Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan muu alkanut saada roskapostia osoitteesta JOHANNA@TARJOUSPOSTI.COM?

Vierailija
02.06.2010 |

Mulle on nyt alkanut tulla pari kertaa viikossa, enkä uskalla laittaa osoitettani tuohon linkkiin jonka kautta muka tuon postin saisi peruttua. Ihmettelen kovasti mistä nuo tulee, tuossa on muka jotain kilpailuja jne, nytkin joku Simpsons-kilpailu jossa voi muka voittaa rahaa tai grillin. Miten olette toimineet jos teille noita posteja tullut?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskapostista huomasin lähettäjän nimen ja viestin alku joka näkyi kertoi minun olevan jossain finaalissa disneyland jotain... en tietankään avannut vaan googlasin nimen ja löysin tämän sivun..

Vierailija
2/24 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu mulla, muka olen finaalissa ja voin voittaa matkan Disneylandiin! Viesti meni roskapostiin, en tietenkään avaannut sitä ja kun googlasin löysin tämän sivun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuu mistä ne on saanu osoitteeni. En osallistu ikinä mihinkään, fb:ssa en tee mitään testejä, farmvillejä enkä mitään muuta ku kirjoittele kavereiden kanssa. Yhtäkään sähköpostia en ole avannut, ne on niin naurettavia ku luulevat ihmisten luulevan, että joku oikea henkilö kirjottelisi niitä. Otsikot on tyyli: Hei, kiva kuulla Sanna:sta! Lähettäjänä esim. Simo. Kai jotkut höntit noihin huijauksiin menee :( Huono kääntäjäohjelma varmaan kääntää viestit suomeksi. Ottaa kyllä päähän nää tyhmät roskapostit!

Vierailija
4/24 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyisikö tästä ilmoittaa johonkin?????

mutta mihin???? tietääkö kukaan

Vierailija
5/24 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä lopu spämmäys Tarjouspostilta, ei. Pitkällisen Guuglettelun tuloksena tälle saatanan Tarjouspostille löytyi lukuisa määrä eemeliosoitteita, joista kaikista tulee lähetetyt viestit bumerangina takasi. "Yritys" tuntuu toimivan Pohjoismaissa, Suomen "liiketoiminta" jossain Tamperelaisessa osoitteessa, pitänee lähiaikoina poiketa... Sopivaa hetkeä odotellessa otettu yhteyttä Kuluttajavirastoon, jonka salamannopea toiminta odotuttanee yhteydenottoa - aikaisemmasta kokemuksesta päätellen - pari vuotta.

Vierailija
6/24 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi lähettää mulle jatkuvasti ja vahingossa yhden avasin, mut en linkannu mitään.

Syy miksi avasin, oli se, että mulla oli ton niminen tuttu yläasteella...

Vierailija
7/24 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes ole osallistunut mihinkään kyselyihin.

Facebookissa olen, mutten ole siellä osallistunut mihinkään kyselyihin. Enkä muuallakaan.

Vierailija
8/24 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testiä facebookissa ja sen jälkeen on "Johanna" ja muutama muukin lähetellyt jos jonniimoista viestiä

Vierailija
9/24 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole itse facebookissa joten sitä kautta tietoni eivät ole voineet mennä. En tosiaan käsitä että mistä ihmeestä sitten? Googlekaan ei tuosta asiasta tunnu tietävän, joten täytynee vaan katsoa josko postit loppuisivat...

Vierailija
10/24 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin loppui tuleminen kun vastasin etten halua enää postia. facebookista klikkasin jossain pelissä osoitteeni sinne.

Vierailija
11/24 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
12/24 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskapostiksi ja ne menee automaattisesti roskapostilaatikkoon, josta tyhjennän ne avaamattomina. Kerran kun menet aukaisemaan noita ja luet niiden sisällön niin rupeavat lähettämänä niitä vain enemmän. Eli poista ne avaamattomina.

Vierailija
13/24 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkanut tulla ja ärsyttää ihan p***sti... Laitoin roskapostifiltterin päälle ja deletoituvat automatic. Kertokaa joku jos tiedätte mikä tämän takana on.

Vierailija
14/24 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin saan. Ja just tulee tuli tuo Simpson-viesti. En ole sitä avannut, mutta aikaisempaa viestiä kävin kurkkaamassa. Siellä mainostettiin jotain kuluttajapaneelia, johon olisi voinut liittyä.

Ja luin, että tuo Tarjousposti etsii netistä erilaisia tarjouksia tms sähköpostiin. Mistä lie saaneet osoitteen. En ole uskaltanut vastata, minäkin kaipaisin lisätietoa tuosta hommasta.

Vierailija
15/24 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee. Tuli melkein osallistuttua Simpson arvontaan. Onneksi luin ehdot. Voin kuvitella miten moni nuori osallituu siihen lukematta ehtoja ja yhtäkkiä alkaakin ilmestyä laskuja. Eikö ole niin, että pitää olla mahdollista osallistua arvontaan ostamatta mitään, vai onko se vain hyvä tapa jota muut (paitsi tämä postittaja) nuodattaa?

Vierailija
16/24 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ehtoja siihen liittyi?

Vierailija
17/24 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ehtoja siihen liittyi?

Ostat Simpsonit sarjan (10 osaa) hintaan 238,50 euroa. Jos muistat/ehdit peruuttaa boksit ajoissa niin riittää että ostat yhden osan hintaan 7,80 euroa. Minimitilaus siis 1 osa.

Vierailija
18/24 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heittänyt suoraan lukematta roskikseen. Juuri googlasin nimen, kun yritin selvittää kuka hän on ja sain linkin tänne :)

Vierailija
19/24 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkoi kanssa noita tulla kun osallistuin yhteen kyselyyn facessa missä kysyttiin mielenkiinnon kohteita (leffat, kauneus jne.)... Oli sitten postia jos jonkinäköstä. Klikkailin eteenpäin tulleet viestit siitä peruuta uutiskirje -linkistä ja peruin uutiskirjeet, ei ole enää tullut spammia "sieltä ja täältä".

Vierailija
20/24 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea henkilö. Tietenkin lähettäjän nimi on keksitty luotettavan supisuomalaisen kuuloiseksi, että mahdollisimman moni avaisi postin ja klikkailisi roskapostin auki.

Mulle tulee samaa postia duunimeiliin, ettei kyllä ole facebookista tämä sähköpostiosoite levinnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän