Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviäisikö miehesi? Jos joutuisit itse 2 vkkikosi sairaalaan

Vierailija
31.05.2010 |

laitetaanpa kysely näinpäin?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vko kuluisi isän kanssa pelikonsolin äärellä.

Ovat jo koulukaisia, joten ei noiden hoitamisessa taitoa enää tarvita, kun saavat itsekin ruokaa otettua jne. Voisi kyllä nuo nukkumaan menot mennä hiukan myöhäiseksi.

Siistinä osaa kyllä pitää kämpän ja varmasti anoppikin auttaisi 2 viikon aikana.

Eli kyllä mieheni selviäisi.

Vierailija
22/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kolme koululainen, uhmis ja taapero :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviäisi, mutta ei laittaisi ruokaa ja syöminen muutenkin olisi sinnepäin eli leipää ja makkaraa, jos on nälkä. Lapset pesisi varmaan itse pyykkinsä.

Vierailija
24/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on jo selvinnytkin, useamman kerran. Mulla on kolme sektiota (= kolme nuorinta) ja on ollut siten isompien lasten kanssa kotona joka kerta. Vikalla kerralla olin sairaalassa yhteensä 10 päivää putkeen (isompia komplikaatioita) ja oli sen aikaa kotona 4 lapsen kanssa. Ei valittamista :).

Tosin eipä meillä viittä lasta olisikaan, jos mies olisi ihan kädetön ;-D

Vierailija
25/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olette opettaneet miehenne siihen, ettei mitään tarvitse tehdä, vaan teette kaiken itse! Tai vielä pahempaa, ette anna miestenne tehdä mitään koska jälki ei ole teitä tyydyttävää!

"kaikki pitää ite tehä kun ei se mitään osaa..." Sitten valitetaan kun aina pitää tehä kaikki itse ja mies vaan makaa sohvalla.....

Vierailija
26/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ole varma. Ihan fiksu mies kyseessä ja osaa tehdä kotitöitä, on vain paljon poissa kotoa, joten voisi olla ihmeissään lasten juttujen kanssa.

Vierailija
27/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taatusti selviäisi. Osaa tehdä ruokaa, siivoaa, käy kaupassa, hoitaa raha-asiat. Melkein sanoisin että koti olisi siistimpi ja lapsilla tiukempi komento kuin minun "johdossa" ollessa.

Vierailija
28/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa mies selviaisi oikein hienosti. Lapset saisivat terveellista ruokaa (mies on hyva kokkaamaan) ja muutenkin hoito olisi hyvaa ja lapsilla olisi mukavaa tekemista.

MUTTA- pyykkivuori olisi valtava ja kodin jarjestyksessa olisi parantamisen varaa :-). Likaista tuskin olisi, mutta voisin kuvitella etta kaikki tavarat olisivat hujanhajan.

Vierailija
29/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin teoriassa, mutta koska on työssä 07-19, niin kotihoidetut lapset olisivat siis käytännössä isovanhempien kanssa päivät. Eipä siinä lasten nukkumaanlaitossa paljon "selviämistä" vaadittaisi..

Vierailija
30/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, myös mieheni selviäisi 2 viikkoa ja kauemminkin ihan heittämällä.

En tajua millainen mies ei selviäisi.

Ongelman voisi aiheuttaa se, että miehellä on valtavasti työmatkoja, mutta voisi varmasti kahden viikon säteellä niitä sumplia.

Mies laittaa meillä muutenkin ruoan aina kun on kotona, eli senkään puoleen ei olisi ongelmaa. Paremmin varmaan söisivät kuin minun kanssani.

Myös pyykkihuolto toimisi. Joku villavaate voisi vahingossa kärsiä kutistumisen kun joutuisi vahingossa kuivausrumpuun. Siivouskin tulisi hoidettua, tosin ehkä vessojen siisteydessä voisi olla huomautettavaa :)

Myös harrastusrumban pyörittäminen voisi jäädä puolitiehen, mies ei ole noissa ihan yhtä kärsivällinen kuin minä.

Meillä 3 lasta, vanhin 9 v ja nuorin 4,5 vee.

Vierailija
31/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joutui tuohon yllättäen (mä jouduin sairaalaan). En kyllä epäillytkään. Siivouksesta sama mutta kunhan ovat massut täynnä ja puhtaissa vaatteisa ja hyvällä mielellä.

Kyllä ne miehet osaa. Munkin mies kuitenkin on asunut ihan yksinkin, miksei osaisi ruokkia lapsiaan ja pyykätä?

Aiemmin oon ollut 1-3 yötä pois, joskus työreissussa ja joskus hupireissulla, hyvin on nekin enneet.

Vierailija
32/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokaisen tämän katon alla asuvan aikuisen ON kyettävä huolehtimaan sekä kodista että lapsista. Piste.

Vierailija
33/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis osaa masturboida? Kannattaisi varmaan opettaa ettei noin ikävästi pääse koskaan käymään.

pussit halkeaisivat jo viikon sairaalassaolon jälkeen.

Vierailija
34/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisi kuitenkin hommaamaan jonkun hakemaan lapset tarhasta ja koulusta ja olemaan lasten kanssa tunnin pari - tai joutuisi itse tekemään lyhyempää päivää töissä.

Kaikki hommat hoituisi ainakin jollain lailla. Koville toki joutuisi, kun on pitkät työpäivätkin.

Vierailija
35/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisin yllättäen sairaalaan 2 viikoksi, niin mies olisi huolesta sairas. Luultavasti isovanhemmat, kummit ja sisarukset hoitaisi lapset ja kodin, mies olisi töissä sen mitä pystyisi ja sitten mun luona sairaalassa.

Hoitaisi toki aamut ja iltatoimet, mutta tuskin ehtisi ja pystyisi pesemään pyykkiä, laittamaan ruokaa tai siivoamaan.

Vierailija
36/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasten hoidosta/ip-kerhosta hakemisten sovittaminen olisi hankalaa ja työmatkojakin sillä on aika paljon. Varmaan äitinsä tulisi jeesaamaan

Vierailija
37/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa kun lapset olivat 1v ja 5v. Mies ja lapset pärjäsivät oikein hyvin, mutta siinä stressin keskellä mies ei kyennyt töihin. Hän sai minua hoitaneelta lääkäriltä sairaslomaa.

Vierailija
38/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä senkin koti!

Jos ei siivoaisi yhtä usein kuin minä niin johtunee sillä että käy töissä ja on erilaiset prioriteetit kuin minulla, olemmehan eri ihmiset!

Mieheni osaa siivota, tehdä ruokaa, hoitaa lapsia, vie niitä reeneihin, leikkii.

Meillä on mies ollut joskus työttömänä, hoiti taloutta ja minä kävin töissä. Ei ukko silloin vittuillut että mun tarttis siivota, se oli ehtiny pyörittämään pyykit ja astiat koneessa niitten 9 tunnin aikana kun olin töissä!

Vierailija
39/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta ruoka olisi varmaan parempaa. (Ei välttämättä terveellisempää tosin).

Miten ihmeessä muuten EI selviäisi, ihan täysjärkinen aikuinen ihminen se on! En olisikaan minkään avuttoman reppanan kanssa joka ei osaa huolehtia lapsista, itsestään ja taloudesta.

Vierailija
40/44 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmia olisi!