Reetan siskolle ja veljelle nimiehdotuksia?
Mitä nimiä ehdottelisitte kaksosille kun siskon etunimi on Reeta. Nimi saisi olla melko "tavallinen", muttei mikään huippusuosittu mielellään. Minä haluaisin toisaalta erikoisemmankin nimen, mutta harmikseni nuo erikoisemmat nimet eivät kuulu mieheni suosikeihin eikä ehdotuksiani ole hyväksynyt. Kompromissina kuitenkin hyväksyy hieman erikoisemman toiseksi tai kolmanneksi nimeksi, mutta ei etunimeksi.
Kommentit (15)
Kari, Karri, Kaapo, Kaarle
Jussi, Juho, Juuso
Ville, Valtteri
Sisaruksille sopii hienosti Renne ja Riitu.
Näistä uusista listalle pääsee tytölle ehdolla Maaria ja Katriina ja pojalle Aaron, tämä kyllä tuntuu turhan yleiseltä/suositulta.
Parina Katriina ja Elmeri on aika kivat, toisaalta Elmeri ja Maariakin
ap
Ronja ja Roope=)
Rosa ja Roni
Riia ja Riku
Renja ja Reeti
Nimien ei siis tarvitse alkaa R-kirjaimella, ehkä sen saisi kuitenkin molemmat sisältää, ei ehdoton pakko kuitenkaan.
Ronja on ihan kiva nimi, mutta on kaverin lapsen nimi. Saara on myös kaunis, mutta kun Sara on lähipiirissä niin poissuljettu on tämäkin. Muut ehdotukset eivät olleet mieleisiä minulle tai miehelle.
ap
Pojalle:
Aaro
Arttu
Elmeri
Henri
Iiro
Oskari
Valtteri
Tytölle:
Eerika
Iiris
Laura
Marikki
Noora
Siiri
Verna
esim. Aaro ja Siiri, Arttu ja Iiris, Elmeri ja Marikki, Henri ja Laura, Iiro ja Verna, Oskari ja Noora, Valtteri ja Eerika
Sorry, pakko sanoa että se kuulostaa korvaan rumalta. Antakaa siskolle vähemmän särähtävä nimi, Kaisa, Eeva, Anni, Senja
pojan nimistä Elmeri ja Oskari sekä tytön nimistä Noora
Itse ollaan mietitty esim. Elmeri ja Inkeri nimiä, Inkeri on yksi miehen suosikki ja Elmeri taas minun vaikkei tuo Elmeri mikään kauhean erikoinen/harvinainen nimi olekaan.
Enkä kysynyt kyllä mielipiteitä esikoisen nimestä. Tiedän erittäin hyvin, ettei kyseinen nimi ole kaikkien mieleen, mutta pakkoko siitä on ihan erikseen mainita.
Noista ehdotuksistasi kaikki on turhan yleisiä ainakin täällä päin.
ap
Sorry, pakko sanoa että se kuulostaa korvaan rumalta. Antakaa siskolle vähemmän särähtävä nimi, Kaisa, Eeva, Anni, Senja
tai
tytölle: Maari, Seela, Fiina, Kaari tai Liisi
pojalle: Peetu, Taavi, Joona, Roope tai Kaapo
Riina ja Riku tai Aaro
Veera ja Aaro
Klaara ja Kari tai Aaro
Pihla ja Aarni
Meeri ja Aaro
Saana ja Aaro tai Aarni
Tyyra ja Aaro
Elma ja Elmeri tai Oskari
Ester ja Terho (lähes samoja kirjaimia kaikkien nimissä, muttei silti Tupu-Hupu-Lupu)
Marius ja Mirella
Elmeri ja Katriina