hattaramyyjä ei voinut myydä lapselle hattaraa kun 20cnt puuttui!
Oltiin sirkuksessa ja lapsi jonotti hattaraa,kassalla sitten huomasi,että 20cnt puuttuu,myyjä ei myynyt,musta aika noloa!
Kommentit (43)
joilta puuttuu 50 snt tai jopa euro jätskin hinnasta. Sitä sitten kärtetään kioskin kulmalla, enkä ole koskaan rahaa antanut moiseen. Ei se ole unohtunut, ei sitä ole koskaan ollutkaan.
Kuulin papan ja myyjän keskustelun ja sanoin, että mä voin ihan hyvin maksaa, "vaikka Aleksin Kiven päivän kunniaksi". Mietin kyllä ensin pitkään, kun ajattelin että tuollaisesta tarjouksestahan voisi ihan hyvin loukkaantuakin. Pappa vaan kysyi, että oletkos ihan tosissasi, johon minä, että joo, mulla on nyt vähän ylimääräistä, kun olen lopettanut ryyppäämisen. Pappaa nauratti ja sitten hän sanoi, että sitten hän kyllä mielihyvin ottaa tarjouksen vastaan. Lähti siitä sitten iloisin mielin hakemaan muita ostoksiaan. Ja tämä ei ole provo.
Kuka osti ja kuka sanoi/teki mitä?
Olet suurisydäminen ihminen, sellainen arjen enkeli, ,joka pienillä teoilla pelastaa toisen päivän.
lasten olisi pitänyt tajuta, että nyt menee kassa sekaisin, jos löydy 20 senttiä. Kyllä eniten olisivat elämästä oppineet kaikki, jos olisi mummo antanut puuttuvan rahan tai joku jonosta. "Sillä se joka apua saa, sitä joskus tajuu myös antaa".