onko tää ilkeyttä ystävältä?
Laitan lapsen nukkumaan illalla ja kaverini soittaa aina juuri siihen aikaan. Olen pyytäny soittamaan ennen kun meillä alkaa iltatoimet ja nukkumaan meno. Kaverillani ei ole lapsia. Jos soitan hänelle päivällä, ei hän vastaa. Hän haluaa määritellä milloin puhuu kanssani ja soittaa aina vasta lapsen nukkumaanmeno aikaan.
Onko tämä ihan pirullisuutta? Soittaako teidän kaverit niin myöhään kun olette jo menos nukkumaan tai kaiken järjen mukaan lapsen pitäisi jo nukkua?
Kommentit (10)
ja sitten kun kaverisi soittaa, et vastaa. Aamulla soitat että sori, en huomannut että soitit kun puhelin oli lasten iltatoimien takia äänettömällä. Eiköhän se parin kerran jälkeen opi.
Meidän lapset on muutenkin olleet aina sikeä unisia. Eivät ole heränneet puhelimen ääneen kun nukkuvat. Kun itse mentiin nukkumaan ajastettiin puhelin äänettömälle. Suosittelen!
tylysti vaan puhelin äänettömälle iltatoimien ajaksi.
laita luuri kiinni. Sillä se hoituu. Mikä siinä on et koko ajan pitäisi olla tavoitettavissa?? Very important person just joo...
kyllä ilkeä "ystävä" jos itse haluaa määritellä koska puhuu puhelimessa kanssasi. en kyllä pitäisi tommosta ystävää minän, vaan puhuisin kun kertakaikkiaan sulle sopii ja laittaisin puhelimen iltaisin äänettömälle.
niin yksinkertaista se on.
oletko muuten sanonut sille kaverillesi ne kellonajat, jolloin teille ei pidä soittaa. Ei ainaoastaan, että "älä soita nukkumaanmenoaikaan" vaan että "älä soita klo 8 ja 9 välillä, en pysty vastaamaan". Ja älä tosiaan vastaa silloin. Normaalit ihmiset vastaavat puhelimeen vain silloin kun pystyvät ja vastaaminen on siis myös osoitus siitä, että silloin pystyy puhumaan.
Aika monet eivät muuten päivällä pysty puhumaan puhelimessa kevereidensa kanssa, kun ovat töissä. Se ei välttämättä ole vallankäyttöä, vaan normaalia elämää.
se puhelin äänettömälle, niin ei häiritse iltatoimia. Soitat sitten muutaman tunnin kuluttua, kun kaverisikin on ehkä jo ehtinyt nukkumaan.
Meille ei soita kuin anoppi siihen aikaan, kun lapset on menossa nukkumaan.
Laitan lapsen nukkumaan illalla ja kaverini soittaa aina juuri siihen aikaan. Olen pyytäny soittamaan ennen kun meillä alkaa iltatoimet ja nukkumaan meno. Kaverillani ei ole lapsia. Jos soitan hänelle päivällä, ei hän vastaa. Hän haluaa määritellä milloin puhuu kanssani ja soittaa aina vasta lapsen nukkumaanmeno aikaan.
Onko tämä ihan pirullisuutta? Soittaako teidän kaverit niin myöhään kun olette jo menos nukkumaan tai kaiken järjen mukaan lapsen pitäisi jo nukkua?
Joku mainitsi anoppinsa, no joo, meilläkin on sellainen anoppi joka saattaa soittaa vaikka 22.30 jos hänelle silloin sopii. Eikä mitään väliä sillä että pitääkö meidän aamulla herätä aikaisin mutta jos anopin ei tarvitse mennä aamulla töihin niin eihän muutkaan ole tuolloin nukkumassa.
Haluatko olla tämän kaverin kanssa tekemisissä muuten vai et? On sinullakin oikeus määritellä ne keiden kanssa olet tekemisissä ja keiden et. Jos pelkästään kaverisi aikatauluja noudatetaan niin ei ole hyvä.Mulla on yksi lapseton ystävä joka on periaatteessa ihan kiva mutta ei tajua sitä että lapsetkin on ihmisiä ja en jaksa siksi hänen kanssaan paljon seurustella.
soittaa yleensä silloin kun tietää etten pysty vastaamaan puhelimeen. Saattaa soittaa kymmenenkin kertaa peräjälkeen jos en vastaa =o
Olen hänelle kertonut milloin lapset menevät yöunille, ei apua.
Olen antanut kirjallisena hänelle kellonajat jolloin ei voi soittaa ja milloin ehdin juttelemaan, ei apua.
Äiti vaan soittaa aina silloin kun olen laittamassa lapsia nukkumaan >:(
Kerran kysyin, miksi hän tekee tämmöistä. 'No, silloin minulla on hyvä aika puhua' vastaa eläkkeellä oleva äitini.
Soittaa myös takuuvarmasti jos tietää että olen lasten kanssa lähdössä jonnekin mihin pitää ehtiä ajallaan. Jostain syystä silloinkin on hänelle hyvä aika soittaa.
Aikaisemmin kun työskentelin kouluttajana, soitteli hän jatkuvasti minulle töihin vaikka tiesi ettei minulla ole aikaa puheluihin.
Nykyään teen toimistotyötä ja ehtisin juoruamaan hänen kanssaan melkein milloin vaan työaikana, eipä hän enää soittele työaikana. Sitten kyllä kun on aika hakea lapset tarhasta ja illalla kun koittaa nukkumaan menon aika :/
Lapsettomat ei tajua.