Suonikohjujaloilla uuden miehen kanssa!
Olen eronnut pari vuotta sitten kahden lapsen äiti ja lähiaikoina löytänyt rinnalleni uuden ihmisen. Mulla on kauhea ongelma, ku en halua näyttäytyä uuden ihmisen edessä alasti, koska häpeän jalkojeni suonikohjuja, joita on ollut nuoruudesta asti. Kohta oleen kylläkin menossa leikkaukseen, mutta tuskinpa kumppani odottaa ihmettelemättä niin kauan . Voi helvata, taitaa olla kumoon tuomittu suhde tämäkin.
Kommentit (10)
Mulla on kauhea ongelma, ku en halua näyttäytyä uuden ihmisen edessä alasti, koska häpeän jalkojeni suonikohjuja, joita on ollut nuoruudesta asti.
Ongelma on siinä, että todennäköisesti häpeät leikkauksen jälkeen jotain muuta kohtaa kehossasi. Ei sinun tarvitse selitellä mitään puolisollesi, sinä olet sellainen kuin olet.
M34
Mitä ihmettä! Aika pinnallinen suhde täytyy olla teillä, jos et uskalla näyttäytyä omana itsenä. Anna palaa vaan, tuskin se mieskään ihan täydellinen on!!
Ainakin stadissa on jokunen liike, joissa voi saada kokovartalomaalauksen ja sitä kautta päivittyneemmän hipiän samalla.
Sitten on tietysti valaistus. Riittävästi himmentimiä makuuhuoneeseen ja kaikki sellaiset valot pois, jotka on suunnattu suonikohjuihin. Yksinkertaisinta on tietysti vain sammuttaa valot.
Verkkosukat - sellaiset pienireikäiset - voivat myös kyydittää tilanteen maaliinsa.
Voitte rakastella myös kylpyammessa jossa on runsaasti vaahtoa.
Anna hänelle vain suuseksiä ja jätä jalkasi peiton alle.
Väitä että jouduit auto-onnettomuuteen ja kipsaa molemmat jalkasi.
Ja viimeisenä vinkkinä:
Unohda koko juttu ja hyppää sänkyyn. Jos juttu suonikohjuihin kaatuu, niin se jatkamisen arvoista ole alunperinkään ollut.
Samalla pääset unelmanaisen mittoihin: Suu on juuri oikealla korkeudella suihinottoon ja lätkää katsellessaan mies voi käyttää sua sohvapöytänä ja pitää tuoppia kätevästi pääsi päällä.
ei varmasti ole suonikohjuillasi mitään merkitystä miehelle.
Tsemppiä!
Ai niin enhän minä olekkaan ottamassa uutta miestä, yhdessä oltu 45 vuotta.Minä en häpeä mitään, ei tuo mieskään ole enää puhdas pulmunen. Kummallakin on iän mukaiset ropat, niin n e muillekkin tulee aikanaaan.
On voivotellut niitä ties kuin pitkään. Mutta ilman tätä keskustelua en olisi edes muistanut koko asiaa, sillä en IKINÄ tutki hänen suonikohjujaan. Silloin kun naidaan, kiinnostaa pillu, pylly, tissit, kasvot ja vartalo noin ylipäätään. Eli ei siinä paljon suonikohjuja ehdi ajattelemaan ;-)
Se näissä komplekseissa on hauskaa, että miten itsekeskeisiä ne onkaan. Nainen murehtii suonikohjujaan, rintojensa kokoa ja perseensä leveyttä peläten, että ei ole miehen mielestä tarpeeksi seksikäs. Ja niinpä on itse itselleen suurin este siihen, että seksi olisi maksimaalisen nautittavaa.
Ja SAMALLA mies puolestaa murehtii kalunsa kokoa, kestävyyttään, taitojaan, vatsamakkaroitaan - ja on siis niinkään itse itselleen suurin este sille, että seksi olisi maksimaalisen nautittavaa.
Suokaa anteeksi, mutta jotain ihan helvetin huvittavaa tässä asetelmassa kyllä on, haha!
M40
hän tuskin välittää vähääkään sinun suonikohjuistasi. joten käyttäydy etukäteen, kuin niitä ei olisikaan ja jos niistä jälkikäteen tulee puhetta, voit kertoa, että olet leikkaukseen menossa.