Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Rajut leikit kertovat itsetunnosta ja
01.06.2010 |
turvallisuudentunteesta. Mitä mieltä kyseisestä tutkimustuloksesta? Minusta kuulostaa oikein hyvälle, kun omat lapset on noita riehujia. Aina olen niitä hillitsemässä, ettei ympäristö häiriinny ja katsele paheksuvasti ;o)
Kommentit (2)
Jotkut lapset riehuvat ja toiset eivät. En silti epäile etteikö niillä eteensätuijottajalapsillakin voi olla hyvä turvallisuudentunne ja itsetunto.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
no sehän kuulostaa hyvältä myös meidän lapsen osalta ;-D