Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hattaramyyjä ei voinut myydä lapselle hattaraa kun 20cnt puuttui!

Vierailija
01.06.2010 |

Oltiin sirkuksessa ja lapsi jonotti hattaraa,kassalla sitten huomasi,että 20cnt puuttuu,myyjä ei myynyt,musta aika noloa!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmat ajattelivat kun päästivät 4v yksin jonottamaan liian vähän rahan kanssa=(

Miksi vanhempi ei voinut maksaa sitä 20s, että lapsi olisi saanut sen hattaran? Missä yleensä vanhempi oli silloin? Eikö viittinyt olla lapsen lähellä kun tiesi, ettei rahaa ole riittävästi? Ajatteli varmaan, että lapselle annetaan vaikkei rahaa olisikkaan riittävästi?

Ihan oikein myyjä teki.

Vierailija
22/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku kehtaa valittaa ettei saanut hattaraa kun ei ollut rahaa? Helvetin pummi katso seuraavalla kerralla että mukulalla on tarpeeksi tuohta äläkä opeta kerjäämään. Kannattaahan se lapselle heti opettaa ettei tarvitsekkaan olla tuotteeseen tarpeeksi rahaa kunhan kerjää sitten alennusta tai jopa tavaran ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinmäiseltä puuttuu 20 senttiä, seuraavalta 30, kolmas 20 sentiä, monelleko asiakkaalle on annettava alennus???

Noissa paikoissa aika moni ostaja on lapsi, eikö?

Vanhemmat opettavat lapselle, että on oltava RIITTÄVÄSTI RAHAA SAADAKSEEN JOTAKIN!

Puutuva raha ois ehkäpä jopa mennyt MYYJÄN PALKASTA, OLISIKO SE MIELESTÄSI OIKEIN?

Miksi et mennyt takaisin makasamaan sen mitä pyydettiin näin lapsesi olisi saantu hattaran ja myyjä sen mitä hän kuulu siitä veloittaa.

Sen verran varmasti ihmiset olisivat joustaneet, että olisivat laskeneet sinut jonon ohi.

Vierailija
24/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisi luullut, että joku aikuinen olisi lasta hieman avittanut. Niin ainakin itse olisin toiminut ja varmaan moni muukin. Tosin jos jonossa oli vain lapsia, niin ymmärrän kyllä, että monellakaan ei varmaan ole ymmärrystä auttaa, eikä sen puoleen varmaan rahaakaan.

Vierailija
25/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunhan se täytyy huolehtia, että lapsesi raha riittää. Ei sillä myyjällä ole aina oikeutta antaa alennuksia eikä velvollisuutta omistaan maksaa toisten lasten hattaroita.

Vierailija
26/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jäänyt ilman. Ja 4v ei ollut yksin ostoksilla vaan 12v veli oli mukana,minä istuin muutaman sadan metrin päässä näköetäisyydellä lapsista pitämässä paikkoja. Jono oli niin pitkä,että lapset eivät voineet sillä hetkellä jonottaa uudestaan kun esitys oli alkamassa.

Lapsi kyllä oppi,että rahoista on pidettävä huolta (oli riittävästi,mutta ilmeisesti tippui matkalla) ja mistään ruinaamisesta ei ollt kyse,kuhan nyt ihmettelin hattaranmyyjän asennetta.

ap

Vierailija
27/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tosissaanko täällä nyt ihmetellään tätä hattaran ja 20sentin puuttumista? Ilman rahaa ei tipu tavaraa ja tämä on lapsenkin hyvä oppia elämänsä aikana. Iskä tai äiskä voi sitten antaa sen puuttuvan 20senttiä jos ovat paikalla, muutoin ollaan ilman sitä hattaraa.

Ja sitten kommentti tähän saako antaa hattaraa vai ei. Itselleni oli lapsena aina kohokohta vapputorilla tai sirkuksessa tämä hattaran osto. Olkoon kuinka paljon sokeria vaan niin eihän niitä hattaroita syödä kovinkaan montaa vuodessa. Annetaan lasten elää lapsekasta elämää ja huolehtikaamme aikuiset ihan omista linjoistamme. Ne kenellä on lapsia katsokoon elämää lapsensilmin, voimme saada monta hienoa vuotta myös itsellemme ilman ryppyotsaisuutta. -Mandi-

Vierailija
28/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä oli näköyhteys, miksei jompikumpi lapsista hihkaissut sinua paikalle????????

Meillä neljä vuotias olisi huutanut äitin paikalle niin kovaa, että olisin kyllä kuullut!! lapsia paikkalla kaksi eikä kumpikaan lähtenyt sinua hakemaan,

Missä oli lasten puhelimet???

Vierailija
29/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nykyihmisiä oikein vaivaa. Miksei sitä rahaa voi antaa köyhemmille tai niille joilla ei yksinkertaisesti ole senttejä???

Ei se raha niin tärkeää voi olla?

Kitsaita paskoja.

Vierailija
30/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kassa jää vajaaksi jos myy eri summalla.

Mulla on joskus puuttunut vähän rahaa ja joku takana oleva on maksanu vajeen.

Ihmettelen sinua miksi et itse puutu tilanteeseen, jos rahaa ei ole oikea määrä niin ei se maata kaada. Miksi ei 12- vuotias huuda että äiti tuus käymään!?

Vierailija
31/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 senttiä on tosi pieni raha. olisi laittanut sitten hiukka vähemmän hattaraa.

Vierailija
32/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-kymppinen mummo oli hattaraa tekemässä,sellaiset kyläjuhlat olivat,missä oli oman kylän sirkusihmiset esiintymässä,ei ollut sen mummon pussista pois.

Mun lapsilla ei ole tapana huudella pitkin pihamaata,tulivat sen ihan paikan päälle kertomaan. 4vuotiaalla ei ole kännyä,12v on,mutta oli kotona.

ap

Vierailija
33/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että järkevä aikuinen varustautuu huvituksiin sen verran, että ottaa mukaan myös rahaa, että voi lapselleen jotakin ostaa.

Myyjä toimi oikein, ap toimi väärin ja kaikenlisäksi vielä kehtaa kitistä täällä!

Vierailija
34/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-kymppinen mummo oli hattaraa tekemässä,sellaiset kyläjuhlat olivat,missä oli oman kylän sirkusihmiset esiintymässä,ei ollut sen mummon pussista pois. Mun lapsilla ei ole tapana huudella pitkin pihamaata,tulivat sen ihan paikan päälle kertomaan. 4vuotiaalla ei ole kännyä,12v on,mutta oli kotona. ap

jos olet lapsesi hyville tavoille kasvattanut niin varmasti ymmärät, miksi niitä alennuksia ei voi antaa, syntyy kassa vajausta!

Oli mummo tai nuori tyttö samalla tavalla se vaje syntyy: 0,20x vaikka sitten 100 ihmisellä on vaje jo 20 euroa!

nuorempi tai vanhempi olisi edellen VOINUT HAKEA SINUT PAIKALLE.

Vierailija
35/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain siksi että ostaja on LAPSI? 20senttiä voi olla aika iso prosentti hattaran hinnasta. Yhtä hyvin mä voisin valittaa että en saanut ostettua YSL:n huulipunaa kun puuttui kaksi euroa! Vaikka olen nainen en saanut alennusta!

Vierailija
36/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi olisi pitänyt älytä kysyä takana seisovalta olisiko sillä ollut antaa 20 senttiä.

Vierailija
37/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonottamaan hattaraa ja antanut hänelle liian vähän rahaa. Lapsi raukka hätääntyy ja syy ei ole hänen. Jos kerjää tavaraa halvemmalla, se on mielestäni häpeällistä.

Vierailija
38/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonottamaan hattaraa ja antanut hänelle liian vähän rahaa. Lapsi raukka hätääntyy ja syy ei ole hänen. Jos kerjää tavaraa halvemmalla, se on mielestäni häpeällistä.

En ikinä laittaisi lasta tuollaiseen noloon tilanteeseen. Seisoisin lähellä vahtimassa, että rahat varmasti riittävät.

Vierailija
39/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt ostamaan uutta hattaraa lapsen kanssa? Miksi teidän moka olisi pitänyt myyjän korjata?

Kait itketit sitten lasta ja haukuit myyjän, mutta et muuta?

Mä ainakin opetan lapseni selviämään tuollaisista tilanteista ihan itse, ei niin, että muiden täytyy antaa rahaa tms.

Vierailija
40/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella oli riittävästi rahaa,oli ilmeisesti pudonnut matkalla.

no seuraavan keran kun oma lapsesi itkee,että ei ole bussirahaa kotiin tai kaupantiskillä jäderahasta onkin hävinnyt 20cnt,jätän auttamatta lastasi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi