~~~LoPpUvIiKoN HaSsUpOsSu KaRsInA~~~
Röhkistä vaan saparosiskot! Pistimpäs uuden pinon pystyyn, kun edellinen oli jo niiiiiiin pitkä.
Oma saparo: on niin raskautunut olo. Mikäs tässä onkaan ollessa, kun masussa polskii kaksi minipossua. Harmi vaan, et masupossulle ja ovismunikselle tulee muutama viikko ikäeroa. Mut eix mun kantsi sit loppuraskaudesta yrittää kaikkia mahdollisia kepulikonsteja, et ovismunis syntyis pari viikkoo etuajas? Vai mitä meinaatte?
Onnea Emacolle piccupossusta! bdbdbdbdbdbdbd
¿" ))~
T.Höpönassuli ja masupossu rv 3+0 ja ovismunis 0+3
Kommentit (36)
MuLla on tuntunut NIPPAILUA seläSsä... HyvÄltÄ sIis näyttää! JosKo olisin saAnut uRosPossuni kaNssa pikkuemakon aLullE =)=)!!
Eilen HuomasiN IIIIIIIKKK, niin IhAnan OiREEn, joka vaLaa uskOa TähäN saParointiin: OIKEASSA REIDESSÄNI KASVAA ENEMMÄN POSSUKARVAA KUIN VASEMMASSA!!! Eli TaItaapi oLla Tämän possun Munat jo KarsiNassa =)=) Hih!!!
TISSEJÄ on KuuMottAnut, EteNkiN saUnan YhteydesSä! EikÖs JoLlain ToiseLlakin RöhkiJällä Ollut tällaiNen oire?
IHanIa Nämä pinoT, PIDETÄÄN LIPPU KORKEALLA IHANAT RÖHKIVÄT EMAKOT!
t. PoSsulIiina & HöröSaparo possuviikko 1+1
Höpönassuli:Ihquu!
Mulla kans temmeltää noi ovispossut niin raskautuneesti, että käyn laatottaas meiän veskiä JOKA AAMU! bdbdbdbdbdbdb
Tänään muuten huomasin, että masua nippailee, pitäsköhän mun hakee saikkua, ettei tule ennenaikasia suppareita?
t. NöfNöfPossu ja ovisPorsas 7/28
Nooo, kuhan tästä keskenmenopettymyksestä selviän ( haamu kp. 23), ni eiköhän me siskot vielä täältä nousta. Eikä aikaakaan, kun Ossi se ovella kolkuttaa ja tikutikutikuttelut alkaakooon. Tilaan netistä Acon kymppejä, eipähän tartte montaa päivää olla epätietosuudessa tärpin suhteen.
Mutta nyt siis oma kärsä pettymyksestä värisee, mutta paistaa se aurinko tähänkin karsinaan vielä joskus.
AAMULLA possupikkareissani oli VALKKARIA!!! Kaksi tuoksutonta possuklönttiä =)=)=)=)!!
PaLan HalUsta KuuLla MuidEn Possuilijoiden KuUlumisia!
Onko Emakko72, Saparo88, Possuuna pAikaLla?? MiTes teidäN tisSit ja valKkarit?
t. PoSsulIina ja HöröSaparo =)=)
voisko joku kertoa mistä tää possumeininki tulee näihin kuumeilijoihin? Miks just possut? Röh.
Ihanaa, että ollaan kaikki näin kivasti päästy kesäjunaan.
PoSsulIiina: bdbdbdbd kyllä toi tisuttimien (hih, vieläkin naurattaa toi sana) kuumotus saunan yhteydessä on VARMA merkki raskaudesta!. Mullakin tisuttimia (hihiii) kolottaa, mut se loppuu iltaisin ku otan rintsikat pois. Outoa?
NöfNöfPossu: Kyllä sun kansii jäädä heti saikulle. Noiden supistusten kanssa ei oo leikkimistä.
Voi, ei :( tulin just vessasta ja toinen pikkupossuistani on poistunut :´´(
Pöntöllä istuessani tunsin kuinka jotain plumpsahti pönttöön. Siitä kauhistuneena huusin Karjun paikalle. Siinä sitten itkin saparo täristen enkä uskaltanut katsoa pönttöön. Karju yritti lohduttaa väittämällä, että kakka sieltä vaan tuli, mut en uskonut. Onnex en jäänyt kesäjunasta kokonaan pois, sillä masupossu on niin hyvin vauvaliimalla kiinni.
T.Höpönassuli ja masupossu rv 3+0 ja enkeliovismunis
Mahtuuko joukkoon PoNTeVaan?
PLUSSASÄTEITÄ kaikille!
Meillä ei Schumi vielä onnex löytänyt tietä tänne. Kiertopäivä on nyt 37/52 ja TODELLAKIN tuntuu, et just nyt mä oon raskaana. Peukuttakaa bdbdbdbd.
Pari päivää sitten mun valkovuoto hais äklölle, mutta oli sellaista IHANAA OVISLIMAA. Venyi hyppysissä, kun miehen kanssa kokeiltiin, siis oikeeta kananmunaLIMAA. IHANAA possut, röhkimisiä kaikille!
Possis kpk 37/52 VARMANA raskaana
Saanhan mä?! Mun ovismunisenkeli tuli kans pois, en ymmärrä missä vika kun mä työnsin liimaa sinne paljon että ovisimunis pysyis sisällä :( Tuli keskenmeno,röh. Mut nyt taas on ovis, varvasta nippailee, joten perästä röhkitään
uUsi pOsSu + rv 0+2
Me raksailtiin ahkerasti kierron 3,4,7,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,22,24,27,29,30,32,35 ja 37 päivä ja ossi oli VARMANA kierron 16. päivä, tikuttelin sen. Nostin sorkat kohti kattoa raksailun jälkeen, tanssin tädinkarkotustanssin joka päivä mutta EI, minä en ole raskaana!!!! Tänään täti tuli kyläilemään :( Miten en ole raskaana vaikka jätin pillerit pois ja raksailtiin noin ahkerasti ja tikuteltiin? Pitäisikö siirtyä tuonne lapsettomuuspuolelle? Olen itkenyt silmät päästäni miehen kainalossa :(((( Tsemppiä teille possuystäväiseni, että pääsisitte junaan. Lähettäkää se tännekin ja varatkaa mulle ensi kerralla ikkunapaikka!
terv. nöfnöf86
Nyt tää possu väsy ja menee nukkuun mut hei keep up the good work...
Tanssin tädin karkotustanssia ja loitsujakin tein, miksi siis en raskaana?
Röh
Kp 25/26 ja kaapissa neljä erilaista testiä. IIIIK! Joko kannattais testata?
Sormenpäät on kans tuntunu kuumilta ja silmäluomia kirveltää. Oisko NÄÄ jo oireita?
IIIIIK, pLuSsAoNnEA MEILLE KAIKILLE!
Eli kovin on taas kiireisesti viikko alkanut...Ihanat ilmat kyllä ovat pitäneet pirteänä:)
Kamalan pitkä litania viestejä, joten enpäs tietysti muista kuin muutamista jotain:(
Mutta ainakin nicsulle ja MÖRKÖlle paljon peukutuksia huomisen testauksen johdosta bd bd bd bd bd bd!! Niscukaan ei sitten yhtään epäröi, vaan testiä kehiin, ettei meikäläinen halkea uteliaisuudesta!!
Kirsikalle paljon onnea plussan johdosta:))!
Ja tyllis piinaystäväiseni! Ei taida minusta olla paljon piinailuseuraa ensi viikolla:(( Lähden nimittäin lomareissuun sunnuntaina ja takas tulen vasta ehkä seuraavana lauantaina tai sunnuntaina...Mutta silloinhan olenkin jo sitten ihan töpinässä, jos täti ei tuon lomaviikon aikana mua löydä!!:) Seuraavat menkat kun EI sais alkaa 23.10. Tulenkin kyllä sitten viivana (toivottavasti plussa sellaisena) koneelle, kun vain reissusta kotiudun. Milloinkas ne menkat ei sulle sais tulla?!
Nyt on tuo alamahan hellyyskin jo melkeinpä kokonaan hävinnyt, mutta tuota kirkasta " ovis" limaa tulee kyllä vieläkin joka kerta vessareissulla paperiin pyyhittäessä....??? En siis vieläkään ymmärrä, että jokos se ovis oli vai eikö ollut?! Neuvokaa siis viisaammat jos vain suinkin osaatte!! Milloin se ovis sitten oikein on, kun tuo liman tulo vain jatkuu?! Sitä on siis tullut jo 7.10. lähtien:/
No any way, nyt pehkuihin, että jaksaa huomenna taas töihin!! Kärsät kainaloon siskot ja pahnoille:D!
ARVATKAAPA, ONKO TÄMÄ IHAN OIKEASTA VIESTISTÄ VAI KEKSITTY JUTTU?
Tahdon minäkin huomauttaa, että tää on sikäli nerokasta parodiaa, että tätä ei erottaisi vauvakuumepalstan jutuista =)
[color=blue] Iiihanaa, [/blue] täällä on pahnat hyvässä asennossa!
Plussajuna lähti liikkeelle ja tämä pikkupossu on tukevasti raiteilla! Nippailut alkaa olla ohi, samoin karvat on alkanu kasvaa TOOOOOOSI kovaa vauhtia. Nenästäkin jo rehottaa!
[color=red] Röh-röh, pahnaonnea teille muillekin [/red].
Oma napa napsuttaa mukavia oireita :D, mutta kyllä ne kestää kun tiedossa on JoTaIn SiKaMuKaVaA!! ELi koko ajan janottaa, turvottaa pierettää, panettaa, OkSuTtAa, pissattaa, ja tisuttimia (hih, ViElÄkIn naurattaa toi hassunhauska sana) kutittaa. Janoon olen juonut paljon valkkaria, siitähän onkin tainnut olla paljon puhetta? Välillä tekis mieli punkkua, mut ei sitä uskalla juoda, sehän voi laukaista vaikka sukulais-
tädin vierailun.
Mitäs muut possut aikoo tehdä viikonloppuna! Tää emakko aikoo pissata testiin. PITÄKÄÄ MULLE SORKKIA PYSTYSSÄ!
bdbdbdbdbdbdbd
Nyt on jo menossa masupossulla rv 3+1, joten eiköhän testistä saa jo sellaisen viivan aikaiseksi että sen näkis ilman suurennuslasia? Oottekos kokeillut sitä kauratestiä? Mä kävin just ostamassa paketin Elovenaa. Laitoin sen hyvin esille vessaan pöntön viereen. Testiä tehdessähän saparo tärisee niin paljon, että pakettia avatessa kaikki hiutaleet lentelee pitkin vessaa. Eipä sillä kai ole niin väliä. Kai niiden hiutaleiden päälle voi pissiä, kun ne on lattialla?
T.Höpönassuli ja masupossu rv 3+1
Vierailija:
Oottekos kokeillut sitä kauratestiä? Mä kävin just ostamassa paketin Elovenaa. Laitoin sen hyvin esille vessaan pöntön viereen. Testiä tehdessähän saparo tärisee niin paljon, että pakettia avatessa kaikki hiutaleet lentelee pitkin vessaa. Eipä sillä kai ole niin väliä. Kai niiden hiutaleiden päälle voi pissiä, kun ne on lattialla?
Heippiliveippuli vaan karsinaan!!
Kävin tänää siel lääkärissä, mulla oli sitä ihme nippailua ollu, niin aattelin, että haen saikkua. Mutta se lääkäri ei suostunu antaan, sanoi ettei voi muka vielä supistella! KYLLÄ VOI! No, päätin sitten vaan ottaa ommoo lommoo. Täällä sitä kollitään, omassa pikku karsinassa röh!
Ainiin! Tunsin tänään OvisPossun POTKUT bdbdbdb JEEE!!!! Mutten on tisulit ollu kun tulessa, varmaan mulla maito kohta nousee!!
t. NöfNöfPossu ja ovisPorsas 8/28
Onko jollain kenties vähän tekemisen puutetta?