Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liitoskipuihin helpotusta?

Vierailija
01.06.2010 |

Varsinkin jos istun pitkään paikoillani, tuntuu että alapää räjähtää kivusta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ensin olinkin hyvin skeptinen. Lohjan sairaalassa sitä tekevät kätilöt ja pääsin hoitoihin ihan äitiyspolin lähetteellä, maksoi 6 euroa kerta (v.2007).

Vierailija
2/16 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipuja ne on?

Olen nyt toista kertaa raskaana ja jos jonkinlaista tuntemusta, jomotusta ja kipua on, mutta en ole koskaan tiennyt, mikä niistä on liitoskiouja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä sellaisia tukivöitä, jotka saattaa helpottaa oloa.

Vierailija
4/16 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa raskaudessa oli aivan järkyttävät liitoskivut. Aamulla liikkelle pääseminen oli todella hankalaa ja kivuliasta, samoin sängyssä kääntyminen, sohvalta seisomaan nousu jne. Akupunktio auttoi kyllä, mutta vain n. 5 päivää kerrallaan, sitten kipu taas palasi. Parhaiten auttoi synnytys.

Vierailija
5/16 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea selittää minkälaisia kipuja ne on, mutta jomotus tuntuu luissa asti ja mikään ei ole hyvä. Repiviä liitoskipuja tuntuu sitten siinä missä on munasarjat, varsinkin äkkinäisiä liikkeitä tehdessä, mutta mun kivut on jatkuvia jomotuksia alapään luissa, tai siltä se ainakin tuntuu.

Vierailija
6/16 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahimmillaan sitten en voinutkaan kävellä, onneksi konttaus on keksitty. Vaikka silloin teki mieli itkeä kivusta. Kummallista että sitä oli keskimmäisessä raskaudessa ainoastaan...

Vierailija
7/16 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi mulla kun ei muita konsteja löytynyt

Vierailija
8/16 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin yölliset vessareissut on tuskaa, viime yönä meni 20 minuuttia että pääsin sängystä vessaan asti...

Tukivöiden olen kuullut ehkä helpottavan, täytynee huomenna kysyä neuvolassa, mitä muita mahdollisuuksia on.

Vierailija
9/16 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilateksessa on semmoinen liike kuin lantionkääntö, se auttaa jos sitä tekee päivittäin.

Vierailija
10/16 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jäädä loppuelämän vaivaksi.

Vierailija
11/16 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen. Mulla oli niin järkyttävät liitoskivut, että arveluttaa yrittää toista lasta.

Vierailija
12/16 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/16 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa raskaudessa ei ollut ollenkaan, toisessa jonkin verran, mutta tässä kolmannessa olen kärsinyt jo rv 20 asti. Nyt tuntuu välillä kuin joku puukolla viiltäisi alapään luita sisältäpäin. Nimenomaan pitkän lepohetken jälkeen liikkuminen on kaikista tuskaisinta. Nyt ehkä hieman on helpottanut kun vauvan pää kiinnittyi, mutta ei siltikään vielä mitään nannaa.

Vierailija
14/16 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittyykö vauvan pää jo viikolla 20? Ihan uutta, sillä siltä nää todella tuntuu kuin se mylläis sieltä ulos.

ap

Vierailija
15/16 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo edellinenkään niin sano.

Kiinnittyykö vauvan pää jo viikolla 20? Ihan uutta, sillä siltä nää todella tuntuu kuin se mylläis sieltä ulos. ap

Vierailija
16/16 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niin.... *punastus*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän