Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Pitkään tuhdanneiden kesäkuu ***

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adalmikselle onnea plussasta!

Sofille ja kaikille muillekin tädin kohdanneille pahoittelut.

Täällä inssi meni valitettavasti harakoille. Olin siis 2vko sitten ma insissä ja nyt 21.6 ma piti testata... No en ehtinyt testaamaan, kun menkat alkoi jo perjantaina jo kp 25!!! Mä ihmettelinkin kun oli ovis tuntemuksia jo kp 9, oli siis ihan todellisia, koska ovis on ollut kp 11. Inssi siis tehtiin ma kp 14. Nyt sitten kesätauko polilla. Lääkäri sanoi, että jos tärppää niin elokuussa kokeillaan uudelleen. Soitin sinne tänään ja sh sanoi, että varmaan turha yrittää aikaa elokuuksi vaan vasta syyskuulle. Mua itkettää, harmittaa ja raivostuttaa ihan törkeen paljon!!!

Pahoittelut omanapaisesta viestistä...

Emma

Vierailija
62/81 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Emma, harmi kuulla etta inssi ei onnistunut. Jaksuja ja ei muuta kun hormonien kanssa uuteen nousuun! :)

Adalmis, vau! Kolmen vuoden "yrityksen" jalkeen luomuplussa! Hieno homma! Tuo toivoa tommonen! :)

Taalla ovis meineillaan...

Tinttis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, saanko esittäytyä. Vauvahaaveita 06/08 asti eli 2 vuotta tuli juur täyteen. Minä 25 mies 31 ja esikoinen haaveissa.

Hoidot olis alkaneet huomenna torstaina mutta maanantaina soitin ja perutin ajan. En tiedä onko teillä muilla tullu kauhee paniikki ja ressi niistä hoidoista? Voi tosin olla kun miehen sisaren LA on heinäkuussa ja kummilapsi syntyy syyskuussa että on jotenkin sekasin kun muut saa vauvoja noin vaan ja ite joutu täti tädin perään pettymään....en tiedä.

Vertaistukea tulin kuitenkin tänne lukemaan :))

toivottavasti jonakin päivänä olis kultapieni matkassa...eihän sitä tiedä :) joka kuukausi kuitenkin olen todella hienoja raskausoireita itelleni kuvitellut :D :D

nyt kp. 25/30 ja nipistelyt, juilinnat, pissahätä, lämpö ja kaikki muutkin samat jutut kun noin 24 kertaa aiemminkin ;D

Vierailija
64/81 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyöhyketerapeuttini kertoi eilen jännän jutun. Kuukatisia edeltävästä ns.hormonifinnistä voi päätellä kummasta munasarjasta on munasolu irronnut. Eli jos finni oikealla kasvoissa, on oikea munasarja ollut vuorossa jne. Ja lisäksi korvan pisteistä sen voi tuntea ovulaation aikoihin. En tiedä uskoako vai ei, mutta ajattelin täällä kertoa:-) Mulla on iso finni juuri nenän alla, eli irtoaako nyt sitten molemmista ja saan kaksoset:-)))

Mullakin oli viimeisimmät vuodot tavallista runsaammat, johtuneeko juuri vyöhyketerapiasta. Jännityksellä odotan mikä tulee kierron pituudeksi nyt.

Onnea Adalmis! Toivon onnellista odotusaikaa!

Tinsku

kp15/???

Vierailija
65/81 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla kertomaan kuulumisiamme, sillä viimeksi kirjoitin tänne joulukuussa, kun raskauduin ja odotin kaksosia. Meillä on ollut todella rankka vuosi. Plussauksesta asti raskaus oli todella rankka ja vuosin melkein koko raskauden ajan verta. Yhtäkkiä B-vauvalta meni lapsivedet rv 18, mutta jollain ihmeellä sain vuodelevon ansiosta raskautta jatkettua rv 23 asti, jolloin sain kortisonipiikit vauvojen keuhkoja kypsyttämään. Synnytys käynnistyi todella rajusti rv 23+5 ja synnytin vähän yli 500 grammaa painavat vauvani hätäsektiolla. B-vauva eli poika jaksoi kanssamme kolme tuntia ja nukkui pois. :( Saimme kuitenkin pitää pienen ihmeen, tytön, joka on ollut todella urhea ja sitkeä vauva. Suru on valtava pojan menettämisestä, eikä sitä oikein vieläkään tajua. Tyttö täyttää nyt 10 viikkoa ja painaa melkein 1400 grammaa. Olen hänestä niin kiitollinen!

