Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääpari toivoo rahaa. PALJONKO laittaa??

Vierailija
30.05.2010 |

Hääparin toiveena on rahaa tilille matkaa varten. Kysymys kuuluu minkä verran laittaa? Vieraaksi menevään perheeseen kuuluu 2 aikuista ja 2 lasta joista toinen alle kouluikänen. Kyseessä ruokahäät

Nyt en siis kysy laitanko rahaa vai en vaan kertokaa mikä olis sellanen summa teidän mielestä minkä laittaisi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin miehen kanssa kaksin, laittaisimme 50 €.

Vierailija
2/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 100 e on paljon. Mutta kai sitten laittaisin 100e niin ei tulisi nolo olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisilta molemmilta 25e, ja lapsista yhteensä ehkä 20e eli 70e yhteensä.

Vierailija
4/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 aik. + 3 alle kouluikäistä lasta. Ei vaan ole enempään varaa. Tuskinpa hääpari tuosta meitä tuomitsee :)

Vierailija
5/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa. Tosi vaikeeta kun hääpari näkee tiliotteen eikä järjettömästi olisi laittaa.

Vierailija
6/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin 50e

(meitä 2 aik ja 3 lasta)

jos ihan lähisukua niin sitten 100e

Vierailija
7/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin, että emme tule, joten säästävät kuluissa noin 200 e ja voivat laittaa sen tilille puolestamme.

Vierailija
8/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 akuista ja 1 pieni lapsi.

Mielestäni 100 euroa teiltä olisi ok, jos vain rahatilanteenne sen sallii. Jo tarjoiltavat ruoat maksanevat sen järjestäjille.

Vierailija
9/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että muutkin laittavat rahaa, joten yhden porukan ei tarvii koko matkaa kustantaa.

Vierailija
10/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 akuista ja 1 pieni lapsi.

Mielestäni 100 euroa teiltä olisi ok, jos vain rahatilanteenne sen sallii. Jo tarjoiltavat ruoat maksanevat sen järjestäjille.

Vierailija
11/11 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kutsu ihmisiä häihinsä rahalahjan toivossa, vaan juhlistamaan päiväänsä. Ja jos kutsuu, niin oma häpeänsä.

Itse laitoin kerran vastaavassa tilanteessa 30 euroa. Mietin itsekin, että kohtuullisen pieni summa, mutta olin auttanut juhlien järjestelyissä, olin apuna hääpäivänä ja parin lapset tulivat mun luokse yökylään. Luultavasti joko summa oli loukkaavan pieni tai mun apua ei ole sen jälkeen tarvittu, mutta yhteydenpito jäi niihin häihin suunnilleen :-/

Niin ja vieläkään en keksi yhtään syytä laittaa kaukaisemmalle hääparille satoja euroja lahjaan. 50 e olisi omasta mielestäni paras summa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi