Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paloi käämit ja kunnolla

Vierailija
02.06.2010 |

Mua saa harvoin suuttumaan mutta nyt ystäväni onnistui oikein kunnolla siinä!

Salasi yhden sopimuksen, joka hänellä oli. Eli ostin puolet hevosesta ja sovittiin kirjallisesti, että minun päivät ovat ma, to ja pe. Kuitenkin samaan aikaan oli olemassa sopimus, että hän vuokraa ko hevosta ti ja to yhdelle ratsastajalle ja saa siitä rahaa. Tämä tuli ilmi ihan sattumalta.

"Ystävni" mielestä asiassa ei ole mitään, koska ko sopimus on irtisanottu, voimassa Juhannukseen asti.

Ei sitten millään tajunnut, että hyvän tavan mukaista olisi ollut kertoa minulle asiasta. Eilen viimeksi kysyin tämän vuokrasopimuksen perään ja puhui vain tiiistaista ja jätti tuon torstain mainitsematta. Sain kuulla olevani pölkkypää ja pilkun nussija kun mainitsin asiasta...just great!

Sanoin, että koin, että selkäni takana on tehty omia juttuja vastoin sopimustamme. Hän ei kuulemma koe niin.

Minulle kyse on luottamuksesta. Hänen mielestään teen kärpäsestä härkäsen. Jos kyse kärpäsestä, miksei voinut kertoa tuosta vuokrasopimuksesta minulle reilusti ja heti? Miksi se piti salata?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän sopisi sitten hevosasioitaan hänen kanssaan.

Vierailija
2/5 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauramaan :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräjille menoa se tietää joka tapauksessa, ja todennäköisesti saat vain vähän hinnanalennusta.

Paskan tempun kevarisi teki. Myy puolikkaasi heti juhannuksen jälkeen.

Vierailija
4/5 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit viedä asian käräjille. Tuo on selkeä sopimusrikkomus. Voit purkaa sopimuksen.

Vierailija
5/5 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi oma hevonen, haluaisin, että se on kunnolla ratsastettu omalla taitotasollaan. Kilpahevosesta kuitenkin olisi kyse. En antaisi ihan kenen tahansa mennä hevosen selkään, ainakaan ilman asiantuntevaa opettajaa/valmentajaa.

Mielestäni sulla kyllä on ainekset kasassa kaupan purkuun. Toinen juttu on se, jos olet kovin kiintynyt jo hevoseen. Siinä tapauksessa pyrkisin ostamaan koko hevosen, ja sitten itse etsimään sille hyvän vuokraajan, jos et pysty itse joka päivä liikuttamaan.