Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä teillä on olohuoneen pöydällä?

Vierailija
01.06.2010 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvapöydällä ei ole yleensä mitään. Tai sitten on lasten romuja :)

Vierailija
2/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkan, pleikan ja macin kaukosäätimet, tyhjä leipälautanen, asuntolainatarjous, pari kirjaa kajakkimelonnasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siksi että sille kertyis kaikkea sellaista romua, joka ei sille kuulu. Ja jonka minä sitten kuitenkin kantaisin takaisin paikoilleen. Mä olen oikein tyytyväinen, että koska olkkarissa ei ole laskutasoa, niin kahvit juodaan keittiössä ja lehdet luetaan ruokapöydällä jne. Muuten noi kaikki seilais siinä olkkarin pöydällä. Nimimerkki kokemusta on.

Vierailija
4/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin lähdet, kahvikuppi, mehulasi, kolme kaukosäädintä, peruskoululaisen englannin vihko ja käytetty hammastikku.

Vierailija
5/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jalat, tyhjä juomalasi ja pussilaka. ;)

Periaatteessa sen pitäisi olla ihan tyhjä, mutta aina, kun joku on koneella, on siinä koneella olijan jalat.. :D

Vierailija
6/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukosäädintä, kamera ja joku lehti

Vierailija
7/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä pleikkaohjainta, kirja kasveista, kirja ötököistä, Kauniaisten kartta, Pirkka-lehti, kolme erilaista rasvapurnukkaa/-putkiloa, pesusieni (lasten leikeistä).

Vierailija
8/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen olkkarin rahilla on iso tarjotin, jossa tv:n kaket ja naistenlehti.

Vierailija
9/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liina, jonka päällä kaksi kaukosäädintä ja maljakossa kieloja.

Olohuoneen pöytä pysyy meillä ihme kyllä aina siistinä ja järjestyksessä, keittiön työpöytä on se, johon kerääntyy kaikenlaista.

Vierailija
10/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ lasinen läpinäkyvä maljakko jossa leikkokukkia.

Vierailija
11/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei pysy mikään. Viimeeksi kun laitoin liinan, se löytyi kohta sohvan alta. Nyt lapset ovat näköjään laittaneet Fisher Pricen kassakoneen siihen.

Iltaisin sohvapöydällä on kaukosäätimet, ja lisäksi joskus herkkuja tarjottimella kun katsotaan elokuvia.

Vierailija
12/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan on tietokonepöytä, askartelu/ompelupöytä ja lipasto jotka kaikki aina kerää roinaa, että ehkä ei meillekään sohvapöytää kaivata.

Vierailija
13/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korillinen tyttöjen pompuloita ja tyttöjen hiusharja, nyrkkeilylehti, keskeneräinen käsityö, mun kännykkä, luontokirja, kynsilakkapullo, kaksi nukkea, lasten kaulakoru, minun rannekoru jonka poika teki minulle viikonloppuna, ohjelmalehti, lasten mummilta saama kirje, lego-ukon viitta, pelikorteista kaksi ohjekorttia. Pitäisi ostaa varmaan pienempi pöytä?

Vierailija
14/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti sillä on vaihteleva määrä kaukosäätimiä/ pleikan ohjaimia, lisäksi välillä lehtiä ja lasten leluja, lasinalusia tms.

ihannetilanteessa ei mitään :)

Vierailija
15/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olohuoneen pöytää.

Vierailija
16/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi, se olisi todennäköisesti aina aivan täynnä kaiken maailman sotkua. Lehtiä, kirjoja, leluja, piirroksia, kyniä, astioita, ruuantähteitä, postia...

Parempi kun ei ole pöytää lainkaan. Miehellä on vähän isompi kynnys heittää tavaroitaan lattialle kuin olisi pöydälle.

Vierailija
17/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siinä oikeastaan aina. Muuten pyrin pitämään sen tyhjänä. Kaukosäätimet on tv-tason laatikoissa silloin kun ei käytetä ja sohvan selkänojalla käytön aikana.

No toki siinä on joskus joku herkkukulho/tarjotin.

Vierailija
18/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan jotain lehtiä ja kaukosäätimiä.

Yritän parhaani mukaan raivata pöytää niistä puhtaaksi aina kun jaksan ja ehdin

Vierailija
19/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tällä hetkellä.

Vierailija
20/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasinalusia pino, sekä nenäliinalaatikko. Lisäksi usein lapsen koulukirjoja ja kyniä, kirjoja yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi