Voi itku tätä lantion löystymisen kipua :( rv28
Nyt se sitten iski ihan totaalisesti. Käveleminenkin on täyttä tuskaa, kun ei voi toiselle jalalle varata painoa juuri lainkaan ilman hirveää kipua lantioliitoksessa. Puolet asioista jää tekemättä, kun ei voi oikein muuta kuin istua. Pahin pelko on, että tätä sitten jatkuu ja jatkuu. Siinä peruuntuu sitten koko kesän menot :(
Kolmas raskaus. Muissakin ollut liitoskipua selässä, muttei edes kaksosista näin pahasti, etteikö pystyisi liikkumaan edes kohtuullisesti.
No, kunhan purkauduin...
Kommentit (4)
sitten myöhemmin, tosin sitten kuvioihin iski häpyluuliitoksen kivut. Saa nyt nähdä, mitä tällä kertaa on luvassa...
ap.
Mulla sama ongelma, saikkua kirjoitettiin rv 18 aina äitiysloman alkuun asti. Mitään isoa apua siihen ei ole, eli et voi muuta kuin koittaa ottaa rennosti ja liikkua mahd. vähän. Minä olen ihan kotiarestissa, en pääse edes lähikauppaan yksin.
Lekuri kirjoitti kipuun Panadolia, 1 mg tabletteja (eli yksi tabletti vastaa kahta käsikauppa-panadolia), annostus 1-4 kpl päivässä (eli 2-8 kpl käsikauppa-panadoleja). Lisäksi sain lainaksi kyynärsauvat, joiden avulla saa helpotettua tosi kipeän vasemman lonkan kulkua. Keppien avulla saa myös pidettyä kropan suoremmassa, eli on vähemmän keinuvaa sivuttaisliikettä, ankkakävelyä. Keppeihin voi myös nojata, kun pystyssä seisominen sattuu.
Täytyy sitten katsoa, jos ihan kepit tarvitaan. Sairaslomaa en tarvitse, kun olen muutenkin kotona ja teen mahdollisesti vähän töitä tietokoneella. Eipä täällä kyllä paljon lepäillä, kun on 3 lasta hoidettavana. Kai se vaan jotenkin täytyy pärjätä ja pyytää vaikka perhetyöstä siivoojaa. Panadolia ja Panacodia jo löytyykin. Täytyykin ottaa sellainen, jos sen avulla jotenkin pystyisin tuonne lähikauppaan.
ja kolmas raskaus. tuossa vaiheessa se alkoi, mutta helpottaa välillä. eniten vaivaa vasen nivunen joka polttelee ikävästi. .
ja vitun varmenne ei kelpaa *hermo*