Opiskelijalla ei ole IKINÄ oikeasti LOMAA!
Aina on vähintään joku tentti, johon pitäisi lukea. BLÄÄH!!
Kommentit (11)
Ei mulla ainakaan ollut. Ja silloin, kun oli opiskelusta lomaa, piti olla töissä. Enää ei jaksaisi, mutta onneksi ei tarvikaan.
Opiskeluaika oli sikäli perverssiä aikaa, että toisaalta ei koskaan ollut varsinaisesti kiire ja pakko tehdä työtä, mutta ei myöskään koskaan reilusti vapaata ja tilaisuus laiskotella hyvällä omallatunnolla. Paitsi kesällä, kun oli palkkatöissä.
Se on kuitenkin vain se nelisen vuotta, aika pian se oli ohi.
Opiskelen täyspäiväisesti. En käy työssä.
On pitkä kesäloma.
koska olen pikkulapsen äiti ja on työssäkäyvällä miehelläkin joskus oltava hetkiä hengähtää. Tilanne vaikuttaa sitten tietysti niin, että tuloni ovat olemattomat. Prkl!
Ja olen opiskellut jo 10 vuotta, nyt toista maisterintutkintoa, jonka pitäisi vuoden päästä olla plakkarissa. Pikkupakko, kun lukion jälkeen valitsin alan vain sillä perusteella, mikä eniten kiinnosti. Nyt sitten eniten kiinnostaa se, millä parhaiten pitäisi saada töitä - siis muutakin kuin puhelinmyyntiä, galluphaastattelua, satunnaisia opettajansijaisuuksia tms. paskaduuneja...
Mutta juu, ite oon soppani keittäny ja nyt painun parvekkeelle lukemaan (tenttiin). Ehkä se siitä, kun otan lasillisen valkkaria seuraksi.
ap
Ja jos erehtyi valitsemaan opiskelukaupungin omien mieltymystensä perusteella, oli turha kuvitellakaan löytävänsä kesätöitä ja siinähän sitten opiskeltiin myös kesä. Ts. mitään taukoa ei ollut, vaan koko ajan oli kaikenlaista tehtävää. Toisen vuoden jälkeen sitten alkoikin pää valittaa ja motivaatio laski kuin lehmän häntä.
Mun pitäis tehä opinnäytetyö valmiiksi kesällä... Ja käydä keikkatöissä. Niistäkään ei tiiä, voi olla että keikkaa ei juuri ole. Opiskelu perheellisenä on kyllä aika tuskaa, ei ees pääse opiskelijapippaloihin nollaamaan päätä.
ap, joka syö ensi pari leipäpalaa ja juo tipan kahvia - ennen lukemista (ja viiniä) siis.
hitto. hitto. hitonhitto!
Opiskelen täyspäiväisesti. En käy työssä.
On pitkä kesäloma.
Loma alkoi kolme viikkoa sitten ja loppuu elokuun viimeinen päivä.
Mikäs tässä ollessa... kohta painutaan mökille kunhan lapsella loppuu koulu.
ja yleensä myös osa illoista sekä viikonlopuista.