Delivery status notification. Yritin laittaa sähköposteja mutta tällasia viestejä tuli 2 takas.
Kommentit (5)
Mulle on tullut kahdenlaisia. Joko lähetys on epäonnistunut täysin eli viestiä ei ole voitu toimittaa perille. Mulla aina tällöin ollut joku fiba osoitteessa.
Toinen lajityyppi mulla on ollut ilmo lähetyksen viivästymisestä, mutta että järjestelmä yrittää edelleen vartin välein olikohan se 24 tunnin ajan toimittaa perille. Yleensä tällöin vast.ottajalla ilmaisosoite, joka täynnä sillä hetkellä. Tai jokin feelu omassa käyttöjärjestelmässään.
ja sitten kysyin kännykällä yhdeltä että tuliko perille ja hänelle ainakin oli ihan normaalisti tullut. sähköpostin ja kännykkäviestin väli oli ehkä 10min.
Siks ihmettelinkin.
ehkä koskenut tätä henkilö vaan jotakuta toista.
Jos haluat meiltä varman tiedon, sun täytyy kopsata se itse ilmo tänne. Siinähän näkyy se, mihin osoitteeseen ei mennyt. Ainakaan ekalla yrittämällä.
Jos laitat ilmon tänne, muuta toki k.o henkilön tiedot :-)
teidän vinkeistä luulen luulen saaneeni selville että yhdelle henkilölle ei viesti ole mennyt joten taidan laittaa hänelle kännykällä viestin, mutta kiitos teille:)
-ap-
ehkä koskenut tätä henkilö vaan jotakuta toista. Jos haluat meiltä varman tiedon, sun täytyy kopsata se itse ilmo tänne. Siinähän näkyy se, mihin osoitteeseen ei mennyt. Ainakaan ekalla yrittämällä. Jos laitat ilmon tänne, muuta toki k.o henkilön tiedot :-)
eli väärä osoite.