Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko suomalaiset naiset lyhytjalkaisia ?

Vierailija
13.09.2003 |

Rouva Ratia näyttää niin väittävän illan televisio-ohjelmassa. Koska naisen jalkojen pituus liitetään nykyään usein myös naisen seksikkyyteen, toin tämän kysymyksen esiin tälle palstalle.

Siis galluppi pystyyn : kerro pituutesi ja jalkojesi pituus jalan sisäsyrjästä nivusesta lattiaan mitattuna.

- 165 / 76 -

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia sitten on se, kuinka moni haluaa pelkän estetiikan takia sellaisilla kävellä tässä ilmastossa.

En muuten ole koskaan tavannut kansaa, jonka edustajista vain jompi kumpi sukupuoli poikkeaisi epäedukseen muista kansoista. Ei olisi järkevää luonnolta kasvattaa vaikkapa miehistä pitkiä hujoppeja ja naisista lyhyitä lättänöitä. Löpötyksen suomalaisten naisten rumuudesta ja kauheudesta voi kuitata seksimatkailua harrastavien tai siitä unelmoivien miesten sovinistisena itsetunnonkohotusmantrana. Suomalainen nainen on semmoinen minkä suomalainen mies ansaitsee, ei enempää eikä vähempää :)

Vierailija
22/23 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sit taida olla suomalainen, vaikka olen kyllä suomessa syntynyt ja vanhempani ovat suomalaisia.

Mulla pitkät jalat ja lyhyt selkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi tulla ennätys ;)

no olisi se hurjan näköistä jos jalkani olisivat 70 cm.

se hyvä puoli pituudessa yleensä ettei näytä läheskään niin tuhdilta mitä suhteessa saman painoinen, lyhyempi nainen näyttäisi.

itse olen kropaltani normaali. myönnän itsekkin että pitkät jalat ovat seksikkäät mutta kohtuus kaikessa. sopusuhtaisuus on pop!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme