Selviäisikö miehesi? Jos joutuisit itse 2 vkkikosi sairaalaan
Kommentit (44)
kahden lapsen kanssa. Tosin nuorimmainen pitäisi opettaa tuttipullolle. Ja miehen vanhemmat joutuisivat tällä hetkellä auttamaan päivisin, kun miehellä on nyt pahimmat työkiireet. Yrittäjänä kun ei voi oikein olla pois töistä, kun kausiluontoinen työ ja jos ei töitä tee silloin, kun niitä on, tulee aikas ankea loppuvuosi.
Voisin virua sairaalassa luottaen siihen että kotona on kaikki hyvin. Toivottavasti paranisin ja pääsisin takaisin kotiin.
Mieheni selviäisi lastemme kanssa myös jos kuolisin.
Samalla lailla mieheni saisi ystäviltämme ja muilta läheisiltä apua kuin minä (vrt se toinen ketju).
Selviää myös ihan mielellään jos lähden muutamaksi päiväksi rentoutumaan.
Lapsia 3, 4-vuotias, 2-vuotias ja vauva.
on muutenkin puolet vuodesta koti-isänä joka vuosi.
Laskujen ja tilien kanssa olisi ihmeissään, itse kun olen viimeiset 5 vuotta ollut "kirjanpitäjänä" ja ukko on vaan luottanut että tilillä on rahaa ja minä hoidan. Ja tykkäänkin hoitaa laskuasiat itse niin tiedän tasan ja tarkkaan missä mennään.
Ehkä myös aavistuksen sotkuisempaa olisi, koska ei pysy yhtään niin hyvin lasten perässä kuin minä.
Kerran meillä on tullut tilanne vastaan että tapeltiin ja minä sanoin lähteväni, että keksi sä miten lapsesi hoidat kun et arvaa miten paljon minä vaivaa nään kaiken eteen.
"No kukas noi lapset hoitoon vie? ja hakee?"
Tajusi itsekin kuinka vähällä on päässyt kun mä olen hoitanut tälläiset asiat, muuttanut omia työvuorojani ja pyytänyt mummeja ja kummeja ja ystäviä hoitamaan ja hakemaan jos on ollut tilanteita ettei kumpikaan töiltään kerkiä. Ja eipä ole noin tyhmiä kysellyt sen jälkeen!