Oikein paljon plussaonnea teille kaikille!

Rizza

Vierailija
66/81 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, että tulit kertomaan, olen miettinytkin, että kuinka teillä menee..

Onnittelut pienestä ihmeestä, teidän tyttö on melkoinen taistelija!! Hänellä on varmasti suojelusenkeli matkassaan! Otan osaa pienen pojan menettämisestä, teidän kohdalle on on osunut surua enemmän kuin kenellekään saisi..:(

Onnea vauva-arkeen ja toivon, että tytöntyllerön myötä te pääsette surusta yli! Ihanaa vauva-arkea teille!

Sofi

Vierailija
67/81 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meille kaikille! =)

Rizza: Pahoittelut poikavauvan menetyksestä. En voi edes kuvitella, kuinka pahalta se mahtaa tuntua. Onnea kuitenkin tyttövauvasta ja oikein paljon voimia! Halaus!

Emma: Harmi, ettei inssi tuottanut tulosta ja seuraava siirtyy syksylle! Voimia! Saadaan yhdessä sitten jännätä syksyllä...

Eemariina: tervetuloa joukkoon! Vertaistukea täällä kyllä saa, sillä näitä juttuja on vaikea ihmisten kanssa jakaa. Tuntuu, ettei juuri kukaan ymmärrä tätä tuskaa, ellei itse ole samassa tilanteessa. Juu tiedän tunteen, oon itsekin tosi lahjakas kuvittelemaan noita raskausoireita!

Meillä varsinaiset hoidot (=inssi) alkaa syksyllä ja minullakin on todella sekavat fiilikset sen suhteen. Välillä olen ihan innolla menossa hoitoihin ja välillä taas tekisi mieli vielä jatkaa tuhtaamista luomuna. No, kun nyt melkein kahdessa vuodessa ei ole luomuna tärpännyt, niin mahdollisuudet on jatkossakin varmaan aika pienet, joten eiköhän me hoitoihin mennä. Ja varsinkin, kun ikääkin tulee koko ajan lisää.

Millaisiin hoitoihin olette (eemariina) menossa? Onko lapsettomuudellenne todettu mitään syytä? Lisäsin tietosi tuohon alkuun.

Tinsku83: mielenkiintoista "asiaa" finneistä! Täytyypä vähän tutkia pitääkö paikkansa!

Tässä kuussa jätän oviksen tikuttamatta. Otetaan rennosti tän vauva-asian kanssa välillä.

-Ennuli-

Kp 10

Vierailija
68/81 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rizza: Olipa sinulla rankka raskausaika. :/ Pahoittleut poikavauvan menetyksestä ja onnea sitkeästä pienestä tytöstä. Paljon voimia eteenpäin!

Emma: Pahoittleut ettei inssi onnistunut.

Tervetuloa joukkoon Eemariina! :)

ON: Oviksesta asti jomottanut alavatsaa. Mitähän lie..? En vaan ole löytänyt keinoa miten tämän yrityksen saa vähäksi aikaa pois mielestä... :0 Se pyörii päässä joka hetki ja stressaa. :/ Ääh... Toivottavasti juhannuksena saisi jotain muuta mietittävää.

Hyvää juhannusta kaikille!! :) Toivottelen jo nyt kun en huomenna varmaan ehdi koneelle.

Kp 17 tai 18/n. 27

Vierailija
69/81 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Rizza! Onpas sulla tosiaan ollut vastoinkaymisia! :( Todella ikava kuulla poikavauvan menetyksesta! Osanotto! Onnittelut kuitenkin tyttovauvan johdosta. Kovasti tsemppia jatkoon! :)

Tervetuloa Eemariina!

Taalla taitaa olla jo ovis takanapain. Omituisen vahan aikaa kesti kivut.. Vaan pari paivaa! Toivottavasti on hyvan merkki! ;)

Mukavat jussit kaikille!

Tinttis

Vierailija
70/81 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olisi tarkoitus sitten suunnata takaisin kotiin!

Taisi olla torstai-ilta kun minulle tuli aivan yhtäkkiä kauhea kipu alavatsaan.. Ihan ääneen älähdin! Mieskin ihmetteli että no mikäs tuo nyt oli! Se meni yhtä nopeaa ohi kuin tulikin, kesti vaan muutaman sekunnin! Tietenkinhän sitä mielessään toivoo että olisi ollut kiinnittymiskipua kun 4-5 päivää oli oletetusta oviksestakin! Mutta joopa-joooo.....

2poj@näiti: Kiva kuulla että saitte tällä kertaa jo hiukan paremmin hyödynnettyä ovista!! Toivotaan sitten myös positiivisempaa tulosta tällä kertaa!

Pahoittelut tädistä Sofille!

Voi harmi Emma kun se inssi meni ihan mönkään :( No syksyllä sitten jännäämme yhdessä! Ja todella pahalta tuntui kyllä kun piti hoitoihin tulla tämä pakollinen kesätauko :(

eemariina: Tervetuloa! Mulla ei niin paniikkia tullut hoidoista, mutta kauhea stressi kyllä... pelotti jotenkin. Mutta se oli täysin selvää että hoitoihin lähdetään eikä enää yritetä ilman "apua".. Mulla ei ole esikoisen syntymän jälkeen ollu ko 3kk ehkäsyä ja neiti on jo 5 vuotta. Varmoja päiviä on vaan laskeltu ja harrastettu keskeytettyä, eikä yhtään vahinkoa ole tullu n. 3 vuodessa!!! Kaksi vuotta sittn ollut ihan täyttä yritystä. Eli ei paljon itsellä ole toiveita luomu-plussasta :(

Rizzalle suuri osanotto pienen pojan menetyksestä ;( Olisin niin toivonut teille onnellista loppua raskauden kanssa! Paljon olette jo muutenkin joutuneet kokemaan! Olenkin aina välillä mietiskellyt mitä sinulle kuuluu, kiva kun kävit kertomassa vaikkei nyt aivan iloisia uutisia ollutkaan.. Onnea kuitenkin paljon pikku taistelija-prinsessasta! Ja paljon voimia sinulle ja miehellesi jatkoon!

Hyvää juhannusta kaikille!

Nelli kp 21?/28

Vierailija
71/81 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rizza, kyllä teitä on koeteltu :/ Otan osaa vauvan menetyksestä; suuret onnittelut kuitenkin toisesta vauvasta!

Tinsku83: olipa kyllä mielenkiintoinen tieto tuo munasarja/hormonifinni -puolijuttu. Oon itse huomannut saman, ja jossain vaiheessa tuolla aihe vapaalla kyselin, josko muutkin olisivat huomanneet. Mutta vastauksissa mulle lähinnä naureskeltiin... Tosi loogisesti kuitenkin on kuukaudesta toiseen ilmaantunut kipeä finni/finnejä aina toispuoleisesti juuri sille puolelle kasvoja, jonka puolimmaisesta munasarjasta olen tuntenut ovulaatiokivun (tai jolta puolelta on gynen tutkimuksissa todettu ovulaation tapahtuneen).

ON: taidettiin miehen kanssa missata tässä kuussa ovulaatio. Mulle tehtiin aukiolotutkimus kuun alussa kp 11, ja siitä eteenpäin oltiin aktiivisia viikon verran ainakin. Mutta ovulaatio taisi tulla ainakin 1,5 vkoa myöhässä silloisista kivuista päätellen, pläh, en vaan tajunnut niitä ovulaatiokivuiksi vaan ajattelin johtuvan lähestyvistä kuukautisista. Menkatkin on nyt myöhässä tietysti, tylsää. Raskaana en oo, testejä on tehty.

Multa löytyi jokin kasvain kohdusta aukiolotutkimuksessa, todennäköisesti polyyppi tai myooma, ja se pitäisi operoida pois tässä lähikuukausina. Jännittää ja pelottaa. Vaikka se onkin rutiinitoimenpide, niin siihen tulee kuitenkin nukutus ja riskejäkin on (kuulemma esim. kohtuun voi tulla reikä).

Mulle määrättiin aukiolotutkimuksen yhteydessä Terolutit epäsäännöllisiin kiertoihin, mutta en alkanut käyttää niitä, koska hormoonien käyttö arveluttaa eikä kierron vaihtelut n. 27-30 tuntuneet itsestä huolestuttavilta. Nyt sitten tietysti juuri tämä kierto kestää ikuisuuden... Jonkin verran syyllinen olo on, etten aloittanut niitä Teroluteja, toivottavasti se ei vaikuta tuleviin hoitoihin negatiivisesti. Alan kyllä kiltisti käyttää niitä ensi kierrosta.

Täytyykö normaalin kk-kierron olla aina päivälleen yhtä pitkä? Onko teillä muilla aina yhtä pitkä kierto? Vai sallitaanko normaalikierroissa parin päivän heitot? Onko mun 3 päivän heitot kiertojen pituudessa oikeasti niin epänormaaleja, että hormoonilääkitys on tarpeen?

Vierailija
72/81 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä niistä hoidoista mitään kun perutin sen ajan...mutta ihan alkutaipaleella ollaan niiden kans, ja nyt sitte ihan nollapisteessä. Jotenkin kyllä helpotti oloa kun ne perusin, mä oon aina ollu sellanen että jos pitää väkisin jotain yrittää ni päin mäntyjä menee.

Kai se sitte jossain vaiheessa tunteet lakkaa myllertämästä ja haluan oikeesti mukaan niihin touhuihin...nyt vaan lähinnä pelotti.

Luomuna jatketaan.

Täti tuli kylään aamuyöllä kp 28-29/30 ja uskomattoman kivuliaana. Mulle ei oo aiemmin käyny näin että tulis aikasemmin. Jotenkin elättelen toivoa, niin hullulta kun kuulostaakin, että olis ollu varhanen keskenmeno...sehän tarkottais sitä että voin raskautua luomuna...vaikka muuten niin kurjaa onkin.

Vierailija
73/81 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adalmis paljonpaljon onnea plussasta!!

Rizzalle ja miehelle voimia, teidän koettelemuksia ei pysty itse edes kuvittelemaan. Onnea pienestä taistelija tyttösestä kuitenkin.

eemariinalle tervetuloa mukaan joukkoon!

Meidän lomareissu meni ihanasti,vaikkakin täti halusi matkalle mukaan ja ilmestyi paikalle juurikin lähtöpäivänä..Onneksi tajusi edes häipyä ajoissa, niin pääsin minäkin nauttimaan uimisesta ja muusta lomakivasta ;)) Hommasin muuten purentakiskot, narskuttelen öisin hampaita niin, että ovat jo melko kuluneet edestä. Saa nähdä auttaisiko kiskot osaltaan plussaamaan,ainakin hl lupasi, että pää-niska- ja hartiakivut on mennyttä kiskojen myötä.

Ihana kesä täällä kotisuomessakin!

inkeri kp 10

Vierailija
74/81 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikille!

Silvia: Mullakin operoitiin "polyyppi" tähystyksessä maaliskuussa. Aukiolotutkimuksen yhteydessä se havaittiin. Itse toiminpide tehtiin nukutuksessa ja kaikki mehin ihan hyvin, paitsi että mitään polyyppia ei sitten ollutkaan! Väärä hälytys siis mun kohdalla. Jälkivuotoa oli muutama päivä...Ei siis siitäkään löytynyt syytä meidän lapsensaantiongelmille! Hui, noista riskeistä ei muuten hoksattu sanoa mulle mitään, eikä myöskään siitä, että toimenpide olisi voitu tehdä paikallispuudutuksessakin...

Mulla myös määrättiin Terolutit epäsäännölliseen kiertoon. Mustakin tuntuu välillä vähän ikävältä syödä niitä (=ylimääräistä hormonia elimistöön), vaikka mulla kierto heittää sua enemmän, 25-33 pv.

Mun mielestä normaali kierto ei oo välttämättä päivälleen yhtä pitkä, vaan saattaa kyllä heittää välillä pari päivää ainakin. Mielestäni sun kierto menee kyllä normaalin piikkiin samoin kuin melkein omanikin. Olen niitä nyt kuitenkin syönyt, kun googlettamalla olen löytänyt muitakin hyviä ominaisuuksia Teroista, mm. auttaa alkion kiinnittymisessä. En tiedä sitten pitääkö paikkansa.

Lääkäri totesi ne mulle määrätessään, että täti pitäisi tulla melkein tunnilleen samaan aikaan joka kk ja tämä auttaa siis ovulaation laskemisessa. Noh, mulla on Terojen aikana kierto kuitenkin heittänyt 24-29 pv, joten eipä taida paljon apua niistä olla. Mä syön niitä kp 15-24

1 tabletti/pv, miten sulla?

Nelli: Josko kuitenkin olisi kiinnittymiskipua..? Ja 2poj@näidilläkin taisi olla jotain kipuja..? Jännää...

Eemariina: Eli sulla ei oo vielä mitään tutkimuksia tehty (sisätutkimus, verikokeet jne)...? Eikä miehen simppuja ole tutkittu? Rohkaisen kyllä etenemään asiassa ainakin perustutkimuksiin, sillä itse "hoitoihin" saattaa olla alkututkimusten jälkeen aika monen kuukauden (pahimmillaan vuosien) odotus edessä. Toki ei sinne tutkimuksiin väkisin voi mennä, jos ei siltä vielä tunnu... Kyllä se mullakin vähän nostatti palaa kurkkuun, kun piti terveyskeskukseen soittaa "että haluttaisiin tulla tutkimuksiin lapsettomuuden takia", mutta nyt oon tyytyväinen, että asiassa edettiin, sillä ei sitä vauvaa oo vieläkään kulunut ja hoitoihin tosiaan odotellaan edelleen (vuosi sitten elokuussa oli eka aika lääkärille).

ON: Ovulaatio hyödynnetty ja siirrytään odottamaan tätiä. En tosin tarkkaan tiedä, koska ovis oli/on, kun en ole tikutellut... Limatkaan eivät ole tässä kuussa olleet niin selkeät... =(

- Ennuli -

kp 15

Vierailija
75/81 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkututkimukset on tehty, sisätutkimukset ja verikokeet....niissä ei ollu mitään. Ja miehen siittiöt on toiminu ainakin 6 vuotta sitten koska hällä on lapsi.. Mutta ne jatkot mä perutin.

Katotaan nyt, TYKS:n alueella ollaan, sinne ei ollu jonoa kun 4,5kk. Alkututk. tehtiin omassa tk:ssa...sinne mä melkein jouduinkin kauemmin odottaan koska perhesuunnitteluneuvolan lääkäri oli sitä miltä että 24-vuotias on niin nuori muutenkin että ei mitään tutkimuksia tarvi tehä, kyllä nuorena tulee helposti raskaaksi muutenkin...

Tottakai vauvakuume on kova ja olis aivan ihanaa saada oma nyytti mutta jotenkin vaan voimat niin pois tän asian suhteen kun joka puolella tuol tk:ssa joutunu taistelemaan asiasta.

Ehkä joskus...nyt aattelin et jos sitä yrittäis "unohtaa" koko puuhat ja rauhottua. Jospa se sitte tulis, niin ne ainakin tuolla alalla väittävät...."lakkaa ajattelemasta asiaa ni sitte se tulee"..... aattelin ensin että kuinka sitä voi lakata ajattelemasta.....? mutta näköjään nyt ollaan siinä pisteessä että voi.

Mutta plussatuulia kaikille!!

eemariina kp 3/30 yk 26

Vierailija
76/81 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemariina: Hyvä, että perusjutut on tutkittu ja ok. Aika outo lääkäri TK:ssa sulla! Meidät kaikki hoitajat/lääkärit ovat onneksi ottaneet hyvin vastaan. Se vielä puuttuisikin tästä surusta, että hoitohenkilökunta olisi tylyä.

Mä sitten inhoan noita kommentteja "lakkaa ajattelemasta niin kyl se vauva sit tulee" tai muita mukavia kliseitä!

Inkeri: Kiva, että reissu meni mukavasti!

- Ennuli -

kp 16

Vierailija
77/81 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi jo kp 18 menkkakivut... Eli neljä päivää ovulaatiosta (eikä auttanut mikään Burana siihen). Pari päivää ei tuntunut juuri ollenkaan, mutta tänään alkoi taas... :( Grr! Olenkin tänään ottanut särkylääkettä enemmän tai vähemmän. Että tuskin tässäkään kierrossa onnistui... Merkit ovat samat kun aina ennenkin ennen menkkoja. Rasittavaa... Ja väsyttää ihan järkyttävästi... huoh. Jospa ei sitten ovista tapahtunutkaan kun en saanut selvästi vahvempaa viivaa kp 14 ovistestiin. Ja heti seuraavana päivänä oli jo kuivaa ?!? On sellainen olo, että jotain siinä meni pieleen. Kun yleensä minulla on kaksi päivää voimakkaampi viiva ovistikussa ja tässä kierrossa ei ollut. No, ensi viikon maanantaina pitäisi taas alkaa lorisemaan.

Ihan vakavissani mietin taas jos menisin vyöhyketerapiaan näiden kipujen takia (ja täältäkin olen siitä lukenut). Lapasta on kulunut nyt 6kk ja kivut palasivat... :( Täytyy miettiä asiaa. Olen niiiin kyllästynyt näihin kipuihin!

Se vielä, että kun minulla noin aikaisin nuo menkkakivut tulee endon takia, niin pitäisikö minun sinnitellä seuraavassa kierrossa vaan Panadolilla (vaikka vaikeaa se on)? Eihän kiinnittyminen ym. onnistu jos syön Buranaa ym. tulehduskipulääkkeitä. Vaikka yksi miesgyne sanoikin minulle ettei esim. Miranax vaikuta raskautumiseen...:-0 Vaikka ohjeessa lukee että haittaa raskautumista. Kumpaa nyt sitten uskoo?

Aurinkoista viikkoa!

kp 23/n. 27

Vierailija
78/81 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopion nyt tähän saman kun kirjoitin tuonne Kolmosten puolelle.

Kirjoitan vaan ihan nopeasti... Nyt taisi selvitä miksi ei tärppää, siis miehen puolelta. Hän kävi lääkärissä jatkuvan väsymyksen ja päänsäryn takia (jotain muitakin vaivoja oli). No, testosteronitaso oli alakantissa (tänään sai verikokeen tulokset). Eli luulisin että yksi syy voisi olla tuo. Katsotaan nyt mitä sille voi tehdä (sanoi aniakin että sinkki piristi ja teki taas mieli, liekö siinä perää?). Ja minullahan on tämä endometrioosi, joten ei ihmekään jos ei tulosta synny. Siis tämä oli vaan olettamus.

Mutta näin lyhyesti vaan tällä kertaa.

Hyvää ja plussarikasta heinäkuuta! :)

Kp 24/n. 27

Vierailija
79/81 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä taas kävi, että menkat alkoivat... :( Ja luteaalivaiheen pituudeksi tuli 11 tai 12 päivää... :-0 kun yleensä on jotain 13 päivää. Ihan sekaisin koko hormoonitoiminta. :/ Voi himputin himputti sentään...! Nyt en kyllä jatkossa jaksa yrittää kun pari kiertoa enää.Ja meille tulee makuuhuoneen katon remontti pian (vesivahinko), niin sekin puuhailu puolikin vaikeutuu. No, jos nytyrittäisi syöttää miehelle sinkkiä ja seleeniä ym. vitamiineja ja katsoa sitten paraneeko testosteroonitaso. Mutta pitkään ei kyllä enää yritetä. Kyllä tämä tökkii jo niin pahasti ettei jaksa. :(

Oliko joku täällä käynyt vyöhyketrapiassa? Missä vaiheessa kiertoa siellä pitää käydä? Siis minun tapauksessani kävisin endokipujen takia.

Kp 26 tai 1/n.27

Vierailija
80/81 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeiliat oulusta

iät: minä 25 mieheni 35

Tosi toimi esikoisen saamiseksi aloitettu 27.6.2010