Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhemmat

Vierailija
01.06.2010 |

Onko teillä miehen puolelta omattu sellaisia isovanhempia, jotka vauvan synnyttyä olettavat että voivat tulla milloin vain kylään ilmoittamatta,sillä siellähän se äiti on kotona. Mieheni isovanhemmat ottivat tämän asenteekseen heti lapsemme synnyttyä ja alan olla lippaan asti sitä täynnä. Tuntuu että he tupsahtavat aina huonolla hetkellä milloin ollaan juuri tultu lenkiltä tai lähdössä kauppaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä appivanhemmat olettavat, että minä olen aina kotona, vaikkei lapsi ole vielä syntynytkään. Mähän kato opiskelen päätoimisesti, mitä nyt välillä ja kaikki lomat käyn töissä. Se tarkoittaa sitä, että mä istun kotona ja simsalabim, opinnot hoitaa itse itsensä. Kerran odottivat kaksi tuntia meidän oven ulkopuolella, kun olin luennolla. Heille ei tule mieleen soittaa etukäteen, onko kukaan kotona. Olivat sitten yrittäneet soittaa minulle 15 kertaa sen luennon aikana. Aika sitkeitä kyllä ovat, kun eivät kahden tunnin aikana viitsineet kotiin lähteä, vaikka olisivat ehtineet ajaa kotiin ja tulla takaisin viisi kertaa sinä aikana.

Appiukko on myös minulle suutahtanut, kun oltiin sovittu, että hän tulee käymään viideltä iltapäivällä ja yhdeltä soitti, että hän tulisikin nyt jo, mutta minä paskiainen en suostunutkaan lähtemään siltä istumalta kotiin häntä vastaanottamaan ja perumaan kaikkia päivän menoja. Paha minä.

Vierailija
2/2 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä uskomatonta miten jotkut voivat olla niin ajattelemattomia. Itsekin myös olen ollut erittäin kiireinen ennen äitiysloman alkua ja nyt olisi aika hengähtää ja nauttia, niin sitten tämä kaksikko ilmestyy meille noin joka toinen päivä. Onhan se ymmärrettävää että välittää mutta rajansa kaikella. Miehen mielestä hänen vanhempansa saavat kyllä tulla milloin tahansa, että se siitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi