joku raja masturboinnillakin
yllätin miehen naimasta sämpylätaikinaa oli kovin nolona mutta minä olen raivona! eikö edes runkkausta voi tehdä " normaalisti" ????!!
mykkäkoulu on päällä enkä tiedä vielä, mitä teen tämän johdosta.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkö olisit tehnyt siitä taikinasta aamusämpylät jollet ois tienny!!?? HIHHIHHhihhihhii!! :D
Eip tuo mitään...omassa nuoruudessamme mies ja miehen kaveritkin innostuivat kesäkalliolla rakkolevästä ja jostain kallion kolosta mihin se rakkolevä laitettiin..hmm...enää ei taida olla vastaavia touhuja! toivon mukaan.
Ja mieheni veli on myöntänyt kerran kovertaneensa kurkun ja koittanut panna siihen. KUlli taisi olla liian iso kun kurkku meni halki. Myös imuriin on harva se mie koittanut tunkea veitikkaansa...
Minä panin pikkupoikana limsapullon kierrekorkkeja, joissa oli sellainen pehmeä muovipinnoite laitettu. Jossain välissä kävi ahtaaksi. Ties vaikka ois jäänyt tavaksi ellei ois tullut koko-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
...yritti tehdä donitseja. Kuorrutteella.
Noh, onhan sinne pimpulaankin ihmiskunnan historiassa työnnetty kaikenlaista. Kaverini on polilla töissä, ja siltä kuulee hyviä juttuja.
PS: Oliivit kannattaa aina laskea, ennen kuin alkaa mättää värkkiinsä.
Tätä minäkin olen yrittänyt tytöille opettaa, mutta yksikään ei ole uskonut.
Ehkä vartalosi ei ole riittävän taikinainen . Pitääkö sitä juosta ja jumpata ? :D
Vierailija kirjoitti:
Sama vanha kalajuttu kiertää paikasta toiseen...
Olet oikeassa. Tää on jo vanha juttu ja osoitus siitä, että kaikki mitä nettiin kirjoitat, säilyy siellä.
Kirjoitin tän nimittäin yks. aamupäivä keväällä 2004.
Ei tää ihan oma idea ton matikan osalta ollut. Meitä oli isompi porukka Lapissa pari vuotta aiemmin. Oltiin mökillä kaukana kaikesta ja satoi. Viinaa oli tarpeeksi. J. nyrjäytti tunturissa jalkansa eikä päässyt edes jokivarteen kalaan, puhumattakaan tansseihin sadan kilsan päähän, johon oli suunnitellut menevänsä. Miestä naitatti kuitenkin ja arveli, että jos me tervejalkaiset juostais joku poro kiinni niin hän panis sitä. Me, että ei me viittitä, mutta voitais ettiä kiven kolosta made joka ottais sulta suihin. Sitä stooria sitten porukalla (mukana yks nainen) sadetta pitäessä, viinaa lipittäessä ja saunoessa kehiteltiin ja oli tarkoitus pistää siitä firman intraan tai lehteen matkajuttu. Mutta se sitten jäi. Tuskin lehteen olis huolittukaan.
Olin keväällä 2004 irtosanottuna ilman työvelvoitetta ja tuli kirjoiteltua erinäisille netti saiteille kaikenlaista Pahkasika-henkiistä juttua monen moisista aiheista, yleensä johonkin keskusteluun. Tän tein em. Lapin reissun innoittamana Soneran Elleihin ( silloin Vauvaa vastaava keskustelu-saitti) Oudoin seksikokemuksesi -avaukseen. Taisin postata sen myös Suomi24 Seksi-keskusteluun. Alkuperäinen idea mateesta oli Lapinreissulta, muuten kehittelin uuden stoorin mökkiympäristöön.
Ihan hauska havaita, että joku hengentuotteeni on elänyt näinkin pitkään netissä. Googletin ja toden totta, tätä on kopsattu aika paljon eri sivustoille. Pari muutakin stooria näkyy kiertävän samalla tavalla.
Joku voi epäillä, että yo. ei ole totta. Jos löydätte netistä vanhemman version kuin kevät (ehkä maalis- tai huhtikuu) 2004 Elleissä ja Suomi24, niin silloin olen huijari.
Terveiset muille alkuperäisille ideoi'ille J:lle, MRV:lle ja K:lle
PS. ollaan muuten kaikki tylsiä it- inssejä, töissä oli tolla porukalla hauskaa😂.
t. T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vanha kalajuttu kiertää paikasta toiseen...
Olet oikeassa. Tää on jo vanha juttu ja osoitus siitä, että kaikki mitä nettiin kirjoitat, säilyy siellä.
Kirjoitin tän nimittäin yks. aamupäivä keväällä 2004.
Ei tää ihan oma idea ton matikan osalta ollut. Meitä oli isompi porukka Lapissa pari vuotta aiemmin. Oltiin mökillä kaukana kaikesta ja satoi. Viinaa oli tarpeeksi. J. nyrjäytti tunturissa jalkansa eikä päässyt edes jokivarteen kalaan, puhumattakaan tansseihin sadan kilsan päähän, johon oli suunnitellut menevänsä. Miestä naitatti kuitenkin ja arveli, että jos me tervejalkaiset juostais joku poro kiinni niin hän panis sitä. Me, että ei me viittitä, mutta voitais ettiä kiven kolosta made joka ottais sulta suihin. Sitä stooria sitten porukalla (mukana yks nainen) sadetta pitäessä, viinaa lipittäessä ja saunoessa kehiteltiin ja oli tarkoitus pistää siitä firman intraan tai lehteen matkajuttu. Mutta se sitten jäi. Tuskin lehteen olis huolittukaan.Olin keväällä 2004 irtosanottuna ilman työvelvoitetta ja tuli kirjoiteltua erinäisille netti saiteille kaikenlaista Pahkasika-henkiistä juttua monen moisista aiheista, yleensä johonkin keskusteluun. Tän tein em. Lapin reissun innoittamana Soneran Elleihin ( silloin Vauvaa vastaava keskustelu-saitti) Oudoin seksikokemuksesi -avaukseen. Taisin postata sen myös Suomi24 Seksi-keskusteluun. Alkuperäinen idea mateesta oli Lapinreissulta, muuten kehittelin uuden stoorin mökkiympäristöön.
Ihan hauska havaita, että joku hengentuotteeni on elänyt näinkin pitkään netissä. Googletin ja toden totta, tätä on kopsattu aika paljon eri sivustoille. Pari muutakin stooria näkyy kiertävän samalla tavalla.
Joku voi epäillä, että yo. ei ole totta. Jos löydätte netistä vanhemman version kuin kevät (ehkä maalis- tai huhtikuu) 2004 Elleissä ja Suomi24, niin silloin olen huijari.
Terveiset muille alkuperäisille ideoi'ille J:lle, MRV:lle ja K:lle
PS. ollaan muuten kaikki tylsiä it- inssejä, töissä oli tolla porukalla hauskaa😂.
t. T
Ai niin. Joku mainitsi tässä ketjussa Philip Rothin kirjan Portnouyn tauti. Luin sen teininä ehkä noin 1970 nurkilla. Pakko myöntää, että sillä oli aikamoinen vaikutus, saman noinen kuin Jarkko Laineella, Markku Innolla ja vaikka MA Nummisen Underground jutuilla.
Jos joku poikalapsen äiti miettii mitä hänen teinipoikansa mielessä liikkuu, niin Rorhin kirjasta se selviää. Suosittelen, vaikka voi se varmaan järkyttää; näin se vaikutti joihinkin työkaveriäiteihin, jotka ihmettelivät teinipoikiaan ja joille lainasin kirjan Juuri näin se minun elämässäni meni. Ja miksipä ei myös vaimo voisi sen perusteella aavistella, että mitä miehensä päässä pyörii.
Sikäli hyvä avaus ap:ltä tämä taikinajuttu 👍
..sämpylöö? Oliko edes gluteenitonta vai mitä. Ja vaikuttiko miehensperman makuun yhtään edes? (Positiivisesti++ toki;) - Toki. Kun oote lopettaneet sennaivin ja naurettavanmykkä kouluilun..
Saako mies taikinasta hiivan vai taikina miehestä?