Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaka näyttää koko ajan 70 kg, vaihtuukohan multa vaan massa?

Vierailija
30.05.2010 |

Olen maaliskuusta asti juossut aamuisin ja käynyt punttisalilla pari kertaa viikossa. Vaakalukemat masentavat; aina sama luku.

Tiedän että lihaskudos painaa enemmän kuin läski, mutta silti kauhea epäusko vaivaa mieltä - johtuukohan painon nousu sittenkin siitä, että ruokahalu on vain kasvanut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään. Mies ei osaa myöskään sanoa juuta eikä jaata.

Vierailija
2/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja järjestelmällisellä treenaamisella 1-1,5 kg vuodessa, eli se ei valitettavasti selitä tuota. Eli syöt sen mitä kulutat, siksi paino ei nouse eikä laske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tapa seurata painonhallintaa (poliittisesti korrekti termi sille että haluamme eroon läskeistä:) on vyötärönympäryksen mittaileminen. Jos lenkkeilet, niin pitäisi sulattaa juuri keskivartaloa. Mulla sama tilanne, että olen taas aloittanut liikunnan, paino ei liiku mihinkään mutta vyötärö sulaa hiljalleen. Vaatteistakin tietty voi huomata, ja vyöstä.

Tsemppiä!!

Vierailija
5/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaksikkaat ihmiet painavat enemmän kuin laihat ja läskin muuttuminen lihakseksi saattaa jopa nostaa painoa- lihassolut ovat suurempia ja lihasmassa tiiviimpä kuin rasva, samat mitat omaavat henkilöt saattavat siis painaa täysin eri lukujs, jos toisen massa on läskiä, toisen lihasta.

Vierailija
6/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen selkeästi laihtunut (siis niin että sen muutkin huomaa, ja vaatteet on kokoa pienempiä), mut vaaka näyttää samaa numeroa päivästä toiseen. Mä heitän kohta koko kapistuksen h**iin, koska tulen vain pahalle tuulelle ja masentuneeksi sen kanssa.

Vierailija
7/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain 1-1,5 kg vuodessa ja sekin jollain järkyllä treenillä?

Siiderit ja kaikki herkutkin olen jättänyt, ihan turhaan vissiin. Kauaa en jaksa sinnitellä, jos en saa tuloksia.

ap

Vierailija
8/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lihas painaa enemmän kuin läski, ja samat mitat omaava lihaksikas painaa enemmän kuin läski. Mutta pointti oli, että lihasmassa kasvaa kovalla treenaamisella maksimissaan 1-1,5 kg vuoden aikana, eli muutaman kuukauden treenaamisella ei lihasmassaa ole vielä paljoa saanut lisättyä. Ymmärrätkö nyt lukemasi?

Vierailija
9/11 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt reilu 3kk ja paino on sitkeästi ollut siinä 70kg:ssa. Vaatteista kyllä huomaan, että rasvaa on lähtenyt ja mieskin totesi, että vyötärö on alkanut erottumaan.

Nyt oli välissä yksi kevyempi viikko, jolloin tuli vain tehtyä aerobista ja paino oli yhtäkkiä tippunut reilu 2kg. Eli koeile välissä pitää yksi kevyempi viikko, jospa se auttaisi.

Vierailija
10/11 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkästä aikaa vaakalla ja se näytti samaa lukemaa kuin 2kk aikaisemmin, jolloin olin käynyt salilla 4kk ajan. Nyt ei kahteen kuukauteen ole tullut punttailtua. Mulla paino pysyy aika samana treeneistä riippumatta. Silti oloni on nyt läski kun olen treenannut vähemmän.

Vierailija
11/11 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riuhdon.

Yöt ovat tosin rikkonaisia, mahtaakohan rasva-aineenvaihduntani olla häiriintynyt univajeen takia?

ap