En tiedä mitä tehdä töissä
Työyhteisö ahdistaa, vain muutava kiva tyyppi on joukossa. Muut kyräilevät, kyttäilevät, puhuvat selän takana... Pahin tyypeistä luistaa kaikista töistään, mistä suinkin voi, mollaa minua selän takana ja päin naamaa.
Tekisi mieli lähteä, mutta palkka tuolla on hyvä.
En tiedä kuitenkaan, onko raha tämän henkisen pahoinvoinnin arvoista.
Jos lähtisin pois, jäisin työttömäksi, varmaan työmarkkinatuella jos silläkään. Ahidstava tilanne. (Kiitos kun sain kertoa.=
Kommentit (13)
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
Voisit kertoa heille tuntemuksistasi, et ehkä ole ainoa ja siten nostetaan asia keskusteluihin esim. laatimalla yhdessä työpaikan pelisäännöt tai arvoja, jossa on mm. yksilön kunnioittaminen. Voisit vaikka antaa esimiehelle vinkin työpaikan pelisääntöjen tarpeellisuudesta.
kuin iso palkka ja paska työ. Lähde lätkimään ja hommaa mukavempi työ! :)
Totta kai olen etsinyt syytä myös itsestäni. Mutta mollattuna ja kyräiltynä on aika vaikeaa kohottaa yleistä ilmapiiriä.
Totta kai olen etsinyt syytä myös itsestäni. Mutta mollattuna ja kyräiltynä on aika vaikeaa kohottaa yleistä ilmapiiriä.
ja kuten tuo yksi sanoi, myös sinä olet osa työyhteisöä.
mutta onneksi myös monta mukavaa.
Heidän ansiostaan suuntaan nyt mollin sivuille ja muutan tilanteeni (ainakin yritän) ihmisarvoiseksi.
Kiitos siis kaikille. :)
ap
mutta onneksi myös monta mukavaa.
Heidän ansiostaan suuntaan nyt mollin sivuille ja muutan tilanteeni (ainakin yritän) ihmisarvoiseksi.
Kiitos siis kaikille. :)
ap
on torpedoitu varsin tehokkaasti. Ylemmältä taholta tulevat käskyt ja älytön byrokratia vievät mahdollisuudet muuttaa asioita.
Joskus vaan on ihan mahdotonta lähteä muuttamaan mätää työyhteisöä. Kuullostaa, että esimiehesi on melko sokea tilanteelle, jos ei ole lähtenyt puuttumaan tilanteeseen. Säästät paljon omia henkisiä voimavaroja, jos etsit uuden työn ja irtisanoudut nykyisestä. Itse kärvistelin huonossa työpaikassa aivan liian pitkään, koska en löytänyt tilalle vakituista työtä. Töitä on kuitenkin riittänyt irtisanoutumisen jälkeen koko ajan vaikka olenkin tehnyt vaan sijaisuuksia.
mutta symppaan kyllä työpaikkasi Anskia.
ap
ps. pari kivan kuuloista paikkaa oli tarjolla mollilla. Nyt vain parasta toivomaan. :)
siinä ohessa voit myös kertoa esimiehellesi tilanteesta.
Pystytkö sanomaan näille "ei mukaville" vastaan samalla mitalla?
Onko oma syyni, miten työyhteisössä käyttäydytään? Minäkö sen aiheutan?