Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän siskokset Jessica, Jasmin ja Jemina.

Vierailija
01.06.2010 |

Ihan todella. Palstan kauhistus varmaan. Eivät ole WT tms, vaan ihan suht. korkeasti koulutettujen vanhempien hyväkäytöksiset tytöt. Vanhimmat 10v ja 8v ja nuorin taitaa täyttää 5v.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ihan överit nimet. En voi laittaa niitä tähän, koska ovat niin ainutlaatuiset, että perhe tunnistetaan niistä, mutta c:tä, f:ää yms. vilisee, vaikak sukunimi on supisuomalainen. Eli joskus "hienostelunimet" osoittavat vain sen, että joku pitää niitä kauniina.

Vierailija
2/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisarukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni, Jessica ja Johanna.

Meillä tosin sukunimi ei ole suomalainen ja 2 siskoista on syntynyt Ruotsissa ja siellä myös asuu. Itse asun muualla kuin Suomessa. Tosin en tajua mitä sillä on merkitystä ja kenelle enkä pidä aloituksenkaan nimiä missään tapauksessa "hienosteluniminä".

Vierailija
4/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono nimimaku vanhemmilla. Pojasta olisivat varmaan sitten tehneet Jessen... hui! Ai niin paras oli kyllä aikoinaan, kun olin mieheni kanssa käymässä Ikeassa ja joku isä siinä huutelin poikaansa nimeltä: Jeppe tule tänne... Olin revetä siinä vieressä! Ihan "kiva" nimi tuokin...

Vierailija
5/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulla ja siskollani on (mukamas) hienostelunimet, höh

Vierailija
6/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olis ollut Tampereen Ikeassa? :)

Vierailija
7/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä niin kamalaa noissa nimissä on?

Vierailija
8/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olis ollut Tampereen Ikeassa? :)

kun ei ollut silloin toi Tampereen vielä avattu. Täytyypä muuten mennä käymään siellä...

Vierailija
9/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän Jesperin, jonka lempinimi on Jeppe. Tosin Jesper menee varmasti tuohon ap:n mainitsemaan sarjaan, mutta on silti varmaan parempi kuin Jeppe?

Vierailija
10/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ikeassa?

Tulikos mieleen, että saattoi olla lempinimi...?

Vierailija
11/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojan lempinimi on Jeppe ;) Oikea nimi ei ole lähelläkään tuota.. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

Myös tyttärelläni on mielenkiintoinen lempinimi, jonka varmaan joku ehkä voisi kuvitella, että on oikea nimi ;)

Vierailija
12/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ikeassa? Tulikos mieleen, että saattoi olla lempinimi...?

mut oli se silti hassukuuloista, kun on olemassa lemmikkejäkin, joilla on kutsumanimenä Jeppe :)

Vierailija
13/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on aina niin surullista kun arvostellaan näitä J-nimiä, mautonta ja lapsellistä käytöstä. Hävetkää!

Vierailija
14/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava tyttön on sitten Janita.

Tunnen muuten yhden Jeminan, joka on mukava nuorinainen.

Vierailija
15/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ikeassa? Tulikos mieleen, että saattoi olla lempinimi...?

mut oli se silti hassukuuloista, kun on olemassa lemmikkejäkin, joilla on kutsumanimenä Jeppe :)

On niitä näköjään ihan Jeppe nimiäkin annettu, väestörekisterikeskuksen mukaan.

Meidän poika on niin Jeppe, että juuri koskaan en häntä edes oikealla nimellä kutsu. Hassua, että joku on laittanut sen merkille :) (ei varmaan oltu me, koska ei käydä vantaan ikeassa, mutta kuitenkin)

Vierailija
16/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on mun sukulaistyttöjä Jessica, Jasmin ja Jemina :) kerronko terveisiä?

Vierailija
17/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisarussarjan Helinä, Merina, Ramona ja Jake.

Minusta aivan mahtava nimisarja varsinkin tuo kuopus joka kruunaa upean prinsessasarjan.

Vierailija
18/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on aina niin surullista kun arvostellaan näitä J-nimiä, mautonta ja lapsellistä käytöstä. Hävetkää!

Ei kaikki vaan tykätä kaikista! Omia lapsia ei vielä ole (työn alla), joten nimet on sikäli vielä tarkan syynin ja harkinnan alla, mutta ei kiitos mitään J:llä alkavaa ainakaan... paitsi Joonatan on ihan jees, vähän liian pitkä tosin.

Ella ja Aava ovat olleet mielessä, mutta niistä olen luopunut jo. Miska nyt ainakin on hyvä pojan nimi, souteleepi sit joella... :D

t. viitonen

Vierailija
19/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meille ei Miskaa tullut kun on naapurin kissan nimi=)

Vierailija
20/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tietäis et noissa nimissä o jotain vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme