Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hattaramyyjä ei voinut myydä lapselle hattaraa kun 20cnt puuttui!

Vierailija
01.06.2010 |

Oltiin sirkuksessa ja lapsi jonotti hattaraa,kassalla sitten huomasi,että 20cnt puuttuu,myyjä ei myynyt,musta aika noloa!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin näitä vastaavia tapauksia tulee pilvin pimein siellä sirkuksessa päivittäin vastaan.

Vierailija
2/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään pienenä saanut ostettua tiettyä juttua kaupasta, kun puuttui 10 penniä. Ei kaikilla myyjillä ole lupaa alkaa myymään pienemmällä summalla kuin, mitä tuote oikeasti maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen budjetti olisi kaatunut sen 20-senttisen antamiseen?

Vierailija
4/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos puuttuu 50cent? Tai euro? Tai koko summa? Mihin se raja vedetään?

Vierailija
5/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin papan ja myyjän keskustelun ja sanoin, että mä voin ihan hyvin maksaa, "vaikka Aleksin Kiven päivän kunniaksi".

Mietin kyllä ensin pitkään, kun ajattelin että tuollaisesta tarjouksestahan voisi ihan hyvin loukkaantuakin. Pappa vaan kysyi, että oletkos ihan tosissasi, johon minä, että joo, mulla on nyt vähän ylimääräistä, kun olen lopettanut ryyppäämisen. Pappaa nauratti ja sitten hän sanoi, että sitten hän kyllä mielihyvin ottaa tarjouksen vastaan. Lähti siitä sitten iloisin mielin hakemaan muita ostoksiaan.

Ja tämä ei ole provo.

Vierailija
6/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin papan ja myyjän keskustelun ja sanoin, että mä voin ihan hyvin maksaa, "vaikka Aleksin Kiven päivän kunniaksi".

Mietin kyllä ensin pitkään, kun ajattelin että tuollaisesta tarjouksestahan voisi ihan hyvin loukkaantuakin. Pappa vaan kysyi, että oletkos ihan tosissasi, johon minä, että joo, mulla on nyt vähän ylimääräistä, kun olen lopettanut ryyppäämisen. Pappaa nauratti ja sitten hän sanoi, että sitten hän kyllä mielihyvin ottaa tarjouksen vastaan. Lähti siitä sitten iloisin mielin hakemaan muita ostoksiaan.

Ja tämä ei ole provo.

Kuka osti ja kuka sanoi/teki mitä?

Vierailija
7/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen sadat kerrat ollut myymässä kaikenlaisissa tapahtumissa ja kyllä se kauppa ei kaadu siihen 20cnt,joskus on annettu ilmaiseksi tai puoleen hintaan. 4v lapsi oli kyseessä,oli koululaisen kanssa ostamassa.

ap

Vierailija
8/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallisesti kysyin yhdeltä siistin näköiseltä keski-ikäiseltä naiselta, että voisiko hän vähän avittaa. Nainen sanoi, että ilman muuta ja anoi mulle euron.

Kyllä mua hävetti pyytää, mutta kotiin olisi ollut matkaa lähes 20 km kävellen ja kaatosateessa. Oli tosi ihana ihminen, kun auttoi kun vaan nätisti pyysin.

Vierailija
9/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapselle voinut antaa rahaa tarpeeksi? Kyllä mä ainakin tarkista hinnat, ennen kuin jonotan tai laitan lapsen jonottamaan.

Vierailija
10/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa olisi halunnut ostaa lohta. Mutta lohi oli liian kallista. Niinpä ap osti papalle sen lohipalan.

Vierailija
11/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

papoille lohta :))

ja lapsella oli rahaa riittävästi vaan oli tainnut matkalla pudota se puuttuva 20centtinen

ap

Vierailija
12/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntöpuolena voi yrittäjänä kertoa, että näitä "euro puuttuu" -ihmisiä riittää vaivaksi asti. Eräskin vakiasiakas jaksaa aina laskeskella rahojaan lompakosta ja tuntuu, että aina on 20 senttiä - 3 Euroa liian vähän ja toteaa "eikö tästä hiukan saisi pois, niin riittäisi rahat?" Alkaa kyllä nyppiä, kun ensinnäkin myyn tuotetta, josta mulle jää maksimissaan 5 Euroa itselle ja toiseksi kyse on räjähtäneen näköisestä köyhäilijästä, joka oikeasti omistaa yli 20 sijoitusasuntoa tässä kaupungissa.

Lasten kohdalla joustaisin, aikuisten kohdalla en enää jaksa, koska sitä käyttää hyväksi kaikki pihit mummut ja kitupiikit ukot.

Vierailija
13/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoi myyjälle nyrkissään olleet rahat ja ojensi kätensä ottaakseen hattaran kun myyjä sanoi,ettei raha riitä,lapsi hätääntyi asiasta.

ap

Vierailija
14/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä häipyi rahantaju, kun siirryttiin euroon.

Vierailija
15/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyipä lapsen hampaat. Kuka urpo nyt edes antaa 4 vuotiaalle hattaraa? Se on puhdasta sokeria.

Vierailija
16/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kukaan muu hattaraa jonottanut lapsi tai (varsinkaan) aikuinen ei jeesannut lasta 20 sentillä.

Vierailija
17/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solidaarisuutta vähän. Jos jokainen jonossa avittaa 5 sentillä niin ei siihen tarvita kuin 4 ihmistä. Jumalauta miten kitsaita ihmisiä liikenteessä. Toivottavasti teidät ryöstetään tai edes lompakkovaras vierailee taskussanne.

Pistäkää raha kiertämään!

Vierailija
18/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei kyllä saanut mitään tolkkua!

Kuulin papan ja myyjän keskustelun ja sanoin, että mä voin ihan hyvin maksaa, "vaikka Aleksin Kiven päivän kunniaksi". Mietin kyllä ensin pitkään, kun ajattelin että tuollaisesta tarjouksestahan voisi ihan hyvin loukkaantuakin. Pappa vaan kysyi, että oletkos ihan tosissasi, johon minä, että joo, mulla on nyt vähän ylimääräistä, kun olen lopettanut ryyppäämisen. Pappaa nauratti ja sitten hän sanoi, että sitten hän kyllä mielihyvin ottaa tarjouksen vastaan. Lähti siitä sitten iloisin mielin hakemaan muita ostoksiaan. Ja tämä ei ole provo.

Kuka osti ja kuka sanoi/teki mitä?

Vierailija
19/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei ole koskaan ennen hattaraa syönyt,veljensä kanssa olisivat puoliksi syöneet. Muitakin urpoja oli siinä jonottelemassa.

ap

Vierailija
20/43 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika eri asia jos itse vastaa tuotteista. Jos olisit itse vaikka vaatekaupassa töissä antaisitko paidasta alennusta? Et, koska saisit huutia myymäläpäälliköltä ja summa vähennettäisiin SINUN palkasta. On myyntikojuja ja kassoja jossa tase lasketaan aina päivän päätteeksi ja jos kassasta puuttuu vaikka se 20cnt niin se vähennetään myyjän palkasta. Kauppias voi antaa vaikka mitä alennuksia ja ilmaistuotteita, mutta ei kassa omin nokkineen.

itsekin olen sadat kerrat ollut myymässä kaikenlaisissa tapahtumissa ja kyllä se kauppa ei kaadu siihen 20cnt,joskus on annettu ilmaiseksi tai puoleen hintaan. 4v lapsi oli kyseessä,oli koululaisen kanssa ostamassa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi