Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Rumimmat/ärsyttävimmät lasten nimet mitä tiedät?

Vierailija
03.10.2004 |

Omia " inhokkeja"

1.Roni koiran nimi,teiniäitien suosiossa

2.Alex sinänsä ok nimi,mutta tänä vuonna syntyneillä liian suosittu

3.Päivi ei sovi lapselle

4.Helena maatalon emännän nimi

5.Aleksanteri liian mahtipontinen

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Niko on ehdottomasti parempi kuin Nico tai vastaavat... Tulee vaan mieleen että vanhemmat yrittävät hienostella. Ja muutenkin keksityiltä vaikuttavat nimet ja jotkut nimiyhdistelmät suorastaan saavat minut säälimään lapsiraukkaa. Eivät vanhemmat tiedä, mikä kullannuppua koulussa odottaa... Itsellä harvinainen nimi, ja sain siitä kyllä todella kärsiä! Ja vieläkin joudun tavaamaan sen joka paikassa...

Omalle lapselleni annan jonkun suvun vanhan nimen, joka ei ole liian tavallinen muttei liian outokaan. Miehen suvussa on joitain ihan kivoja, kuten Joonas ja Risto, Laura ja Anna.

Vierailija
22/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Miro, Jere, Jesse tai Janita, Jessica yms. " J-nimiä"

Noissa nimissä ei ole kuitenkaan mitään vikaa, mutten omalle lapselle osaisi kuvitella noita nimiä :)

Pidän enemmän vanhoista nimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

aatelkaa monenko äidin mielen pahoitatte näillä.. :(

teidän muksuilla onki sitte varmaan tosi kauniit ja erikoiset nimet, joopa joo..

Vierailija
24/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu, Aleksi, Ronja, Sari, Pekko, Reima, Konsta, Urpo.

Yök!

Vierailija
25/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi lapselleni nimeä, jossa on r-kirjain. En ainakaan kutsumanimeen.

Vierailija
26/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi teidän lapsilla on sitten vissiin niin täydelliset nimet,että

mitä jos laittaisitte ne myös tänne niin päästään arvostelemaan...

Vierailija
27/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

muotinimistä kuten Kia, Aada, Nea, Ia etc.

Vierailija
28/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä ole pakko lukea, jos on kovin herkkä hipiäinen.

Miksi ei omaa mielipidettä( makuansa) näin netitse saisi sanoa?

Vierailija
29/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä muista tuntuu? Onko itselläsi ja lapsillasi nyt niin upeat nimet?

Minun vastaukseni galluppiin:

-täysin suomalainen nimi ei käy, joka ei taivu ulkomailla. (suomenruotsalainen suku ja sen mukainen sukunimi) Esim. Päivi, joka on muutoin kaunis nimi.

-vaikka R-kirjain on hankala lausua etunimessä, se sopii hyvin sukunimen kanssa. Vaikka inhoatte R-kirjainta, sitä ei voi välttää kokonaan jos se on jo sukunimessä.

-ei samaa nimeä kuin sukulaisilla! Tietenkin äidin toinen nimi ja isoisän etunimi voivat jatkaa kulkuaan jos niin sovitaan/halutaan.

Vierailija
30/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja te muka aikuisia ja äitejä, pah!!

Vierailija
31/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää varsinkaan nimestä Nea, jotenkin aina ollut tosi hanurista, ja sitten joku sisarussarja, jotka on Jami, Jemina, Jesse ja Jannika, tulee kyllä väkisin mieleen, että äiti on itähelsinkiläinen työtön teiniäiti, ja isä käynyt amiksen autoasentajalinjan.

Vierailija
32/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan ne on olla ihan karseita, kun ovat noin monen inhokki-listalla. Minä olen vain niin yksinkertainen, etten ole tuollaista tajunnut kun olen ne valinnut lapsilleni. Minusta niissä ei kuitenkaan ole mitään vikaa.

Itse vähän vierastan iso-mummu- ja iso-pappaikäluokkien nimiä nykylapsilla (mm. Helmi ja Reino). Enkä noitakaan siis inhoa, nimet eivät herätä sellaisia tunteita, vaan henkilö nimen takana kylläkin, olisi sitten vaikka minkä niminen.

Vierailija
33/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi omat lapseni ovat saaneet todella ihanat nimet. Hei haloo...!!!

Vierailija
34/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla selasin näitä vastauksia ja pelkäsin, että kohta poikani nimi löytyy tältä listalta... Ei vielä löytynyt, joten lisää nimiä mammat! Eihän tässä kai vielä ollut tarpeeksi?

Vierailija
35/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja kyllä se sattuu). Omat inhokkini (en maininnut mitään yksittäistä nimeä) laitoin juuri sen vuoksi, että jospa kalikka kalahtaisi myös näiden arvostelijoiden nilkkaan... Itselläni mielleyhtymä kamalasta nimestä syntyy lähinnä siten, jos tuntee jonkun vähemmän mukavan nimeä kantavan henkilön, niin nimi tuo mieleen epämukavia muistoja jne.

Vierailija
36/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää nyt lisää että loput kaksikin ovat siellä.

Vierailija
37/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yksikään nimi ei ole niin kamala!

Itse en antaisi lapselle nimeksi naapurin tai siskon lapsen nimeä.

Miksi puhutte yrjöämisestä? Minua käytöksenne lähinnä naurattaa (ja harmittaa niiden puolesta, joiden nimen mainitsette).

Vierailija
38/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen antaa sen omasta mielestä kaunimman ja omalle lapselle sopivimman nimen. Vai onko tullu mieleen että jokainen ei voi ymmärtää pukeutumistyyliänne tai muita ulkoisia ominaisuuksianne. Hei aikuistukaa!

Vierailija
39/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis ystävänne lapsen nimi on vaikka Jessica (mun mielestä nätti nimi), niin oottehan muistanut sanoa ystävällenne, et V**TU sun sun lapsella on hirvee nimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OOTTE TOSI OKSETTAVIA!

Vierailija
40/115 |
04.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on niin monia, mun mielestä lapsellani on paras ja sopivin nimi hänelle, jos joku yrjöää niin siitä sitten vaan!!!

En itsekään tykkää kaikista nimistä.

Ja miten toi liittyy tähän viestiin, että " kerrotteko sitten kavereillekin päin näköä että lapsellasi on kamala nimi" ???!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme