan perkeleesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni pitäjä ja lääkärit vaihtuu jatkuvasti. Ja yleensä ovat huono suomi puhuvia, siinä jo lannistuu ja ei jaksaisi selittää ongelmaansa...

Vierailija
2/6 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikö jokaisen pitäisi saada palvelua omalla äidinkielellään. jos kerran pakkoruotsiakinnpitää sen takia opetella ja ruotsinkielisten saatava palvelua ruotsinkielellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ulkomaalainen saa kaupungin kustantaman tulkin lääkärikäynneille. Mutta jos lääkäri onkin huonosti suomea puhuva ulkomaalainen, saa suomalainen ottaa tulkin mukaan, mutta se on maksettava itse. Se jos mikä on rasismia, SUOMALAISIA kohtaan!

Vierailija
4/6 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne ovat vielä erittäin epäystävällisiä kaiken kukkuraksi. Ei alkeellisinta havaintoa käytöksestä/asiakaspalvelusta. Näin ainakin miellä päin.

Vierailija
5/6 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on myös hyvin tuttua.

Ei paljoa tee mieli kunnallisessa käydä. Senpä takia olen jopa valmis maksamaan yksityisestä, että saan palvelua omalla äidinkielellä ja ennen kaikkea asiallista palvelua!

Vierailija
6/6 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei ole siihen varaa :( AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan