G: Mitä teillä on olohuoneen pöydällä?
Kommentit (26)
telkan, pleikan ja macin kaukosäätimet, tyhjä leipälautanen, asuntolainatarjous, pari kirjaa kajakkimelonnasta :)
juuri siksi että sille kertyis kaikkea sellaista romua, joka ei sille kuulu. Ja jonka minä sitten kuitenkin kantaisin takaisin paikoilleen. Mä olen oikein tyytyväinen, että koska olkkarissa ei ole laskutasoa, niin kahvit juodaan keittiössä ja lehdet luetaan ruokapöydällä jne. Muuten noi kaikki seilais siinä olkkarin pöydällä. Nimimerkki kokemusta on.
päin lähdet, kahvikuppi, mehulasi, kolme kaukosäädintä, peruskoululaisen englannin vihko ja käytetty hammastikku.
Mun jalat, tyhjä juomalasi ja pussilaka. ;)
Periaatteessa sen pitäisi olla ihan tyhjä, mutta aina, kun joku on koneella, on siinä koneella olijan jalat.. :D
kaukosäädintä, kamera ja joku lehti
neljä pleikkaohjainta, kirja kasveista, kirja ötököistä, Kauniaisten kartta, Pirkka-lehti, kolme erilaista rasvapurnukkaa/-putkiloa, pesusieni (lasten leikeistä).
Toisen olkkarin rahilla on iso tarjotin, jossa tv:n kaket ja naistenlehti.
liina, jonka päällä kaksi kaukosäädintä ja maljakossa kieloja.
Olohuoneen pöytä pysyy meillä ihme kyllä aina siistinä ja järjestyksessä, keittiön työpöytä on se, johon kerääntyy kaikenlaista.
+ lasinen läpinäkyvä maljakko jossa leikkokukkia.
Siinä ei pysy mikään. Viimeeksi kun laitoin liinan, se löytyi kohta sohvan alta. Nyt lapset ovat näköjään laittaneet Fisher Pricen kassakoneen siihen.
Iltaisin sohvapöydällä on kaukosäätimet, ja lisäksi joskus herkkuja tarjottimella kun katsotaan elokuvia.
Sen sijaan on tietokonepöytä, askartelu/ompelupöytä ja lipasto jotka kaikki aina kerää roinaa, että ehkä ei meillekään sohvapöytää kaivata.
Korillinen tyttöjen pompuloita ja tyttöjen hiusharja, nyrkkeilylehti, keskeneräinen käsityö, mun kännykkä, luontokirja, kynsilakkapullo, kaksi nukkea, lasten kaulakoru, minun rannekoru jonka poika teki minulle viikonloppuna, ohjelmalehti, lasten mummilta saama kirje, lego-ukon viitta, pelikorteista kaksi ohjekorttia. Pitäisi ostaa varmaan pienempi pöytä?
normaalisti sillä on vaihteleva määrä kaukosäätimiä/ pleikan ohjaimia, lisäksi välillä lehtiä ja lasten leluja, lasinalusia tms.
ihannetilanteessa ei mitään :)
Jos olisi, se olisi todennäköisesti aina aivan täynnä kaiken maailman sotkua. Lehtiä, kirjoja, leluja, piirroksia, kyniä, astioita, ruuantähteitä, postia...
Parempi kun ei ole pöytää lainkaan. Miehellä on vähän isompi kynnys heittää tavaroitaan lattialle kuin olisi pöydälle.
Se on siinä oikeastaan aina. Muuten pyrin pitämään sen tyhjänä. Kaukosäätimet on tv-tason laatikoissa silloin kun ei käytetä ja sohvan selkänojalla käytön aikana.
No toki siinä on joskus joku herkkukulho/tarjotin.
toisinaan jotain lehtiä ja kaukosäätimiä.
Yritän parhaani mukaan raivata pöytää niistä puhtaaksi aina kun jaksan ja ehdin
ja lasinalusia pino, sekä nenäliinalaatikko. Lisäksi usein lapsen koulukirjoja ja kyniä, kirjoja yms.
Sohvapöydällä ei ole yleensä mitään. Tai sitten on lasten romuja :)