ÄRSYTTÄÄ nuo Huuto.netin ammattimyyjät!!!!!!!!!
Olen jo jonkin aikaa seurannut usean Huuto.netissä toimivan ammattimaisen myyjän touhuja. Jotenkin vit....ttaa niiden toiminta!!!!! Tavaraa mm. vaatetta ja kippoja ja kuppeja ostetaan ulkomaiden " huutoneteistä" ja 3 viikkoa ulkomaisen huudon päätyttyä, on samat kamat myynnissä Suomen Huuto.netissä.
Myyjät keräävät sievoiset summat voittoa ja verottomasti. Useakin myyjä on kehuskellut, kuinka on voinut jättäytyä pois normaalista päivätyöstä, kun tällä Huuto.net-bisneksellä tienaa niin hyvin - JA VEROTTOMASTI!!!!
Itseäni ainakin ottaa päähän tuollainen harmaa talous! Olenkin alkanut soittamaan Verottajan vihjepuhelimeen ja käräyttämään näitä tyyppejä. JOTEN SINÄ AMMATTIDIILERI JOKA LUET TÄMÄN, NIIN MIETIHÄN TEKOSIASI UUDEMMAN KERRAN!!!!!!
Verottaja on tästä erittäin kiinnostunut....
Kommentit (40)
Kurkkaappas tuolta !
EI VEROTETA SUOMESSA jos myyjän myynnit ovat enintään 35.000EUR kalenterivuodessa.
sellaista faktaa on vero.fi sivuilla
Suomalainen perikateus on nostanut päätään!
Jos vaihtoehtona on joku massarätti halpahallista ja muotiluomus jonka joku jaksanut ulkomailta asti tilata minun päälleni niin mikäjottei.
Itelläni ei ole mahollista ulkomailta tilailla kun en ole halunnut luottokorttia hankkia. Ja yleensä muulla maksutavalla ei niitä sieltä saa.
Joten elkää ruinatko pienistä...
Jos toinen myyjä nyt vaan sattuu myymään kaikki kohteensa, niin sehän on maailman loppu vähintäänkin. Ja eivät nuo tienaa niin paljoa, ihan totta.
Kuitenkin kukaan ei ole paljastunut huijariksi, valehtelijaksi taikka varastajaksi!
Toisin kuten PETIT SOLEIL tapaus..
Ajatelkaapa jos joku on tilannut 700EUR vaatetta jenkeistä ja paketti ei ole tullut lainkaan!?
Kurkkikaapas elektroniikka osastoja ja muita juttuja jossa varastetun tavaran ja trokarin kaupat kukkivat.. saatikka sitten antiikki ja arabian posliinit!
Jokainen näistä parjatuista myyjistä on äiti ei kylmäverinen kauppamies!
Sinä joka seuraat EBAY:stä tavaroiden siirtymistä Suomen huutonettiin .. seuraahan tarkasti!! Huomaat varmasti että
tappiotakin tulee!
Mitä parasta tahraisia likaisia vaatteita, jotka todellakin tuottavat
iloa ostajalleen (lue trokarille) sillä ulkomaan SUPER, NEW YM
EI TODELLAKAAN tarkoita sitä!
Jos joku jaksaa ostaa , pestä, puunata, syynätä, tehdä ilmoitus, ottaa valokuva,pakata, postittaa. Se säästää ulkomaanmatkan lipun hinnan taikka kielitaidottoman ebayn seikkailut!
Minä luulen että sinun varpaillesi on astuttu ja sinun vaatteesi ovat
jääneet myymättä, taikka sitten sinulla ei ole varaa ja joku tuote on vain lipunut ohi sormiesi koska joku muu on tahtonut vaatteen kovemmin kuin sinä!
KASVA AIKUISEKSI!!
Anna toisten tuottaa iloa ja kenties saada iloa harrastuksestaan ..
ja kenties sinullekkin paistaa joskus aurinko risukasaan!
BIG HUG
ja
ONNEA OSTOKSILLENNE
Shop A Holic
Taisi Wahlsténkin lopettaa sen toisen tunnuksen ja yrittämisen?
Taidan kurkkiakkin mitä kivaa sillä on myynnissä?
kiitos kun kirjoitit nimeni oikein mua ed. oleva vastaaja.
Tämä on totta, perustin yrityksen mutta koska se ei tosiaan kannata, se 22% arvolisävero minkä halusin maksaa ei ollut okei, + kirjanpito mistä maksoin + kaikki vaiva + päivähoitomaksut mikä oli puolipvä hoidosta vielä eivät kannattaneet OLLENKAAN vai tein sen ajan häviötä ja mikään ei mennyt kaupaksi. Niin se vaan oli, voihan kaikki muut väittää toisin mutta ikävä totuus oli tämä :(
Mullakin on monia " asiakkaita" jotka pyytaa ostamaan tavaraa heille, mutta nyt en ehdi yhtälailla kun ennen koska opiskelen, mutta itse olen totaalinen lastenvaate friikki ja ostan todella paljon OMILLENI niin myyntiin tulee sitä kautta tavaraa ja myös että otan ihan tarkoituyksella myyntiin, mutta nyt harvemmin sitä.
Mutta minusta kaikki ovat oikeutettuja mielipiteeseensä, sen verran veroasioista että PUHDASTA voittoa pitäisi tehdä vuodessa tosi paljon että tarvitsee maksaa veroja joten tuskin kukaan meistä " trokareista" tienaa niin paljon.
Hyvää jatkoa kaikille ! Ilmaista mainosta tämäkin tietty ;)
Hanna (eli huutonetin pahamaineinen trokari tunnuksella Wahlsten, yhdessä vaiheessa yritys oli tmi muxut)
Mitä väliä sillä on???Te että ite vaa ossaa ja teitä naksuttaa.Ite tilasin auton ja sain vaa 5200 euroa voittoa että palio silläki tienaa.Mutta huutonetissä on kyllä myyjiä jotka mua ärsyttää.Ne on semmosia jotka jaksaa ja jaksaa valittaa aina joka asiasta eikä ossaa ite mittää.Voisit poistaa tään ja jättää järkevämmät rauhaan...Sori jos teitä ärsyttää mutta nii muaki ko pittää turhasta ruveta valittaa...
Mistä voit tietää,onko saanut kannut isopienikeskikoinen vaariltansa joskus vuonna turku on suomen...Ja tämä kommentti nyt sattu sulle oikestaan omaan nilkkaan,koska et vain osaa!
ei kannata ärsyyntyä 7v vanhoista jutuista ;)
Paitsi että kirpparilla varmaan rikastuu paremmin. Ei kai niillä muuten olisi venäläisiä naisia ja muslimimiehiä myymässä käytettyä ja uutta tavaraa.
Täällä pitäisi mielestäni listata niitä jotka myyvät LIKAISTA, RIKKINÄISTÄ tms. vaatetta! Itse teen myynti ilmoitukset tarkasti, kaikki tahrat sun muut tarkkaan mainittu, on meinaan muutaman kerran käynyt niin että saanut likaista vaatetta ja mitään mainontaa ei ole ollut että olisi likaa, SIISTISSÄ JA HYVÄKUNTOISESSA EI PITÄSI OLLA LIKAA!!!
UUSI ON AINA KUITENKIN UUSI ja itse maksan uudesta paljon mieluummin kuin jostain lumpusta, mitä huutonetkin on pullollaan! Toki on myyjiä joilla on siistejä vaatteita :o) ja paljon heitä onkin vastaan tullut!
Sitten näitä ylihinnoiteltuja lumppuja esim. 7 euroa potkuhousuista on aika paljon ja sitten siinä vielä hintavaraus!!
Ja vielä, kaikilla ei ole se kauppa siinä nurkalla, esim. jos asuu vaikka pohjoisessa, voi lähimpään sokokseen, stockmanniin, hennesiin tai lindexiin olla jopa 300 kilometriä, niin kai sitä sitten ostaa paljon mieluummin esim. huutonetistä pari euroa kalliimmalla kuin mitä kaupasta saisi. Jos ajattelisi että ajaa autolla 600km, niin johan siinä menee bensaan rahaa ihan älyttömästi, OLENKO OIKEASSA??
Itsekkin maalta kotoisin olevana ajattelisin, jos asuisin kotipaikkakunnallani niin sieltä olisi n. 100 kilsaa yhteen suuntaan matkaa lähimpään lasten vaate liikkeeseen, niin se tekisi siis 200km, niin varmasti hyödyntäisin huutonetin lastenvaate tarjontaa, etenkin UUTTA VAATETTA ja myös käytettyä! Koska Bensoihin menisi rahaa kuitenkin!!!
Ja posti vielä tuo tavarat/vaatteet jne.. kotiin asti!
Vaikka huutonettiä haukutaankin, on se mielestäni ihan kiva löytö ja ostos paikka!
Jos laitan myyntiin kerran käytettyä lähes uudenveroista lasten vaatetta,ei ne hinnat minulla nouse???Jos taas joku ammattimyyjä myy pesunukkaista ja haalealla tahralla varustettua elleä,bamsea tai kulunutta reimateccciä...hinnat nousevat pilviin :D
Olenkin kantanut kaikki uudehkot lasten vaatteeni naapurin lestadiolaisperheelle ja saan tuoreet sämpylät ja pullat kuukausittain :))
Ja hyvän mielen..nim.merkillä huutonettiin kyllästynyt
Minusta noista yksikään ei ole ammattimyyjä, ihan tavallista tavaraa myytävänä.
Mutta nimim. topeliu5 myy kyl ammatikseen ulkomailta, kakki uutta tavaraa ja hinnat hipoo pilviä, kiitos kuuluu varmaan huutajille...?
Ja tiedän muutaman antikkaliikkeen, josta olen käynyt sitten liikkeestä hakemassa huutamani kirjan. Kaverini on käynyt samoin hakemassa osto- ja myyntiliikkeestä Arabian astioita, joita keräilee. Ja nätit asianmukaiset kuititkin olen itse antikasta saanut (verot mainittu).
Toki trokareitakin on ja epäilen eniten noita kopiokauppiaita veronkiertäjiksi kuten Burberryn, Pradan, Louis Vuittonin, ... Nämä vielä myyvät kopioita aitoina. Heille voi voittoa kertyäkin, mutta tuskin lastenvaatteissa kelleen verotukseen ylittävää rajaa. Tuo raja oli aika korkea, en nyt muista kuinka paljon.
nuo merkki vaatteet muutenkin niin RUMIA, et en ees UUSIA huutelisi vaikka olisi 1 euron hintaaan!
Myydään husky tarra
Myydään lapukka tarra
...
...
....
Näitä sata peräkkäin. Viitu.
Että voi tympästä, ja sitten tääläset otsikot :
*******Myydään tyynyt*****
noi tähdillä väritetyt jää aina avaamatta.
Samaa olen minäkin ihmetellyt. Lapsillani on paljon vaatteita ja haluan joskus saada ostoksistani jotakin takaisinkin. Laitan kerran tai pari kertaa päällä olleen täysin ehjän ja hyväkuntoisen vaatteen myyntiin Huuto.nettiin ja saan siitä takaisin saman verran kuin jotkut myyjät joistakin lumpuista. Ehkäpä johtuu siitä, että minulla ei ole vielä tarpeeksi palautteita. Niinpä olenkin päättänyt alkaa lahjoittamaan kaikki lasteni pieneksi jääneet vaatteet Venäjän orpokoteihin - sekä ne hyväkuntoiset että ne enemmän pidetyt.
Vierailija:
Jos laitan myyntiin kerran käytettyä lähes uudenveroista lasten vaatetta,ei ne hinnat minulla nouse???Jos taas joku ammattimyyjä myy pesunukkaista ja haalealla tahralla varustettua elleä,bamsea tai kulunutta reimateccciä...hinnat nousevat pilviin :D
Olenkin kantanut kaikki uudehkot lasten vaatteeni naapurin lestadiolaisperheelle ja saan tuoreet sämpylät ja pullat kuukausittain :))
Ja hyvän mielen..nim.merkillä huutonettiin kyllästynyt
Ei noi kaikki myy pelkkää uutta!!!! Miten joku voi olla noin kateellinen????