paljonko rahaa käytät suunnilleen kuussa omiin vaatteisiisi?
( entä kenkiin, laukkuihin, kosmetiikkaan, kampaajaan...)?
Kommentit (9)
ehkä 10€ kahden kuukauden välein vaatteisiin, jos siis kirpparilta löydän jotain sopivaa.Muuhun ei ole varaa. Ja nyt kun olen raskaana, niin enemmän yritän löytää vauvanvaatteita sieltäkin. Ainiin, raaskin mä ostaa 2 paitaa H&M:ltä, niihin meni 15€, mut pakko oli, kun maha vilkkuu muuten naapureille :)
Laukun ostan vain, jos vanha menee rikki. Ehkä yksi per vuosi. Kenkiä vain jos vanhat menee rikki myös, eli yhdet per vuosi. Kosmetiikkaan yritän laittaa joka tilistä ihan vähän, ens tilistä pystyn ostamaan uuden ripsarin, jee!!!
Kampaajalla käyn, kun/jos tulee ylimääräistä jostain, bonus tai matkakorvauksia tai jotain, eli n. kolmen kuukauden välein. Hiukset yritän kyllä värjätä kerran kuussa, juurikasvun takia..
Hyvin pärjätään siis :D
minkä verran kulutan keskimäärin kuussa... ehkä 800€? Silloin kun haluan jotain niin maksan vaikka mitä. Hävettää että viime kesänäkin tuhlasin 800€ mekkoon jota käytin kaksi kertaa. Ja 500€ korkokenkiin joita olen käyttäny kerran. Sellaset ei harmita mille on ollu käyttöä paljon, silloin ei hintaa enää ajattele.
Kolme kuukautta sitten ostin viimeks housut, kun edelliset hajosivat. Sitä ennen joskus viime vuoden puolella paidan. Eli varmaan keskimääräinen kulutus vaatteisiin olisi max. 20 euroa.
0-500 e, keskimäärin menee ehkä 50-100 e. Mutta välillä tosiaan kuukausia kun en osta mitään, ja esim. viime marraskuussa ostin talvitakin (200 e) + talvisaappaat (200 e) ja lisäksi juhlavaatetta.
Pari lasta pykännyt peräjälkeen.
Ehkä syksyllä ostan jotain?
Kampaajalla käynyt myös pari vuotta sitten, kasvatan pitkiä ja ihan tyytyväinen näihin.
moneen kuukauteen itselleni mitään. En koe tarvitsevani.
En ole koko hoitovapaan aikana ostanut itselleni yhtään vaatetta, koska rahat menevät kaikki laskuihin ja ruokaan.
Joskus olen laskenut, että keskiverrosti menee 75 euroa kuussa. Välillä tietty paljon, kun ostaa vaikka jonkun takin ja kengät ja joskus taas ei mene mitään.
noita muita ostan erittäin harvoin, että turha edes laskea, kampaajallakin käyn ehkä kerran kolmessa vuodessa.