päästetäänkö sairaalasta enää tähän aikaan ketään kotiin?
mies meni aamulla leikkaukseen, leikkauksen piti alkaa klo 10, jolloin kotiin olisi päässyt jo neljän aikoihin. Ilmeisesti leikkaus on viivästynyt, kun mitään ei ole kuulunut. Olen tässä ollut koko illan varautunut lähtemään hakemaan miestä kotiin, mutta jokohan nyt voisi ajatella, ettei se tänään enää pois pääse? Vaihtaisin yöpuvun päälle ja menisin katsomaan vaikka leffaa (lapsi kaverilla yökylässä).
Kommentit (5)
ja koska ei ole soittanut, ei varmaan ole vielä siinä vaiheessa, että voisin lähteä hakemaan. Ei se ole mikään vakava leikkaus, sillä on käsi poikki ja jotain nivelsiteitä korjataan samalla, en ole huolestunut, mies soittaa kun voi. (Huomenna jos ei mitään kuulu, niin soitan sairaalaan ja ihmettelen asiaa)
Ei sieltä vissiin enää päästetä, enkä kovin myöhään jaksaisi lähteäkään, sinne on kuitenkin 60 km matka ajaa.
Jos leikkausajat venyneet iltapäivään ja miehesi leikattu myöhässä, seuraavat tietyt kriteerit ennen kotiinpääsyä, kun ne täyttyvät, pääsee kotiin. Päiväkirugisen toimenpiteen jälkeen pitää saada pissattua, syötyä, pahoinvointia ei saa olla ja joku pitää olla hakemassa.
tai heräämössä. itse olen ollut usean kerran leikattavana tuollaisessa Lyhki-yksikössä, kyllä siellä on voinut laittaa viestiä omalla puhelimella, että leikkaus on myöhässä tai kohta pääsen tms
Ei tullut mieleen soittaa sinne sairaalaan