Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin muutama päivä sitten ihan kamalan pph:n puistossa

Vierailija
31.05.2010 |

Tai itse asiassa niitä oli kaksi. Juorusivat vaan keskenään, vaikka hoitolapset olivat niin pieniä, etteivät osanneet keinua eivätkä kiivetä liukumäkeen. Sitten pari noin 3-4 v poikaa lähtivät kiipeilemään parille kivelle, toinen hoitajista alkoi huutaa pojille ja raahasi toisen vihaisena takaisin hiekalle.

Muutenkin olen kuullut niin monta juttua huonoista perhepäivähoitajista, että aion laittaa 1,5 ja 3,5 vuotiaat lapseni päiväkotiin, vaikka perhepäivähoitoakin olisi saatavilla.

Ryhmiksestä on aiempaa kokemusta ja se toimi hyvin, joten eiköhän pienten ryhmä päiväkodilla ole aika samanlainen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä koskaan perhepäivähoitajille. olen 6 kotiäitivuoden aikana nähnyt liian monta perhepäivähoitajaa enkä koskaan voisi altistaa omia lapsiani sellaiselle toiminnalle, mitä olen nähnyt tapahtuvan päivittäin.

tosiasiassa hyviäkin hoitajia varmasti on, mutta sellaiset eivät ole vain koskaan sattuneet silmään.

Vierailija
2/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia itselläkin. Ikinä en enää lastani pph:lle laittaisi. Melkein kuin heitteille jättäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia itselläkin. Ikinä en enää lastani pph:lle laittaisi. Melkein kuin heitteille jättäisi.

Oon niin samaa mieltä. Meijän lapsi oli kaks päivää pph:lla eikä sen jälkeen enää viety, oli niin hirviä akka se "hoitaja", ei ymmärtäny lapsista mitään, oman kodin siisteys oli tärkiämpää.. :( Onneks saatiin viiä lapsi tutulle hoitoon.

Vierailija
4/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava tapaus! Pidämme vieläkin yhteyttä ja näemme vaikka hoitoajasta jo 6v aikaa. Pph ei tiennyt, että ystäväni käyvät samassa puistossa kuin hän ja muut pph:t, kuulin kyllä ystäviltäni miten nuo hoitivat lapsia, hienosti ja ihan jokainen heistä (4 pph:aa kävivät samaan aikaan puistossa).

Että näin loistavia meillä Tampereella, mahtavia ihmisiä :)

Vierailija
5/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itseänikin hirvittää sosiaalisen kontrollin puute, kun hoitaja on päivät yksin lasten kanssa. Lasten kaltoinkohtelusta ei välttämättä kovin pian jää kiinni (vaikka näitä puistohavaintoja täälläkin raportoidaan). Toisin pk:ssa, jossa sosiaalinen kontrolli pelaa ja hoitajat "vahtivat" toisiaan. Sitä paitsi pk:ssa henkilökunnalla on alan koulutus ja sairaustapauksissa sijaistus toimii (ainakin joten kuten) ettei koko pulju mene kiinni, kun yksi hoitaja sairastuu.

Vierailija
6/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omiani en nyt kyllä uskaltaisi laittaa. Pk:ssa on sentäs muita joten sen ilkeimmänki on oltava edes jotenki asiallinen.

Vierailija
7/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös hyviä. Olen jopa itse ajatellut ryhtyväni moiseksi.

(kääk! täällä on taas tää ärsyttävä varmennuskoodi!!)

Vierailija
8/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia loppuunpalaneita hirviöitä. Siellä voi olla vielä julmempi, opettaa koko ryhmän syrjimään yhtä. Ja turha sanoa, että hoitajia monta ja kontrolli toimii - kukaan ei uskalla avata suutaan.

Vierailija
9/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v ja 9kk hoitoon ja oon aatellu pph:ta kun tuo kuopus on niin pieni et pelkään et se hukkuu sinne lasten joukkoon päiväkodissa ja kun ne siellä tod.näk sairasteliskin enemmän... Mut mitenköhän 9kk ikänen pärjäis päiväkodis?

Vierailija
10/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmella eri perhepäivähoitajalla ja kaikki ovat olleet aivan ihania!!!!!!!!!!! Nykyisellä on ollut lähes vuoden ja on kyllä niin mahtava, vanhempi täti että tyttö haluaisi vapaapäivinäkin sinne ;-)

Jaksaa leipoa, askarrella, retkeillä, ulkoilla jne. Hoidossa on kolme 3-vuotiasta ja yksi 1,5-vuotias.

Tyttö oli päiväkodissa kaksi kuukautta hoitajan sairastuttua ja siellä oli aivan karmeeta. Tyttö ei viihtynyt ollenkaan ja ainakin meidän päiväkodissa ulkona ei kyllä kukaan hoitajista keinuttanut ja viihdyttänyt vaan hoitajat keskenään juttelivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi