Miten paljon teillä on tullut sähkömies maksamaan kotona ja mitä teitte silloin?
Mä en ole käyttänyt kuin kerran elämässäni sähkömiestä - irrotti hellan ja pisti takaisin seinään. Kiinnostaisi kuitenkin tietää, että miten te ihmiset olette viritelleet asuntojanne sähkömiehien kanssa ja mitä ne on maksaneet? Kannattais varmaan kerralla tehdä useampi juttu, jos kerran pyytää paikalle.
Tärkein juttu olis varmaan antennin saaminen toiselle puolelle asuntoa. Meniskö sellainen kaapeli peräti jossain ontelolaatan sisällä? Vai pitäisikö sitä varten tilata joku ihan antennniasentaja?
Kommentit (9)
Että sähkömies tuli meille kotiin maksamaan mulle jostain, mitä mä tein hänelle...? ;P
Tekee jo ruokapalkallakin kaikenlaista :DD
(sori, oli ihan pakko)
Tuntiveloitus lienee 40-60e + matkat ja tavarat päälle.
Kyllä sä saat kaiken näyttämään tosi likaiselta ;-)
Mä jopa näen nyt tuon mielkuVITUS sanankin :-P
Onneksi en kysynyt sentään mitään putkimiehestä, vai onks tuollainen cable guy oikeasti sähköputkimies, heh.
Osaisko tuo sun virittelijä sanoa, että minkä sorttiselle ihmiselle kannattais soittaa ja kysyä sitä tv-antennin vetoa mun makkariin (apuaa.....) ;-)
pikkukeittiöön, olkkariin ja kylppäriin ja hintaa tuli n. 1500 euroa, josta työ ehkä 700 eur (tästä sai kotitalousvähennyksen). Joka käynnistä laskutti erikseen... valitettavasti jouduimme tekemään sähköjen vedot useassa erässä, eli matkoista tuli ylimääräistä maksua.
ihan keltaisilta sivuilta asennusfirman. Ei liian suurta sillä ne harvoin tekee kotikeikkoja. Pienemmät tekee. Myös jollain aviomispalveluilla (hehee :DDDDD ) voi ola luvat tehdä säjköhommia. Tai tarvitaanko tuohon edes lupaa, en tiedä. Sähkäri jo nukkuu joten siltä en pääse kysymään.
Mä haluun kaapelia mun ontelolaatan sisään! ;D
Tärkein juttu olis varmaan antennin saaminen toiselle puolelle asuntoa. Meniskö sellainen kaapeli peräti jossain ontelolaatan sisällä? Vai pitäisikö sitä varten tilata joku ihan antennniasentaja?
300-400 e, oli pari päivää.Tuohon summaan vielä toinen mokoma lisää tarvikkeista. Mutta oli kyllä joka euron arvoinen sähkömies. Teki niin huolellista ja siistiä työtä.
Niin mitäs tää sähkömies ehti parissa päivässä tekemään? ;-)