Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästöniksisi, jonka epäilet olevan sellainen, jota monet muut eivät ole hoksanneet!

Vierailija
05.01.2005 |

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
15.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksella tai Stockmannilla. Tuoksun myös aina uutuustuoksuilta, koska suihkautan niitä samoilla reissuilla. Iltapäivällä töistä lähdettyäni käyn testaamassa puhdistusemulsiot ja puhdistan kasvoni näytepulloja hyödyntäen. Ja iho on kuin vauvan peppu!

Vierailija
162/169 |
15.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen usein kastiketta fileesuikaleista ja broilerin jauhelihasta. Kastiketta tulee enemmän kun seassa on kasviksia. Pakastejuurekset ovat todella edullisia ja nopeita käyttää. Maustan kastikkeet hyvin curryllä, chilillä ja paprikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
15.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjasti rahaa, sillä olen sellaisessa työssä, jossa saan yhteistyökumppaneiltani tajuttomat määrät alkoholijuomia joululahjoiksi. Konjakkipullot laitan mm. anopille ja apelle kiertoon, kun en saata itse niitä juoda. Appivanhemmat luulevat minun törsänneen heihin, välit pysyvät hyvinä ja minä vain säästän....

=0)

Vierailija
164/169 |
15.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan harvoin itselleni vaatteita, musta jakkupuku uudistuu edulisesti uudella topilla tai huivilla.

Käyn parturissa 2 kertaa vuodessa.

Puolitan hiusvärit.

Ostan lapselle aina pikkaisen reiluja vaatteita, mahtuvat pidempään, Suosin myös kirppareita. Kummitätidiltä olemme pyytäneet lahjaksi juhlavaatteita tai kenkiä, kun on aina kysynyt, mitä tarvittaisiin.

Lasten juhlakenkiä löytyy myös kirppareilta.

Tehdään halpoja ruokia, joita voi syödä kaksikin päivää;

hernekeitto

jauhelihakeitto

pinaattikeittoa, ja kananmunaa

Riisipuuroa

Mannapuuroa ja soppaa

Erilaisia viljapuuroja ja vellejä

Lettuja

Purjoperunakeittoa

Leipänä kaytetään itsetehtyjä sämpylöitä tai näkkäriä säästöpaketeissa.

Itse juon yleensä vettä, lapselle pakkojuotan maitoa;o).

Kahvia keitän vain vieraille, itse juon vain edullista pirkka- teetä.

Laimennan kaikkia mehuja.

Ei tilata lehtiä, voin tarvittaessa lukea ne töissä tai vanhemmillani.

Puhun mahdollisimman vähän puhelimessa, vaihdoin t.finlandiin.

En juo saunakaljaa tai siidereitä, jos haluan käydä baareissa ja humaltua, juon oikeaa kirkasta, käsilaukkuuni mahtuu myös taskumatti, joten ei tarvitse ostaa paukkuja. Kuskaamme kaverit vuorotellen toisiamme, joten ei kulu taksimaksuja. Lapsen vien mummolaan, niin ei tarvitse maksaa hoitajia.

Lapselle ostan uusia leluja vain lapsilisäpäivänä, jouluna, ja syntymäpäivänä, ehkä joskus jotain pientä yllätystä, jos lapsi on esim. kipeä.

Pakastan myös marjoja kesällä.

Kahvileipää leivon paljon itse, esim. pullaa, pikapipareita ja piirakoita.

Välillä tietysti lipsuu, mutta yhden ihmisen tuloilla on pakko yrittää pitää kiinni säästämisestä, tästä niksipinosta on todella ollut hyötyä! kiitos!

Vierailija
165/169 |
15.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu kyllä ihmetytti. Miten joku saa käytettyä 100 tiskirättiä vuodessa? sehän tekee melkein 10 rättiä kuukaudessa.....

Vierailija
166/169 |
15.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisilla keskiansiolla tulee minullekkin säästöä n. 600 euroa vuodessa eli käykääpäs te " uskomattomat" laskemassa säästönne eli www.eroakirkosta.fi

Vierailija
167/169 |
16.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaupasta ostettavat ovat tuhottoman kalliita...

Ostan pakkaseen tarjouksesta jauhelihaa ja muita pakasteessa säilyvää ruokaa.

Teen itse koiranruoat juuri em tarjouslihasta, valmiit eläintenruoat ovat kalliita ja niiden sisällöstä kun ei voi olla aina ihan varma.

Vierailija
168/169 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaapas hyvät!

Vierailija
169/169 |
22.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän