Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

osoite vaihtuu huomenna. kelalla ei vielä tietoa.

Vierailija
31.05.2010 |

eli soittelin tänään kelaan kun olen laittanut asumistuki hakemuksen aikoja sitten vireille , mutta epä oo tulli päätöstä. ja kelan vastaus oli se että; joo meillä ei täällä kyllä vielä niinku näy että sun osoite olis mihinkään vaihtunut(maistraatissa ei ole osoitetta päivitetty?) siis mahtaakohan se sitten huomenna näkyä niillä kun osoite virallisesti vaihtuu huomenna. mutta jos näin on niin on kyllä aika naurettavaa touhua kun asumistuen maksu päivä on 1.päivä. noh ihan sama... eihän tuolla kelalla ikinä mikään toimi(ainakaan mun kohdalla)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee virallisuuden mukaan :)

Vierailija
2/4 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtumapäivästä parin päivän kuluessa tieto on Kelalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sinäänsä tosi tyhmää koska jos ajattelee että asumistuen maksupäivä on se 1.6 ja vuokra maksupäivä on esim. 5.6 niin eihän ne ehdi millään sitä päätstä tehdä. ja asia on tuskin lähtenyt käsittelyynkään... no ei ole minun oneglma mutta kuitenkin

Vierailija
4/4 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmiahan siitä voi jollekulle seurata, totta. Mutta tulevaisuuden muuttoja ei tietenkään voi faktana esiintyä missään tietojärjestelmissä. Saattaapi vaikka talo palaa tai muutto peruuntua, tai jopa muuttaja itse kuolla, eli asia ei ole ikinä totta ollutkaan.