Nolaanko itseni, olen 49v naimaton nainen,sinkku,
menen kesällä häihin ja aion myös mennä sitä kimppua kiinni ottamaan jonka se morsian heittää.
Kommentit (19)
jos se mies vaikka vihdoin ja viimein tajuais sitten kosia...
No kai tossa jotain järkeä on. En ymmärrä miksi kukaan joka ei seurustele edes menisi kimppua pyydystämään. Se ei auta tippakaan miehen löytämisessä.
Niin meillä ei noita perinteisiä tylsiä kimpun viskomisia ja muita ryöstöjä tehdä.
Todella mielikuvituksetonta!
Ettei vain perimmäinen tarkoitus olisi ollut koota naimattomat naiset keskelle lattiaa, jotta niitä voidaan oikein sääliä.
Jotenkin hirvittää sekin, miten vakaasti jotkut uskoo leikin ennustusvoimaan. Sain kerran naarmuja joltain naimahaluiselta naaraalta, joka rynni ohi, vaikka yritin olla mahd. syrjässä koko leikin ajan. Olin siinä mukana vain, ettei ystäväni, joka oli morsian, pahoittaisi mieltään.
joissa morsian sinkosi kimpun jonkun autokatoksen katolle. Joku nainen yleisöstä huusi että "Pera, toimi". Mun poikaystävä, Pera nimeltään, luuli että minä huusin. Se kiipesi tolppaa pitkin katolle kuin apina, haki kimpun sieltä ja toi mulle, ja mua nolotti :D.
Niin meillä ei noita perinteisiä tylsiä kimpun viskomisia ja muita ryöstöjä tehdä.
Todella mielikuvituksetonta!
sinne minäkin syöksyisin, olen 47v aikoja sitten eronnut yksinhuoltaja.
Kannattaa ehkä miettiä mistä olet saanut päähäsi sen, että morsiuskimpun kaappaaminen olisi tietyn ikäisille naisille noloa. Ja sitten tehdä sille asialle jotakin. Mainosmiehet on päättäneet, että tää maailma on 23-vuotiaitten naisten, mutta sehän on vain mainosmiesten mielipide. ;)
Mutta se on noloa, kun joskus kimpunheittoon ja sukkanauhan heittoon yritetään työntää jotain vanhoja avopareja.
Jos avoliitossa ollaan oltu esim. 10v ja lapsiakin useampi, se avioliitto tuskin on mikään unelmien kohde.
Hauskoja häitä ja naimaonnea syksylle! Tiedä vaikka saisit sulhon just sieltä juhlista.
ne jotka eivät ole naimisissa, paitsi lesket tietysti. Myös ne avoliitossa olevat, koska heilläkin, jopa niillä 10v yhdessä olleilla, on yhä mahdollista mennä naimisiin. Jos ei ole naimisissa, on mahdollista, että menee, ja sen vuoksi on sitä kimppua juostava ottamaan kiinni.
Mutta se on noloa, kun joskus kimpunheittoon ja sukkanauhan heittoon yritetään työntää jotain vanhoja avopareja. Jos avoliitossa ollaan oltu esim. 10v ja lapsiakin useampi, se avioliitto tuskin on mikään unelmien kohde.
En ymmärrä vastaustasi. Kai se avioliitto voi olla heilekin unelmien kohde ihan samalla tavalla kuin toista tai kolmatta kertaa avioituville.
Mutta se on noloa, kun joskus kimpunheittoon ja sukkanauhan heittoon yritetään työntää jotain vanhoja avopareja. Jos avoliitossa ollaan oltu esim. 10v ja lapsiakin useampi, se avioliitto tuskin on mikään unelmien kohde.
En ymmärrä vastaustasi. Kai se avioliitto voi olla heilekin unelmien kohde ihan samalla tavalla kuin toista tai kolmatta kertaa avioituville.
Jos tosiaan on ollut 10 vuotta avoliitossa ja lapsiakin tehty, niin tuskin kumpikaan mitään häitä haaveilee. Melkoista myötähäpeää saa tuntea, jos joku hyvääajatteleva mummeli yrittää tällaisia työntää "hääonnea tavoittelemaan"
Mikää estää avioitumasta jos oikeasti haluaisivat?
Luuletteko oikeasti et se kimppu päättää sen kuka menee naimisiin. :D
avopari ei haluaisi naimisiin? Miksi se olisi heille niin kauhea asia mennä naimisiin? Vai onko se niin, että eivät kehtaa mennä 10 vuoden seurustelun jälkeen, koska kaikki sitten kysyisivät että: "Miksette aikaisemmin voineet mennä naimisiin, eikö toinen teistä halunnut? Miksi piti miettiä niin kauan?"
että suurin osa 10 vuotta seurustelleista avopareista, joilla on jo lapsiakin, haluaa naimisiin. Tai monestihan se on niin, että toinen osapuoli haluaisi, mutta toinen vastustaa naimisiinmenoa. Suurin osa sitä morsiuskimppua tavoittelevista naisista taitaa yleensä olla juuri noita kauan miesystävänsä kanssa yhdessä olleita, ja suurimmalla osalla jo lapsetkin hankittuna. Ja luulen, että moni nainen tuolloin oikein innoissaan menee yrittämään sen morsiuskimpun nappaamista, jos se mies vaikka vihdoin ja viimein tajuais sitten kosia...