Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutis-apua kaipaan! Pitääkö minun ottaa yhteyttä myyjään vai hänen minuun?

Vierailija
31.05.2010 |

olen ihan uusi käyttäjä. Huusin itselleni osta heti-hintaan konserttilipun. Miten tästä eteenpäin? Miten saan myyjään yhteyden?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista palautteet!!!

Vierailija
2/9 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee sähköpostiin myyjän yhteystiedot ja luultavasti myös vakioviesti josta näet tilitiedot. Saattaa tulla pienellä viiveellä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksen sääntöjen mukaan huutaja eli sinä otat yhteyttä. Kun kohde sulkeutui, niin sait hänen yhteystietonsa. Laita hälle viesti, että mites nyt sitten toimitaan.

Luultavasti myyjäkin ottaa kyllä yhteyttä sinuun, jos sinusta ei kuulu vähään aikaan mitään. Suurin osa esim. täälläkin olettaa, että myyjä ottaa yhteyttä, mutta sääntöjen mukaan se on nimenomaan huutaja, joka ottaa yhteyttä.

Vierailija
4/9 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meklarilta viestin jossa on myyjän yhteystiedot.

Meklain viestin lopussa saattaa olla myös myyjän viesti jossa tilitiedot ja toimintaohjeet.

Tarkista ensin se meklarin viesti ja laitat sitten myyjälle viestiä s-postitse.

Muista tarkistaa myyjän palautteet niin saat vähän mielikuvaa siitä miten hänen aiemmat kaupat on sujuneet.

Nii ja sitten kun kaupat on mallikkaasti hoidettu, muistat myös itse antaa palautteen.

Vierailija
5/9 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänee odotella vaikka sitten aamuun.

Mitä tapahtuu, jos en saa myyjän yhteystietoja ja hän odottaa minun ottavan yhteyttä? Homma seisoo vaan, niinkö?

ap

Vierailija
6/9 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä alareunassa pitäisi näkyä myyjän tiedot. Saat siitä meilin ja puhelinnumeron ja pystyt ottamaan yhteyttä. Joskus huuto.net takkuaa ja voittoviestit tulevat viiveellä ja silloin kestää myös, että nuo tiedot tulevat sinne sivulle näkyviin.

Vierailija
7/9 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänee odotella vaikka sitten aamuun.

Mitä tapahtuu, jos en saa myyjän yhteystietoja ja hän odottaa minun ottavan yhteyttä? Homma seisoo vaan, niinkö?

ap

Mullekaan ei oo tullu voittoviestiä, enkä siis näe yhteystietoja. Voit laittaa myyjälle yksityisviestiä. Laita viestistä kopio itsellesi myös.

Vierailija
8/9 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on nopeampi! Yritän itse olla aina se nopeampi. :)

Eikö tarkoitus kuitenkin ole saada kaupat aikaiseksi, mitä ihmeen väliä sillä on, kumpi ekaksi ottaa yhteyttä?

Vierailija
9/9 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksen sääntöjen mukaan huutaja eli sinä otat yhteyttä. Kun kohde sulkeutui, niin sait hänen yhteystietonsa. Laita hälle viesti, että mites nyt sitten toimitaan.

Luultavasti myyjäkin ottaa kyllä yhteyttä sinuun, jos sinusta ei kuulu vähään aikaan mitään. Suurin osa esim. täälläkin olettaa, että myyjä ottaa yhteyttä, mutta sääntöjen mukaan se on nimenomaan huutaja, joka ottaa yhteyttä.

Naurettavaa ku ostajan pitää kysellä tilitietoja vaikka myyjä voisi ne suoraan pistää ilman turhia sposteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä